lang geleden... deel 5
zaterdag 3 april 2010 om 18:52
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:20
Timon heeft het heel koud gehad;hij stond ondanks zijn deken terillen vertelde zijn baasje (..)Hij heeft een vitamine prik gehad en krijgt sávonds een deken op
Vanochtend voor de ene laatste keer naar het vrouwenathelier geweest omdat daarvoor in de plaats die cognitieve training komt voor 8 weken- dus het is te overzien-
Hoegaat het met de anderen?
Vanochtend voor de ene laatste keer naar het vrouwenathelier geweest omdat daarvoor in de plaats die cognitieve training komt voor 8 weken- dus het is te overzien-
Hoegaat het met de anderen?
woensdag 1 september 2010 om 09:52
Hier druk aan het stoeien met de glasmaterie; vingers vol sneetjes dus het typt en schrijft even niet zo gemakkelijk.
Vanavond zie ik eindelijk na al die weken vakantie mijn therapeute weer, en ik ben nu al zenuwachtig. Bah, stom gedoe allemaal, ik wou dat het niet meer nodig was.
Vanavond zie ik eindelijk na al die weken vakantie mijn therapeute weer, en ik ben nu al zenuwachtig. Bah, stom gedoe allemaal, ik wou dat het niet meer nodig was.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
woensdag 1 september 2010 om 10:49
Ik hoop dat je je snel weer geborgen voelt vanavond EV. Zodat je even echt kan delen en zijn.
Sponge, het wordt ook ineens hard kouder buiten! Zeker 's nachts. Wij slapen met het raam open, en zijn ook al een paar keer verrast door de kou. Nu krijgen we 's avonds ook een extra dekentje over ons heen, net als Timon.
Verder ga ik op in het leven van alle dag. Beetje zorgen voor, (klein)beetje huishouden, berg was, en proberen dagelijks een frisse neus te halen.
T begint allemaal wat zwaar te vallen en af en toe zie ik nergens meer heil in, maar mini zorgt ervoor dat ik toch dingen mòèt doen, en daar knap ik eigenlijk wel van op.
Samen met Mini slapen òòk trouwens. ~grijns~
Zit ook een beetje te wachten tot Peuter eindelijk weer eens terugkomt van vakantie. Niet dat het dringend is allemaal, maar wel dat ik tegen een hoop oud zeer aanloop, en ik steeds meer begin te merken hoe dingen mn dagelijks leven beinvloeden.
En das nie handig nie.
Sponge, het wordt ook ineens hard kouder buiten! Zeker 's nachts. Wij slapen met het raam open, en zijn ook al een paar keer verrast door de kou. Nu krijgen we 's avonds ook een extra dekentje over ons heen, net als Timon.
Verder ga ik op in het leven van alle dag. Beetje zorgen voor, (klein)beetje huishouden, berg was, en proberen dagelijks een frisse neus te halen.
T begint allemaal wat zwaar te vallen en af en toe zie ik nergens meer heil in, maar mini zorgt ervoor dat ik toch dingen mòèt doen, en daar knap ik eigenlijk wel van op.
Samen met Mini slapen òòk trouwens. ~grijns~
Zit ook een beetje te wachten tot Peuter eindelijk weer eens terugkomt van vakantie. Niet dat het dringend is allemaal, maar wel dat ik tegen een hoop oud zeer aanloop, en ik steeds meer begin te merken hoe dingen mn dagelijks leven beinvloeden.
En das nie handig nie.
zaterdag 4 september 2010 om 00:01
EV Hoe gaat ie?
Wurm heerlijk he samen slapen;behalve met mijn vriend-die snurkt- en ik moet slapen met stilte,als hij bij mij is slaapt hij op de bank.Hij slaapt slecht en vind het dan prettig t.v tekijken dus vandaar dat hij dan daar slaapt als hij hier is.
Vanmiddag lekker gereden,was heerlijk droog!
zondag 5 september 2010 om 02:27
-rustig hier-
Hoegaat het met je Saar?
en Hanke?
en Philomein?
en Appel?
en Ster?
en Wurm zijn jullie inmiddels weer opgeknapt?
Ik heb weer heerlijk gereden,kwamen 1 tracker tegen die van achteren aan kwam rijden;ik gebaarde hem om langzaam tegaan rijden zodat ik met Timon kon draven naar een oprit van een boerderij waar ze ook aan het werk zijn waar Timon haast niet langs durft afentoe.Zodat de tracktor er voorbij kon rijden waarbij ik gedag zwaaide uit dank voor het wachten.
Er was een man met een microfoon vlakbij de boerderij en met muziek;Timon werd heel erg onrustig gooide 3 keer zijn etensbak op de grond door het geluid(en schreeuwende kinderen)Gelukkig was dat er niet voordat ik rijden moest(..)dan had ie er langs gemoeten;moet er niet aan denken!
Hoegaat het met je Saar?
en Hanke?
en Philomein?
en Appel?
en Ster?
en Wurm zijn jullie inmiddels weer opgeknapt?
Ik heb weer heerlijk gereden,kwamen 1 tracker tegen die van achteren aan kwam rijden;ik gebaarde hem om langzaam tegaan rijden zodat ik met Timon kon draven naar een oprit van een boerderij waar ze ook aan het werk zijn waar Timon haast niet langs durft afentoe.Zodat de tracktor er voorbij kon rijden waarbij ik gedag zwaaide uit dank voor het wachten.
Er was een man met een microfoon vlakbij de boerderij en met muziek;Timon werd heel erg onrustig gooide 3 keer zijn etensbak op de grond door het geluid(en schreeuwende kinderen)Gelukkig was dat er niet voordat ik rijden moest(..)dan had ie er langs gemoeten;moet er niet aan denken!
zondag 5 september 2010 om 11:20
maandag 6 september 2010 om 00:35
Hallo daar -pluizebolletjes-(gejat van Ster geloof ik)
Heb weer paardgereden zaterdag -sinds kort doe ik er een dag in het weekend bij dus verzorg hem 3 keer in de week.Er rijd nog een andere vrouw op Timon 1 dag in de week en een vriendin helpt ook(die heeft nml. ook een eigen paard en zo spreken zij dus af)Want momenteel gaat ze er elke dag 2 keer heen,sóchtend's om de deken af tehalen en sávond's om hem op tedoen.Want s'nacht's koelt het inderdaad erg af
Heb weer paardgereden zaterdag -sinds kort doe ik er een dag in het weekend bij dus verzorg hem 3 keer in de week.Er rijd nog een andere vrouw op Timon 1 dag in de week en een vriendin helpt ook(die heeft nml. ook een eigen paard en zo spreken zij dus af)Want momenteel gaat ze er elke dag 2 keer heen,sóchtend's om de deken af tehalen en sávond's om hem op tedoen.Want s'nacht's koelt het inderdaad erg af
maandag 6 september 2010 om 21:03
-nog niemand??Iedereen lekker naar buiten gegaan vanmiddag;heerlijk was het!
Het beeldhouwen is buiten dus dat was heerlijk vanmiddag.Het beeld worden twee vogels die elkaar knuffelen /schoonmaken.Het was er eerst een maar er zaten nog 2 bobbels waarvan ik een tweede vogel uit geprobeert heb temaken;moeilijk hoor(..)
Het is gelukkig niet erg hard steen dus het gaat best snel-voor beeldhouw begrippen dan-Ben er al een aantal keren mee bezig+hij heeft een gedeelte van de winter stil gelegen het beeldhouwen.Ben sinds vorige week pas gegonnen
Het beeldhouwen is buiten dus dat was heerlijk vanmiddag.Het beeld worden twee vogels die elkaar knuffelen /schoonmaken.Het was er eerst een maar er zaten nog 2 bobbels waarvan ik een tweede vogel uit geprobeert heb temaken;moeilijk hoor(..)
Het is gelukkig niet erg hard steen dus het gaat best snel-voor beeldhouw begrippen dan-Ben er al een aantal keren mee bezig+hij heeft een gedeelte van de winter stil gelegen het beeldhouwen.Ben sinds vorige week pas gegonnen
maandag 6 september 2010 om 21:07
Ga donderdagochtend ook weer tekenen-heb ik ook een hele tijd niet meer gedaan-Ben twee weken geleden nog langs geweest om mijn gezicht weer eens telaten zien-er waren wel nieuwe mensen bij maar ik pas er nog wel bij dus wil ik dat ook gaan doen. Want ik heb het creatieve deel van mij even verwaarloosd-zeg maar even vakantie ervan gehad da's nml. positief
Jullie ook genoten van het zonnetje?
Jullie ook genoten van het zonnetje?
woensdag 8 september 2010 om 12:41
donderdag 9 september 2010 om 00:26
zondag 12 september 2010 om 00:04
Weltrusten alvast!
Heb vandaag een trainingsdag vanuit de zelfhulp groep waar ik inzit gehad(komen mensen uit heel nederland naar toe)En ik heb een ervaringsdeskundig certificaat gehad dat inhoud dat ik nu officieel voorlichting zou mogen geven.
Morgen ga ik weer naar Timon;het zou weer gaan regenen dus...
Heb vandaag een trainingsdag vanuit de zelfhulp groep waar ik inzit gehad(komen mensen uit heel nederland naar toe)En ik heb een ervaringsdeskundig certificaat gehad dat inhoud dat ik nu officieel voorlichting zou mogen geven.
Morgen ga ik weer naar Timon;het zou weer gaan regenen dus...
maandag 13 september 2010 om 20:32
Timon gaat morgen al terug naar waar die eerst stond-15 minuten fietsen van mij af- maar dan moeten we weer stal uitmesten en in een bak rijden,wist zondag helemaal niet dat dat de laatste keer zou zijn voor dit jaar(..)Baal daar wel van ,ga morgen wel meehelpen hem mee tekrijgen in de trailer wat hij meestal niet wil natuurlijk is mij verteld dus ben benieuwd!