We love ...... HEMA!
woensdag 18 augustus 2010 om 09:14
woensdag 18 augustus 2010 om 12:16
Vroega was er hier een topic over de beautyproducten van de Hema, dat was erg leuk. Weet nog dat iedereen de bellycream voor zwangere vrouwen op haar cellulitus ging smeren, dat zou een wondermiddeltje zijn. Zelf niks van gemerkt, maar het rook wel heerlijk!
Ik gebruik nu bijna geen Hema makeup, maar vind dit wel aanraders:
- de longlasting lipstick heeft bij mij een hele avond/nacht carnavalvieren incl eten en heel veel drinken overleefd
- oogschaduw basis is echt prima!
- macara; hou van de grijze
Ik gebruik nu bijna geen Hema makeup, maar vind dit wel aanraders:
- de longlasting lipstick heeft bij mij een hele avond/nacht carnavalvieren incl eten en heel veel drinken overleefd
- oogschaduw basis is echt prima!
- macara; hou van de grijze
woensdag 18 augustus 2010 om 12:16
Ja de Action...lekker goedkoop, maar verder ben ik er niet over te spreken. Eens een dekbedhoes voor mijn zoon gekocht daar (met piraten, die wou hij graag, maar de stof is zo dun dat je er doorheen kan kijken. Maar ja, wat wil je voor 3,95).
Sommigen dingen koop ik er wel. Zoals shampoo van bekende merken, maar dan met Duitse tekst erop.
Sommigen dingen koop ik er wel. Zoals shampoo van bekende merken, maar dan met Duitse tekst erop.
woensdag 18 augustus 2010 om 12:21
Ik moet een nieuwe pannenset. Bij de Hema hebben ze losse pannen. Dat is handig, dan kun je zelf de formaten bepalen en ook in delen aanschaffen, wat ook fijn is.
Mijn vorige Hema pannenset is tien jaar meegegaan, wederom. Alles uit de studententijd is een beetje af
Nu wil ik eigenlijk graag de Stockholmpannen. Want mooi, zwaar, dikke bodem, mooie prijs.
Iemand ervaring?
Mijn vorige Hema pannenset is tien jaar meegegaan, wederom. Alles uit de studententijd is een beetje af
Nu wil ik eigenlijk graag de Stockholmpannen. Want mooi, zwaar, dikke bodem, mooie prijs.
Iemand ervaring?
Hallo?!
woensdag 18 augustus 2010 om 12:29
quote:_Doortje_ schreef op 18 augustus 2010 @ 12:14:
Erwt, heb je geen badje van de Hema Valt me tegen Ik beken (Marktplaats ), maar wat ik nog vergeten was: ik leg 'm zo dus op het Hema-aankleedkussen met een Hema-hoesje, wikkel 'm dan in een Hema-badcapeje, droog 'm na het badje af met Hema-hydrofielen, smeer 'm in met Hema-bodylotion. Het enige wat ik níet doe, is 'm daarna in slaap krijgen met die schattige Hema-draak-muziekmobile, want díe is echt rétevals
Erwt, heb je geen badje van de Hema Valt me tegen Ik beken (Marktplaats ), maar wat ik nog vergeten was: ik leg 'm zo dus op het Hema-aankleedkussen met een Hema-hoesje, wikkel 'm dan in een Hema-badcapeje, droog 'm na het badje af met Hema-hydrofielen, smeer 'm in met Hema-bodylotion. Het enige wat ik níet doe, is 'm daarna in slaap krijgen met die schattige Hema-draak-muziekmobile, want díe is echt rétevals
woensdag 18 augustus 2010 om 12:35
woensdag 18 augustus 2010 om 12:46
quote:_Doortje_ schreef op 18 augustus 2010 @ 12:35:
Blijven ze mooi? Ik had een pan van 365+ van Ikea. Ik was er zo netjes op en aan de buitenkant kwam gewoon allemaal roest! Daarom wil ik daar de hele pannenset niet van. Ik heb wel netjes een tegoedbon gehad, maar begin er niet nog eens aan.
Hoe bevallen ze je ouders?Ja, volgens mij bevallen die pannen goed. Ze zitten nu alleen ergens in een hutje tentje op de hei met hun vakantiepannetjes op hun campinggazpitjes, anders zou ik het nog even aan ze vragen
Blijven ze mooi? Ik had een pan van 365+ van Ikea. Ik was er zo netjes op en aan de buitenkant kwam gewoon allemaal roest! Daarom wil ik daar de hele pannenset niet van. Ik heb wel netjes een tegoedbon gehad, maar begin er niet nog eens aan.
Hoe bevallen ze je ouders?Ja, volgens mij bevallen die pannen goed. Ze zitten nu alleen ergens in een hutje tentje op de hei met hun vakantiepannetjes op hun campinggazpitjes, anders zou ik het nog even aan ze vragen
woensdag 18 augustus 2010 om 12:46