lang geleden... deel 5
zaterdag 3 april 2010 om 18:52
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
zaterdag 14 augustus 2010 om 18:30
Heeft Appel een nieuwe nick? Oh, met drie ppp's i.p.v. twee?
Ach, ik ben toch wel herkenbaar. Had ik maar nooit iets over mijn kinderen moeten schrijven.
Maar ach, wie zou die moeite doen om op te zoeken wat ik hier schrijf?
*mompelt iets over 'wie luistert aan de wand hoort zijn eigen schand, denkend aan familie*
Ach, ik ben toch wel herkenbaar. Had ik maar nooit iets over mijn kinderen moeten schrijven.
Maar ach, wie zou die moeite doen om op te zoeken wat ik hier schrijf?
*mompelt iets over 'wie luistert aan de wand hoort zijn eigen schand, denkend aan familie*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 14 augustus 2010 om 19:10
Ik ben in mijn eentje al goed voor massa's hysterie, dus ik doe kalm mee met de massahysterie.
Nee, ik postte vorige keer al dat ik het heel moeilijk vind als ik er over nadenk.
Ik blijf paranoia dat de verkeerde mensen de verkeerde info krijgen, en dat het dan verkeerd afloopt. Snappie?
Altijd al hysterisch over geweest. Ben ook gewoon goed dramatisch aangelegd.
Maar, kunnen de oude topics opgeheven worden denken jullie?
~kijkt de openaars van de oude topics heeeeeeeel lief aan~
Nee, ik postte vorige keer al dat ik het heel moeilijk vind als ik er over nadenk.
Ik blijf paranoia dat de verkeerde mensen de verkeerde info krijgen, en dat het dan verkeerd afloopt. Snappie?
Altijd al hysterisch over geweest. Ben ook gewoon goed dramatisch aangelegd.
Maar, kunnen de oude topics opgeheven worden denken jullie?
~kijkt de openaars van de oude topics heeeeeeeel lief aan~
zaterdag 14 augustus 2010 om 23:04
Ik sta hier duidelijk heel anders in.
En snap eerlijk gezegd echt niet waar al die gedoe nu zo vandaan komt en iedereen ineens alles verwijderd wil zien.
Niet alleen hier hoor, ook op de rest van het forum.
Het is een openbaar forum, dat is het ook altijd al geweest en daar ben ik mij ook altijd van bewust.
Ik heb hier veel persoonlijke dingen geschreven, herkenbaar ook wel als iemand alles gaat nalezen.
Maar dat is mijn eigen keuze geweest en bovendien was/is het gewoon heel waardevol.
Ik zie niet in waarom ik dat nu zou moeten wissen.
Alsof ik mezelf en alles wat ik hier heb geschreven ineens moet verbergen ofzo.
Maar goed, als jullie willen dat alles gesloten wordt, dan zal ik verzoeken het topic dat ik ooit heb geopend te laten sluiten.
Wil jullie wel vragen daar even over na te denken, zou het zonde vinden als (voor mij iig) waardevolle topics zomaar verloren gaan, vanuit hysterisch gedoe.
En snap eerlijk gezegd echt niet waar al die gedoe nu zo vandaan komt en iedereen ineens alles verwijderd wil zien.
Niet alleen hier hoor, ook op de rest van het forum.
Het is een openbaar forum, dat is het ook altijd al geweest en daar ben ik mij ook altijd van bewust.
Ik heb hier veel persoonlijke dingen geschreven, herkenbaar ook wel als iemand alles gaat nalezen.
Maar dat is mijn eigen keuze geweest en bovendien was/is het gewoon heel waardevol.
Ik zie niet in waarom ik dat nu zou moeten wissen.
Alsof ik mezelf en alles wat ik hier heb geschreven ineens moet verbergen ofzo.
Maar goed, als jullie willen dat alles gesloten wordt, dan zal ik verzoeken het topic dat ik ooit heb geopend te laten sluiten.
Wil jullie wel vragen daar even over na te denken, zou het zonde vinden als (voor mij iig) waardevolle topics zomaar verloren gaan, vanuit hysterisch gedoe.
zaterdag 14 augustus 2010 om 23:44
zondag 15 augustus 2010 om 09:52
Volgens mij mag een topic altijd verwijderd worden. Dat heb ik ooit eens ergens gelezen. Vaak wordt er gezegd dat het met herkenning en privacy te maken moet hebben (sommige angels schreven dat ook) maar volgens mij moet een topic altijd verwijderd worden als TO dat verzoek doet.
Van mij mogen alle oude topics ook wel weg. Ik heb een beetje hetzelfde als Ster veel oud zeer en van mij mag het daarom weg. Een beetje opschonen vind ik dus niet zo'n gek idee.
voor jullie!
Van mij mogen alle oude topics ook wel weg. Ik heb een beetje hetzelfde als Ster veel oud zeer en van mij mag het daarom weg. Een beetje opschonen vind ik dus niet zo'n gek idee.
voor jullie!

zondag 15 augustus 2010 om 10:09
Lastige kwestie hoor...Ik heb het allemaal een beetje meegekregen, terwijl ik eerst ook geen flauw idee had waar het over ging en wat de rel/hysterie was. Er speelt ook van alles over een meet.
Ik heb ook best persoonlijke dingen geschreven, ben daar wel voorzichtiger in geworden omdat ik het gevoel had dat er een collega meelas, vandaar dat ik liever deel op hyves. Oude topics teruglezen: heb ik nog nooit gedaan maar wat Saar zegt er staan heel mooie en waardevolle posts in. Jammer als dat verdwijnt.
Maar als het voor de meesten beter voelt vind ik het geen probleem dat het gesloten wordt. Een nieuwe nick aanmaken ben ik te lui voor
Duss, voor mij geen ja en geen nee, lekker duidelijk
Ik heb ook best persoonlijke dingen geschreven, ben daar wel voorzichtiger in geworden omdat ik het gevoel had dat er een collega meelas, vandaar dat ik liever deel op hyves. Oude topics teruglezen: heb ik nog nooit gedaan maar wat Saar zegt er staan heel mooie en waardevolle posts in. Jammer als dat verdwijnt.
Maar als het voor de meesten beter voelt vind ik het geen probleem dat het gesloten wordt. Een nieuwe nick aanmaken ben ik te lui voor
Duss, voor mij geen ja en geen nee, lekker duidelijk
zondag 15 augustus 2010 om 19:28
Ik heb er even over nagedacht en van mij mogen de topics ook weg.
Er staat veel gevoelige informatie in die wat mij betreft niet voor eeuwig op het web hoeft te staan.
Ik heb er zelf voor gekozen, i know, en als het niet weg gaat is het ook geen probleem.
Duidelijk ben ik he?
En als je een nieuw topic wilt openen Wurm, ga je gang!
Is het helemaal een schone lei.
Er staat veel gevoelige informatie in die wat mij betreft niet voor eeuwig op het web hoeft te staan.
Ik heb er zelf voor gekozen, i know, en als het niet weg gaat is het ook geen probleem.
Duidelijk ben ik he?
En als je een nieuw topic wilt openen Wurm, ga je gang!
Is het helemaal een schone lei.