3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
quote:oveja schreef op 16 augustus 2010 @ 22:52:

[...]

Ik ben toch de ex van Bianco niet Ohhh ik weet zo zeker van niet! Jij bent een schatje
quote:mocy schreef op 16 augustus 2010 @ 22:54:

Wow das lang Bi, ja dat zal wel met snot worden dan.Ja en vooral voor mn vader, dat is echt een ouwe emo-geit aan het worden
Pffff..... ik moet er ook niet aan denken om mijn broer zo lang te missen. Hij is nu 3 weken op vakantie en dat is me al te lang.
Bianca40, 6 minuten geleden

Ow oke Chooc... zo ver was ik nog niet. Maar ga ik ook niet doen hoor, wat heb ik er aan om te weten wie MM is?

Zodat je mijn hubbie kan zien waarmee ik ooit ga klussen voor een wondertje?

Sorry, meligheid slaat toe!
Wat fijn CN! Gelukkig dat het wat beter met je gaat. En toch nog erg snel gegaan he.
quote:CN25 schreef op 16 augustus 2010 @ 22:53:

[...]

Ja, heb er internet.

Haha, zou niet zonder internet kunnen.Gelukkig!! Alvast heel veel succes morgen en laat ff weten of alles goed is gegaan?
Een jaar? Jeetje zeg..
Ik ga lekker slapen.... ben echt heul moe...
Truste Pop.
quote:FlorisFlorijn schreef op 16 augustus 2010 @ 22:56:

Pffff..... ik moet er ook niet aan denken om mijn broer zo lang te missen. Hij is nu 3 weken op vakantie en dat is me al te lang.Ik heb dat nooit zo gehad hoor, ik geniet altijd van zn mailtjes met zn perfecte beschrijven van zn avonturen (ik zal de link hier nog wel plaatsen). Maar na het afgelopen intensieve jaar waarin ik zo verschrikkelijk blij was dat hij mn grote lieve broer is zal het wel anders zijn dan zn vorige afscheidsborrels.
Truste Pop

Ja hij gaat fietsen Choco... van Hiero tot Kaapstad
Trusten pop!

En thnx oveja
lieverds jheb mijn lief gesproken ......... en ja das even genoeg............ nu slapen............

eneh nee geen heintje van Mij x-D
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Choco... dat van dat klussen ga je maar lekker op de horror-pijlerT bespreken heur!
Truste Freaky.... lekker dat je hem weer even gesproken hebt
Ohja had ik gelezen! Wel heel gaaf om te doen! Doet hij het voor sponsoring oid?
quote:mocy schreef op 16 augustus 2010 @ 22:53:

Fijn CN, is het naar je zin ook?

Het is een mooie kleine studio.

Alles is nieuw, erg fijn

Midden in de stad, erg handig dus.

Denk dat het me goed gaat bevallen daar.
oeps sorry toch even heintje..... als iemand van mij een hug mist

: hug;
[quote]vivafreak1 schreef op 16 augustus 2010 @ 23:01:

: hug:
Fijn CN.
quote:vivafreak1 schreef op 16 augustus 2010 @ 23:02:

[quote]vivafreak1 schreef op 16 augustus 2010 @ 23:01:

quote:chocolover schreef op 16 augustus 2010 @ 23:00:

Ohja had ik gelezen! Wel heel gaaf om te doen! Doet hij het voor sponsoring oid?Neehoor, gewoon helemaal self-supporting, omdat het zn lust en zn leven is om in zn uppie tussen lemen hutjes te fietsen, het liefst daar waar mensen nog maar zelden een blanke, kale, lange vent met sik hebben gezien
Trustuh Popp en Freak.

CN dat klinkt goed joh. Fijn voor je, ik wens je er heel veel geluk en gezelligheid.
Klinkt goed CN! En ook een beetje in de buurt van vrienden en/of familie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven