Al dagen misselijk door stress
woensdag 18 augustus 2010 om 13:52
woensdag 18 augustus 2010 om 14:31
quote:Moosey schreef op 18 augustus 2010 @ 14:30:
Dus je gaat al wandelend een gemberwortel na zitten tekenen, terwijl je een banaan in de thee sopt en een boek over meditatie leest. Leidt in elk geval wel lekker af van je stress-oorzaak, dunkt me gewoon alles in de blender en dan opdrinken met een rietje.
Dus je gaat al wandelend een gemberwortel na zitten tekenen, terwijl je een banaan in de thee sopt en een boek over meditatie leest. Leidt in elk geval wel lekker af van je stress-oorzaak, dunkt me gewoon alles in de blender en dan opdrinken met een rietje.
woensdag 18 augustus 2010 om 16:49
zaterdag 28 augustus 2010 om 13:02
zaterdag 28 augustus 2010 om 14:43
Probeer anders te eten wat je echt lekker vindt.
En hier een melig lied om je een beetje op te fleuren, het is Paul Haenen
http://www.youtube.com/watch?v=RTxeGpXlDKM
En hier een melig lied om je een beetje op te fleuren, het is Paul Haenen
http://www.youtube.com/watch?v=RTxeGpXlDKM
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
zaterdag 28 augustus 2010 om 20:26
Ik herken je gevoel van een hele tijd geleden.
Ontzettend veel stress (liefdesding) en misselijk. Daardoor niet eten en nog meer misselijk.
En toen was er een week voorbij.
Stom joh!
Mijn idee? Dwing jezelf dagelijks tot een yoghurtje en pers een sinasappel en gooi die in de blender met een banaan.
Dan gaat je maag niet helemaal op hol.
Sterkte!
Ontzettend veel stress (liefdesding) en misselijk. Daardoor niet eten en nog meer misselijk.
En toen was er een week voorbij.
Stom joh!
Mijn idee? Dwing jezelf dagelijks tot een yoghurtje en pers een sinasappel en gooi die in de blender met een banaan.
Dan gaat je maag niet helemaal op hol.
Sterkte!
zaterdag 28 augustus 2010 om 20:33
Toen ik net hoorde dat mijn man kanker had heb ik een week lang niks gegeten. De eerste dagen ging zelfs drinken eigenlijk niet.
Water drinken en sapjes ging als eerste weer. Daarna kwam er een lieve forumster met iets wat ik lekker vind en heb ik heel heel langzaam wat vast weg zitten eten.
Sterkte want het is gewoon erg rot
Water drinken en sapjes ging als eerste weer. Daarna kwam er een lieve forumster met iets wat ik lekker vind en heb ik heel heel langzaam wat vast weg zitten eten.
Sterkte want het is gewoon erg rot
zaterdag 28 augustus 2010 om 21:49
Jullie zijn lief Ik was al een tijdje niet echt blij met m'n relatie en een paar weken terug kwam het besef dat er nu dingen moesten veranderen. Toen is de stress begonnen. Inmiddels ben ik in de laatste 2 weken zo'n 5 kilo afgevallen.
Met de lunch dwing ik mezelf om 2 boterhammen te eten, verder gaat er weinig in gedurende de dag. Wel drink ik goed, vooral ranja waardoor de misselijkheid minder wordt.
Als het straks beter gaat ga ik het eten ook maar langzaam opbouwen, anders is m'n maag weer gelijk van streek.
Met de lunch dwing ik mezelf om 2 boterhammen te eten, verder gaat er weinig in gedurende de dag. Wel drink ik goed, vooral ranja waardoor de misselijkheid minder wordt.
Als het straks beter gaat ga ik het eten ook maar langzaam opbouwen, anders is m'n maag weer gelijk van streek.
zondag 29 augustus 2010 om 18:22