tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Hey dames......ik kom weer even binnen gevallen, het is zo druk op het werk, en mn laptop heeft te veel kuren om thuis ontspennen te kunnen forummen, vandaar dat ik er nog steeds zo weinig ben.....

Even een dikke knuffel voor Ratteke, is het een beetje vol te houden allemaal? Maar is misschien een hele stomme vraag.....

Hoe gaat het met de rest hier?
quote:Francisca_ schreef op 17 augustus 2010 @ 10:20:

Het is hier zo guur dat ik acuut trek krijg in pepernoten...

Pepernoten mmm..

En ra ra wat vond ik net in de kast.. Twee zakken kruidnoten.

Wel 5 maanden over de datum, maar denk dat ze nog wel te eten zijn.

gisteren had ik ook al speculaas gekocht. dat eet ik normaal nooit in de zomer.

Ik eet nu sowieso allemaal andere dingen. smorgens ontbijt ik met magere kwark en zonnebloem/pompoenpitten. Zo lekker.. mjam mjam.. was het maar weer morgenochtend ..

Ratteke , lieve Ratteke. Wat denk ik toch veel aan jou.

Heel veel sterkte meid. Voor jullie allemaal.

quote:Olijfje_ schreef op 16 augustus 2010 @ 23:56:

Verder merk ik dat ik weer even flink moet inkomen hier door alle nieuwe nicks, voelt voor mij even wat minder vertrouwd, heel maf. Moet even aan alles snuffelen. Komt wel weer goed hoor!Hey tetters, ik las dit gisteravond nog net voordat ik de laptop afsloot en het raakte me. Zo erg dat ik, toen ik om 4 uur zwetend wakker werd, er nog steeds aan lag te denken en serieus overwoog om eruit te gaan om te reageren. Niet gedaan dus, daarna heel verbrokkeld verder geslapen (katten waren vervelend, man lag ook maar te draaien) en het bleef maar zo'n beetje rondzingen in mijn hoofd. Ik vind het lastig om te benoemen, maar het draait erom dat ik mijn onbevangenheid om te posten ben kwijt geraakt. Bang geworden (mede door stomme fout van donderdag) om iets verkeerds te zeggen, om te refereren aan namen of gebeurtenissen die niet meer welkom zijn. En het is niet verkeerd om weer even wat meer bewust te zijn van de openbaarheid van een forum zoals dit en het belang van privacy, dat wil ik ook zeker niet bestrijden. Ik merk dat ik er even niet zoveel plezier aan beleef om te posten en terwijl ik dat schrijf zit ik me af te vragen hoe interessant het nou eigenlijk is om dat op te schrijven. Daar ga ik nog eens over nadenken.
ik snap je TH (en Olijf ook)

er is best veel veranderd op het forum..ik vind de sfeer niet meer zo leuk.

Er is een hoop gezeik geweest (niet bij de Tetters) maar dat heeft toch best impact.

Nickwijzigingen en 2x denken voor iets gepost wordt..

Ik mis ook hoe de Tetters een poos terug waren,mis ook een aantal oude Tetters

Hoop nog steeds dat dat weer overwaait..
Bieb, dank je wel, het troost me wel dat jij dat gevoel ook herkent. Het kostte me behoorlijk veel moeite om het op te schrijven, maar het lucht wel op eigenlijk. Al is het gepieker nog bepaald niet over, het herfstige weer hier helpt ook niet echt.
zal ik een rondje valeriaan indoen dan ?

hmmm...kan geen plaatjes plakken met mobiel.

Voel me sowieso flink onthand zonder computer,beetje afgesloten van de wereld (hoe dramatisch klinkt dat :-& )

beetje regen erbij...
Ach lieve meiden... wat naar dat jullie dat zo voelen.

Ik voel het zelf niet, maar ik ben dan ook zelf een poos wat minder actief geweest, en vind het fijner nu weer bij te zijn.

Maar het zal hier altijd een dynamisch geheel zijn, mensen komen en gaan weer. Dat is inherent aan een forum. En inderdaad, de laatste tijd is het een rare toestand hier.

Maar TH, ik zou me niet zo rot voelen over dat foutje hoor. Dat kan nu eenmaal gebeuren, en het is opgelost en klaar weer. Niet meer over gaan nadenken, want dat helpt niks.

Nou ja, ik wil het ook niet teveel over elders hebben, maar misschien is dat een betere plek voor deze discussie? Kunnen we ook explicieter benoemen wat we vinden?

Ik ben ik elk geval nog steeds heel blij met jullie!
Ik heb ook een beetje het onbestemde gevoel op het forum. Ik heb alles meegelezen wat er allemaal gebeurd is, en weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet.

Ik ben ook hier zo lang niet meer geweest, dat ik het gevoel heb alsof ik me weer helemaal moet gaan inburgeren.....ook omdat ik niet meer zovaak forum als in het begin...toen ik hier dagelijks zat.

Gaan jullie nog naar de meet van dushi, of alleen naar de tettermeet?
Ik word echt op slag depressief als ik naar buiten kijk...wat een k**-weer!! Ik heb net bedacht dat ik straks lekker onder de zonnebank ga, misschien ook een tip voor Bieb (en andere sombermansen)?

Slapen gaat ook nog steeds niet geweldig, inslapen is moeilijk op het moment. En dan ga ik liggen balen en hoppa...san lukt het helemaal niet meer. Heb er vannacht ook maar een halve pam bijgenomen om het inslapen te bevorderen. Als ik eenmaal slaap, gaat het goed.

TH, heel herkenbaar wat je schrijft. Maar ach gut, je moet er niet wakker van liggen hoor!

Ik merk zelf gewoon dat ik het idee heb dat ik tegen half onbekenden hier aan zit te kwekken. Ik moet gewoon even wennen aan alle veranderingen. Plus dat ik zelf niet helemaal hieperdepiep ben, dan zal ongetwijfeld meewerken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
MissLoki, ik vind het te erg wat er gebeurd is rondom Hans om naar die meet te gaan. Vooral dat Dushi en Qwertuu niks meer hebben uitgelegd. Wellicht zit het allemaal heel anders dan we denken, maar ik ben niet in de stemming om gezellig te gaan doen daar. Dus nee, de meet gaat het niet worden. En dat geldt volgens mij ook voor de andere tetters, behalve jij dan?

Gewoon gaan als je zin hebt trouwens, daar moet je je eigen beslissingen over nemen. Alhoewel je me toch al geen volgzaam typje lijkt
TH, ik zou niet te zwaar tillen aan dat je verschrijving, zulke dingen kunnen idd gebeuren en is nu toch recht getrokken?
zonnebak,goed plan!

Ik ga straks eerst naar Z. verjaardag van mijn moeder.

Misschien als ik op tijd terug ben...

Vanavond is MO druk bij de brandweer en verder geen plannen,bankhangen en tv kijken.

Ik heb het hier niet verteld maar ben best teleurgesteld in mijn vriendengroep uit Z.

(wonen allang niet meer allemaal in Z maar is wel een vast cluppie)

vriendin uit O en zus en mijn collega's en jullie en zelfs een aantal van de vriendenclub van Conard heb ik steun en bezoek en kaartjes van gehad tijdens verhuizen en moeilijke periode.

Van Z club bijna geen reactie.

Zelfs beste vriendin is hier nog niet geweest

doet best pijn.
ik ga ook niet meer naar de meet.

De lol is er wel af na het gekonkel en gedraa van de betrokkenen in Hans-gate

daar ga ik geen energie meer instoppen en ik denk me daar dan ook niet op mn gemak te voelen..
Ja, het is weer om verdrietig van te worden.... Maar dat gaan we dus niet doen.

We zetten een zonnig muziekje op.

We schenken een glaasje:

En we gaan lekker liggen en genieten....

Bieb, dat is rot, als je je zo in de steek gelaten voelt. Weten ze wel wat er aan de hand is? Kun je anders zelf je vriendin bellen? Misschien voelt zij een of andere drempel die er niet zou moeten zijn, maar die wel steeds hoger wordt?
Biebel, wat stom van je vrienden. Wat moet je ermee he!

Olijfje, je trekt het je wel heel erg aan, niet doen meid! Ik vind het overigens ook erg onoverzichtelijk met alle nickwijzigingen. En ik ben het hele overzicht kwijt, maar dat komt meer omdat ik d ehele dag groen zie
Stressed is just desserts spelled backwards
Hee Male, nu ik je toch zie.... heb je nog mail van mij gehad?
Tussen het groen zien door dan Arme jij....
die bikinikatten en ik moest nog serieus 3 seconden kijken voordat ik die hele rits bikini's begreep

Ik heb pijn in mn schouder van drie uur strijken. Volgende keer mag ik mijn mp3 speler wel beter indelen want ik was er halverwege echt doorheen.

Ben nu ondertussen wel al ergens in/na hoofdstuk 5

En het is nog steeds niet HPwaardig hoor.

TH ik had eigenlijk helemaal niet het idee dat Rat er heel erg mee zat? Ik heb het ook wel eens gehad bij het pufgroepje. Gelukkig zagen andere mensen het toen vrij snel. Mij was het nu niet eens opgevallen terwijl ik wél gereageerd had op je post.

Ik kan niet warm of koud worden van die hele Hanstoestand (sorry) en ik vind het eigenlijk wel leuk zo'n hele toestand om aan de 1500 stemmen te komen.

Ik stuurde trouwens wel af en toe topics door naar een studiegenote. Bijvoorbeeld dat anaal klaarkomen topic heb ik echt héél hard om moeten lachen. En volgens mij had ik er toen ook in gereageerd. Ik weet ook hoe zij op Fok heet dus zo'n drama vind ik het niet.

Zou het het weer zijn? Het is juist zo leuk dat het hier vaak zo positief is

Ik heb trouwens wel goed nieuws voor mezelf ik kreeg een mailtje van het gastouderbureau dat de terugbetaalplicht over 2010 vervalt ook als de gastouder het diploma niet haalt. Dat is heel fijn want ik zag me echt al in de schuldsanering terechtkomen of zo. Ik moet weer eens actief gaan solliciteren maar het voelt zo nutteloos als ik toch steeds een afwijzing krijg
Het Viva forum is papaja.
hmm,ja groep weet heel goed hoe het zit.

Met zn allen half juni toen naar Muse geweest en uitgeweest in Arnhem.

Daar was Conard toen nog bij (en het was al uit en dat wist iedereen)

beste vriendin ben ik 2 weken geleden geweest (was gezellig,uit geweest en begin vd vakantie gevierd)

ze is een poos terug ook al eens meegeweest hier in O de stad in en kennis gemaakt met MO.

Maar ik woon hier nu dik 3 weken en had wat interesse verwacht en even een bakkie om bij te kletsen en huis te zien enzo.

Vrijdag is ze ook mee naar Lowlands,misschien toch eens uitspreken dan..
Biebel ik heb niet eens een beste vriendin meer ondertussen. De enige mensen die ik zo regelmatig spreek zijn jullie

Het kan dus altijd erger. Maar ik snap dat het heel kut voelt voor je.

Misschien had ze wel een echte uitnodiging van je verwacht of zo en zit zij daar nu mee in haar hoofd
Het Viva forum is papaja.
Shit zeg Bieb, van je vriendengroep...is niet leuk en niet netjes. Ik zou het idd wel zeggen, anders blijf je er maar mee zitten.

Zo, en nu ga ik mezelf even onder de douche schoppen!! *schop*
quote:pantalaimon schreef op 17 augustus 2010 @ 13:26:

Hee Male, nu ik je toch zie.... heb je nog mail van mij gehad?

ja, sorry ik zal er vanavond eens achter gaan zitten

ik ben niet helemaal mezelf lately

Om even in de juiste sfeer te blijven, wat een kutweer weer!

Maar kater V moest en zou naar buiten en die zit nu heel zielig onder het afdakje omdat hij niet terug durft te rennen
Trouwens, Julius heeft de laatste tijd zo'n blinde adoratie voor zoon, dat hij altijd gaat liggen waar zoon aan het spelen is. Dus is hij met de duplo bezig; hop op de bouwplaat. Is hij aan het kleuren, hop op het papier. Het is niet geheel wederzijds helaas want zoon is het gekste op poes D, maar die vindt zoon weer helemaal niet leuk. Allemaal onbeantwoorde liefdes hier.
quote:Maleficent schreef op 17 augustus 2010 @ 13:38:

[...]

ja, sorry ik zal er vanavond eens achter gaan zitten

ik ben niet helemaal mezelf latelyGeeft niks, snap ik hoor. Maar dan weet ik dat het "in de week" ligt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven