Minnaar deel 12
zaterdag 7 augustus 2010 om 12:27
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

maandag 16 augustus 2010 om 20:30
maandag 16 augustus 2010 om 20:33
Ik houd nog heel veel van Minaar maar op deze manier werkt het niet. Ik heb het gevoel dat ik iedereen tekort doe, ik probeer iedereen maar te pleasen, mijn kinderen liggen erg dwars. Ik loop mezelf voorbij en afgelopen weekend barste ineens de bom.
@ Haddock: klopt, ik ben door diverse mensen gewaarschuwd dat van de ene relatie hoppen naar de andere niet werkt.
Maar ach, ik zelf zou dat toch wel kunnen handelen...
En Minnaar was nu eenmaal al in mijn leven.
@ Haddock: klopt, ik ben door diverse mensen gewaarschuwd dat van de ene relatie hoppen naar de andere niet werkt.
Maar ach, ik zelf zou dat toch wel kunnen handelen...
En Minnaar was nu eenmaal al in mijn leven.
maandag 16 augustus 2010 om 20:35
marjo: jouw bedoelingen om het voor iedereen goed te doen nekken uiteindelijk jezelf, zo lijkt het. Je kunt het voor een ander niet goed doen als je het voor jezelf nog niet (helemaal) weet, of nog niet goed voelt in ieder geval. Is overigens hartstikke herkenbaar; volgens mij erg vrouwelijk zelfs.
Denk dat mensen je kunnen vertellen wat je moet doen totdat je een ons weegt; je moet het toch ervaren of zelf voelen voordat je er daadwerkelijk wat mee kunt...
Denk dat mensen je kunnen vertellen wat je moet doen totdat je een ons weegt; je moet het toch ervaren of zelf voelen voordat je er daadwerkelijk wat mee kunt...
maandag 16 augustus 2010 om 21:14
maandag 16 augustus 2010 om 21:30
In alle verstandige stappen die hier genomen worden kan ik niet achterblijven. Na mijn zielige dag van vorige week nog steeds niet echt iets gehoord. Één smsje in een hele week en geen date. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Nog nooit eerder een vraag hierover in de mail gezet maar nu toch maar gedaan. Ik begrijp dat ik daarmee het risico loop dat hij het niet leuk meer vindt en dat dit mailtje de druppel kan zijn om dat te zeggen maar dat is dan maar zo. Liever niets dan steeds wachten op heel weinig.
Ik ben heel benieuwd hoe hij zal reageren.
Nu schenk ik lekker een drankje in.
Marjo ik wens jou veel sterkte!
Ik ben heel benieuwd hoe hij zal reageren.
Nu schenk ik lekker een drankje in.
Marjo ik wens jou veel sterkte!
maandag 16 augustus 2010 om 21:45
Dat zou zeker een antwoord van minnaar kunnen zijn Stew, ik hoop daar ook een beetje op want ik wil hem niet kwijt. Ik weet alleen dat ik niet blij ben met hoe het de laatste weken gegaan is. Minnaar is een grote jongen dus met een beetje geluk kan hij wat kritiek wel handelen.
bkstr, hoe gaat je avond?
Crea, ik heb bewondering voor je keus! Ik heb die keus ook ooit gemaakt ( in begin van relatie met melaman) maar ik heb dat maar kort volgehouden. Ik ben niet zo sterk daarin.
bkstr, hoe gaat je avond?
Crea, ik heb bewondering voor je keus! Ik heb die keus ook ooit gemaakt ( in begin van relatie met melaman) maar ik heb dat maar kort volgehouden. Ik ben niet zo sterk daarin.
maandag 16 augustus 2010 om 21:49
Hello again en haai voor degenen die me (nog) niet kennen.. 
sinds maart een nieuwe minnaar en voel veel vlinders ... nooit eerder gehad .. vandaar mn reactie stew.. moet eigenlijk verstandig zijn maar dát gaat niet samen met gevoel ... en da's natuurlijk weer geen onbekend verhaal voor allen hier ..

sinds maart een nieuwe minnaar en voel veel vlinders ... nooit eerder gehad .. vandaar mn reactie stew.. moet eigenlijk verstandig zijn maar dát gaat niet samen met gevoel ... en da's natuurlijk weer geen onbekend verhaal voor allen hier ..