Verzoek tot non-actief

13-08-2010 15:57 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de Angels wat werk uit handen te nemen en de verzoekjes centraal te houden, hier een algemeen topic waar je je verzoek kunt plaatsen als je je account op non-actief wilt hebben. Dus mocht je je verzoek al per mail gedaan hebben, of gepost hebben in een topic, gaarne hier nogmaals.

Let wel op:

je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.

Aanvulling!!!!!

Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:00
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
An, nee je kan geen nieuwe Nick aanmaken met zelfde mailadres. Verder moet je een engel mailen voor het verzoek om topics te sluiten en dit doen ze alleen als je privicay echt niet gewoordborgd kan worden en dat beslist de engel in overleg met Naomi.
Zon kom jij wel weer terug onder andere Nick? Jawel toch hè?
verwijder mij maar volledig...succes verder
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Dit topic gaat dicht, denk dat de rest maar via reguliere weg geregeld moet worden
Beste allemaal,

In de loop van de middag wordt er een enquete of poll online geplaatst waarin we jullie mening vragen over de aanwezigheid van de knopjes. Uit de uitslag van deze enquete of poll zullen we onze conclusies trekken: als de meerderheid vindt dat ze weg moeten, zullen we ze dus verwijderen.

De reden dat een account niet verwijderd kan worden is een technische: als een account helemaal uit het systeem verwijderd wordt, met alle bijbehorende berichten, slaan onder meer de tellers van de topics op hol. Met als gevolg dat je binnen een topic op pagina 5 of op 'vorige' of 'volgende' klikt en dan een foutmelding krijgt. Dit schijnt niet eenvoudig op te lossen te zijn. Dat er regelmatig verzocht wordt om een hele berichtengeschiedenis te verwijderen is ons natuurlijk niet ontgaan, en ik zoek dan ook uit in hoeverre het mogelijk is om dit in de toekomst wel te laten werken.

grtjs,

Naomi
quote:S0LEIL schreef op 13 augustus 2010 @ 21:22:

[...]

Nee, er staat nog steeds mijn nieuw aangemaakte mailadres.

Zou je hierover per mail contact willen opnemen? (forum@viva.nl) Als je je oude account met oude e-mailadres EN je nieuwe account daarin vermeld, probeer ik je oude e-mailadres aan je nieuwe account te koppelen.

grtjs,

Naomi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven