We love ...... HEMA!
woensdag 18 augustus 2010 om 09:14
woensdag 18 augustus 2010 om 09:34
woensdag 18 augustus 2010 om 09:35
Ben fan van de hotdogs, kaasbroodjes, sauzijcenbroodjes, jelly-beans, schoolartikelen, knutselartikelen, leggings, decoratie-artikelen etc.
Ik vind alleen het beddengoed ruk. Heb 3 keer een dekbedovertrek gekocht en binnen 3 maanden vielen de gaten er al in. Ik heb er ook een aantal van de wibra die half zo duur zijn en die gaan al bijna 1,5 jaar mee zonder faal te worden en gaten te krijgen. Dus het beddengoed vind ik wat minder.
Ik vind alleen het beddengoed ruk. Heb 3 keer een dekbedovertrek gekocht en binnen 3 maanden vielen de gaten er al in. Ik heb er ook een aantal van de wibra die half zo duur zijn en die gaan al bijna 1,5 jaar mee zonder faal te worden en gaten te krijgen. Dus het beddengoed vind ik wat minder.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
woensdag 18 augustus 2010 om 09:36
Handdoeken, servies, strijkplank, babykleding, dekbedovertrek, jongenspyama's en van de foodafdeling neem ik nog wel eens wat mee.
Sommige babyshirts hebben allebei mijn jongens gedragen en gaan nu voor de derde ronde mee bij een vriendin, ik denk dat je echt pech gehad hebt, Whiskers.
Jongenskleding vind ik daarentegen niks. Zie er maar heel zelden wat leuks.
Sommige babyshirts hebben allebei mijn jongens gedragen en gaan nu voor de derde ronde mee bij een vriendin, ik denk dat je echt pech gehad hebt, Whiskers.
Jongenskleding vind ik daarentegen niks. Zie er maar heel zelden wat leuks.
woensdag 18 augustus 2010 om 09:39
Hema krijgt wekelijks wel 1 of meerdere bezoekjes van mij en mijn portemonnee.
Ik koop er vooral baby en kinderkleding, af en toe en jurkje of rokjes voor mezelf. En van de week nog een prachtig donkerblauw sweat colbertje, super mooi. Rompers en ondergoed voor oudste koop ik er ook. Op een verdwaald ander merk hier alleen maar Hema ondergoed voor de kinderen.
Etenswaren koop ik er eigenlijk nooit, heel soms gebak. Wel drink er weleens koffie of eet een broodje.
Knutselspullen zijn ook leuk! En de Jip en Janneke spulletjes!
Ik koop er vooral baby en kinderkleding, af en toe en jurkje of rokjes voor mezelf. En van de week nog een prachtig donkerblauw sweat colbertje, super mooi. Rompers en ondergoed voor oudste koop ik er ook. Op een verdwaald ander merk hier alleen maar Hema ondergoed voor de kinderen.
Etenswaren koop ik er eigenlijk nooit, heel soms gebak. Wel drink er weleens koffie of eet een broodje.
Knutselspullen zijn ook leuk! En de Jip en Janneke spulletjes!
woensdag 18 augustus 2010 om 09:39
Zo, ik heb dus echt pech gehad.
3 kussenslopen verdraaid, veel witte t-shirts van vriend verdraaid en dan baal ik gewoon.
Dan geef ik liever meer geld uit als het dan maar mooi blijft.
Ok, misschien dat ik de hema nog een kans geef.
Als het dan goed gaat meld ik me hier wel weer, want sommige dingen zijn ook wel goed.
3 kussenslopen verdraaid, veel witte t-shirts van vriend verdraaid en dan baal ik gewoon.
Dan geef ik liever meer geld uit als het dan maar mooi blijft.
Ok, misschien dat ik de hema nog een kans geef.
Als het dan goed gaat meld ik me hier wel weer, want sommige dingen zijn ook wel goed.
woensdag 18 augustus 2010 om 09:41
Make-up (inderdaad dierproefvrij!). Vooral de eyeliner en mascara.
Handdoeken.
(Knutsel)Cadeautjes.
Verjaardagsspul (slingers, tafellakens, bekertjes etc).
Rompertjes (mijn zoon heeft een sonde (mickeybutton) en draagt ook nog grote rompertjes; is ideaal)
Tompouces.
Af en toe een verjaardagstaart (lekker laten bedrukken in "thema" van verjaardag).
Oudhollands snoep (vooral de salmiakbollen zijn overheerlijk).
De worsten vind ik ook overheerlijk, maar ik heb Crohn, en dan zijn die dingen echt een ramp voor mijn darmen.
O ja, wij hebben ook alle gordijnen van de Hema (twee keer per jaar 20% korting). Bij de bouw van ons huis, even gewacht totdat de kortingsweek langskwam voordat we gordijnen bestelden.
Dat van de wijn heb ik ook al eens gehoord. Toch maar eens proberen. Als er geen zon buiten schijnt, dan maar een roseetje binnenshuis.
Handdoeken.
(Knutsel)Cadeautjes.
Verjaardagsspul (slingers, tafellakens, bekertjes etc).
Rompertjes (mijn zoon heeft een sonde (mickeybutton) en draagt ook nog grote rompertjes; is ideaal)
Tompouces.
Af en toe een verjaardagstaart (lekker laten bedrukken in "thema" van verjaardag).
Oudhollands snoep (vooral de salmiakbollen zijn overheerlijk).
De worsten vind ik ook overheerlijk, maar ik heb Crohn, en dan zijn die dingen echt een ramp voor mijn darmen.
O ja, wij hebben ook alle gordijnen van de Hema (twee keer per jaar 20% korting). Bij de bouw van ons huis, even gewacht totdat de kortingsweek langskwam voordat we gordijnen bestelden.
Dat van de wijn heb ik ook al eens gehoord. Toch maar eens proberen. Als er geen zon buiten schijnt, dan maar een roseetje binnenshuis.
woensdag 18 augustus 2010 om 09:42
Nee geen fan, vind de Hema net als de Ikea, dat wanneer ik er kom, me altijd afvraag wat ik er doe en waarom. Om vervolgens met een beetje prullaria weer te vetrekken om toch niet voor niets te zijn geweest (ook wel koopzucht genoemd)
Verder waag ik me zo af en toe in het restaurant, waar ik dan tussen alle bejaarden een broodje nuttig wat altijd mijn honger stilt, maar waar ik nooit naar verlang.
Verder waag ik me zo af en toe in het restaurant, waar ik dan tussen alle bejaarden een broodje nuttig wat altijd mijn honger stilt, maar waar ik nooit naar verlang.
woensdag 18 augustus 2010 om 09:43
Wat ik zo leuk vind bij de Hema: als er in andere winkels een aanbieding is van 1,25 per stuk, twee voor 2 euro... dan kost eentje nog steeds 1,25. Bij de Hema kost eentje dan 1 euro. Dát vind ik leuk.
Kinderkleren vind ik ook leuk, als je niet verwacht er maanden mee te doen.
En ze hebben nu allemaal nieuwe Jip&Janneke-spulletjes, ook leuk.
En ik vind die mandjes van waslijndraad ook leuk, maar die vind ik wél duur.
Kinderkleren vind ik ook leuk, als je niet verwacht er maanden mee te doen.
En ze hebben nu allemaal nieuwe Jip&Janneke-spulletjes, ook leuk.
En ik vind die mandjes van waslijndraad ook leuk, maar die vind ik wél duur.
woensdag 18 augustus 2010 om 09:45
Wat een super topic!
Ik ben al de hele ochtend aan het kijken voor spulletjes voor mijn nieuwe huisje.. Maar aan de Hema heb ik niet gedacht! Op die site staat ook echt alles, briljant!
Weet iemand of die handdoeken daar een beetje lekker zacht zijn? Niet dat je na 3x wassen je jezelf afdroogt met schuurpapier..
Ik ben al de hele ochtend aan het kijken voor spulletjes voor mijn nieuwe huisje.. Maar aan de Hema heb ik niet gedacht! Op die site staat ook echt alles, briljant!
Weet iemand of die handdoeken daar een beetje lekker zacht zijn? Niet dat je na 3x wassen je jezelf afdroogt met schuurpapier..
woensdag 18 augustus 2010 om 09:45
quote:monalisalove schreef op 18 augustus 2010 @ 09:42:
Nee geen fan, vind de Hema net als de Ikea, dat wanneer ik er kom, me altijd afvraag wat ik er doe en waarom. Om vervolgens met een beetje prullaria weer te vetrekken om toch niet voor niets te zijn geweest (ook wel koopzucht genoemd)Waar haal jij dan zulke dingen?
Nee geen fan, vind de Hema net als de Ikea, dat wanneer ik er kom, me altijd afvraag wat ik er doe en waarom. Om vervolgens met een beetje prullaria weer te vetrekken om toch niet voor niets te zijn geweest (ook wel koopzucht genoemd)Waar haal jij dan zulke dingen?
woensdag 18 augustus 2010 om 09:46
woensdag 18 augustus 2010 om 09:47
quote:ivy1970 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:17:
@Mylenevalerie
Duur????? De Hema??? Je bedoelt toch wel dezelfde winkel???
Ja ik ben een Action-fan , Veel goedkoper. En veel dingen vind ik er echt duur hoor bij de Hema. En de kwaliteit is vaak voor die prijs ook prut.
Iemand hier had het over make-up, dat vind ik wel super van de make-up van de Hema, het wordt niet op dieren getest dus mijn oogpotlood komt wel van de Hema vandaan.
Maar een rookworst eet ik er niet meer sinds dat gedoe dat ze biggen gebruikte die onverdoofd werden gecastreerd. Nou ja, was toen overal in het nieuws, ik heb het verder niet meer gevolgd.
@Mylenevalerie
Duur????? De Hema??? Je bedoelt toch wel dezelfde winkel???
Ja ik ben een Action-fan , Veel goedkoper. En veel dingen vind ik er echt duur hoor bij de Hema. En de kwaliteit is vaak voor die prijs ook prut.
Iemand hier had het over make-up, dat vind ik wel super van de make-up van de Hema, het wordt niet op dieren getest dus mijn oogpotlood komt wel van de Hema vandaan.
Maar een rookworst eet ik er niet meer sinds dat gedoe dat ze biggen gebruikte die onverdoofd werden gecastreerd. Nou ja, was toen overal in het nieuws, ik heb het verder niet meer gevolgd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.