tetterettes tetteren augustus uit
woensdag 18 augustus 2010 om 00:01

woensdag 18 augustus 2010 om 00:02
Doei dat weet ik, het zijn super huisdieren. Maar je moet wel veel aandacht aan ze besteden heb ik altijd begrepen. Want ze zijn super slim toch?
Mijn opa jaagde op konijnen (werkte bij de gemeente) en gebruikte daarvoor idd fretten. Dat waren dus zeker geen huisdieren meer maar ondanks dat vond ik ze altijd wel super leuk. Mijn opa had buiten grote hokken waar ze in zaten maar ze waren echt super nieuwsgierig. Zie het zo weer voor me hoe ze met hun koppies keken.
Mijn opa jaagde op konijnen (werkte bij de gemeente) en gebruikte daarvoor idd fretten. Dat waren dus zeker geen huisdieren meer maar ondanks dat vond ik ze altijd wel super leuk. Mijn opa had buiten grote hokken waar ze in zaten maar ze waren echt super nieuwsgierig. Zie het zo weer voor me hoe ze met hun koppies keken.
woensdag 18 augustus 2010 om 00:03
woensdag 18 augustus 2010 om 00:06
quote:vliegvogeltje schreef op 18 augustus 2010 @ 00:03:
Dat mag hoor olijf dan zijn we het eens dat we het niet eens zijn
(en Olief is het met me eens qua niet op elkaar lijken maar we vonden allebei wel dat zij weer op een vriendin van ons lijkt, in een donkere uitvoering )
Dat mag hoor olijf dan zijn we het eens dat we het niet eens zijn
(en Olief is het met me eens qua niet op elkaar lijken maar we vonden allebei wel dat zij weer op een vriendin van ons lijkt, in een donkere uitvoering )
Ik ben mijn eigen bananenschil

woensdag 18 augustus 2010 om 00:07
quote:Olijfje_ schreef op 18 augustus 2010 @ 00:03:
Ratteke, zolang Mac nog lekker Mac is zou ik me niet teveel zorgen maken hoor, je ken/hebt haar tenslotte al zo lang! Misschien hebben die dagen rust zonder Tara haar zo goed gedaan dat ze spontaan is aangekomen en lekker in haar velletje zit!
Oh dit vind ik wel een goede. Kan best zo zijn. Ze vond het heerlijk.
En ze is nog steeds gewoon zoals ze altijd al is. Op een paar kleine dingen na. Maar als ze idd echt anders gaat doen dan gaan we gelijk naar de da. Ik wil sowieso binnenkort ff langs met haar, gewoon ff nakijken. Is helaas wat tijd overheen gegaan, maar vanaf volgende week gaan we voor een groot deel over op het gewone leven en dan moet een bezoekje da er toch in zitten.
Ratteke, zolang Mac nog lekker Mac is zou ik me niet teveel zorgen maken hoor, je ken/hebt haar tenslotte al zo lang! Misschien hebben die dagen rust zonder Tara haar zo goed gedaan dat ze spontaan is aangekomen en lekker in haar velletje zit!
Oh dit vind ik wel een goede. Kan best zo zijn. Ze vond het heerlijk.
En ze is nog steeds gewoon zoals ze altijd al is. Op een paar kleine dingen na. Maar als ze idd echt anders gaat doen dan gaan we gelijk naar de da. Ik wil sowieso binnenkort ff langs met haar, gewoon ff nakijken. Is helaas wat tijd overheen gegaan, maar vanaf volgende week gaan we voor een groot deel over op het gewone leven en dan moet een bezoekje da er toch in zitten.
woensdag 18 augustus 2010 om 00:10
Soms denk ik dat hij slimmer is dan de kat maar op andere momenten denk ik weer dat de kat slimmer is. Het ligt er maar net aan waar het omgaat. Wat ze zo succesvol maakt is denk ik meer het doorzettingsvermogen. Als hij een sprong bijvoorbeeld niet haalt, of hij wilt ergens bij zal hij het nooit opgeven. Hij blijft het gewoon proberen wat heel grappige taferelen oplevert. Hij observeert ook goed en heeft de attitude: ik kan alles. Als de kat ergens bij kan, dan kan ik dat ook. Hij zet zich bijvoorbeeld tussen de muur en een kast af om omhoog te kunnen klimmen.

woensdag 18 augustus 2010 om 00:13
Toen mijn konijn erg ziek was en slecht tot niet at moest ik haar biogarde geven. Dat was goed voor de darmen en de weerstand. En idd verbazingwekkend heeft dat geholpen. Ze kreeg haar eetlust weer terug. Dus wie weet! En mijn katten zijn in ieder geval gek op yoghurt. Volgens mij is dat wel te verteren (melk toch niet).

woensdag 18 augustus 2010 om 00:14
woensdag 18 augustus 2010 om 00:19
sorry ladies. kom ff een tijdje niet forummen denk ik.
we kregen vandaag een paar nare klappen te verwerken.
mn beste vriendin belde me vanmiddag op om te vertellen dat haar broers schoonpa is overleden. we waren allemaal erg hecht met hem. zo'n allemans opa..hij had pas een maand geleden te horen gekregen dat hij ziek was..darmkanker..
en tijdens dat gesprek aan de telefoon werd mijn vriend op de huistelefoon gebeld dat zijn oma borstkanker heeft en dat het al is uitgezaaid naar haar lymfe (?) klier. volgende week bestraling en waarschijnlijk chemo.
nou wil ik eventjes helemaal geen slecht nieuws meer hoor.
wat is kanker toch een rotziekte!
we kregen vandaag een paar nare klappen te verwerken.
mn beste vriendin belde me vanmiddag op om te vertellen dat haar broers schoonpa is overleden. we waren allemaal erg hecht met hem. zo'n allemans opa..hij had pas een maand geleden te horen gekregen dat hij ziek was..darmkanker..
en tijdens dat gesprek aan de telefoon werd mijn vriend op de huistelefoon gebeld dat zijn oma borstkanker heeft en dat het al is uitgezaaid naar haar lymfe (?) klier. volgende week bestraling en waarschijnlijk chemo.
nou wil ik eventjes helemaal geen slecht nieuws meer hoor.
wat is kanker toch een rotziekte!