*187* Bar Too Much *187*

14-07-2010 16:43 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nah, de taart is op.

Wiesje belde net :D ben er nog blij van, zo ben je toch even dichtbij!

Ik trok tijdens dat gesprek een blik beschimmelde shag open getverdegetver! En dat terwijl ik door de drukte al minsten 6 uur niet had gerookt. Man is nu dat blik ruilen, dus ik neem lekker een wijntje en een gruissaffie in de zon in afwachting van de bbq.
Mogge, koffie, grijze lucht, en een lange to-do lijst.....
Hier eigenlijk hetzelfde, maar dan met zon.

Dit huis maakt vandaag kennis met de gunstige neveneffecten van mijn maandelijkse opleving. Ik stond al ramen te lappen voor ik had ontbeten.

Koffie!
quote:Bloesie schreef op 16 augustus 2010 @ 22:28:

Hela, ja, ik ben heel erg blij, en ik gun het jou ook zo! Potdikke, moet ik donderdag H. maar eens aan zijn jassie trekken, ik zie hem daar, want ik heb dan een vergadering ( alweer )Doe dat maar, Blues, als je wilt. Heb het mailtje nogmaals verstuurd en gevraagd om zijn reactie
Hoe is de gemiddelde temp. bij jou in deze tijd, Yet?
Zie dat Yette jarig was Gefeliciteerd

Allemaal, denk aan jullie ben jullie niet vergeten. Kom weer terug hier als ik mijzelf weer ben.

voor allemaal!
Winx, dikke terug!

Sterkte dan maar, met het weer vinden van je eigen ik....
Hé Winx, leuk dat je even langskwam

Over het weer hier. Het is hier vrijwel de hele tijd stikheet en vochtig, maar vandaag was het bewolkt en werd het 'maar' 28 graden. Prima te doen Het is hier op dit moment (even na 12 uur 's nachts) nog steeds 23 graden.

Truste!
Goede morgen!

Koffie, alweer grijze massa, wel droog, dat dan weer wel.

Eens naar de garage toe, oudste ergens droppen en eens wat leuks met jongste spruit doen....

Yette, kun je een beetje wennen daar, of ben je al aan het aftellen dat je weer terug mag komen?
Goeiemorgen barrers, wat leuk, dat Winxie zich even liet zien.

Hou je haaks meid, op zoek zijn naar jezelf is niet echt een makkelijke klus

Bloesje, maak er een fijna dag van met jongste,,,,,

Yetje aan het aftellen????? Volgens mij wil Yetje helemaal niet meer terug naar dit kikkerlandje, over een jaar is Yetteke ons ontgroeit (maar ik hoop van niet hoor)

En nu maar eens rap onder de douche doorspringen, tot snel....
Tjonge heb ik een hoop bij te lezen zeg, na m'n laatste post.......

Dan nu maar een portje voor het slapen gaan......

Even iets heeeeel anders, ik heb er geen idee van, hoe je zelf kaas maakt, weet iemand hier dat misschien?????
Bijna nacht Wies!

Proost!

De vriendin van Yett, Gemma, weet dat vast wel, van dat zelluf kaasjes maken! Hebbie een kaasboerderie in de buurt? Zou zeggen; wandel daar eens naar binnen!

Owwww, enne, tenenkaas is een product waar ik me wel aan wil wagen om te produceren, maar het nuttigen ervan is, vrees ik, is bestemd voor mensen met een ijzersterk gestel!
Hoe kom je eigenlijk op het idee, Wies? Of wil je zelf Stilton gaan maken, flesje port er op de kop in en dat tegen Kerst nuttigen of zoot?
Heeeeee Bloesje, nou meis, hoe ik er op kom........

Iemand op facebook vertelde me, dat ze zelf ging proberen om kaas te maken, maar ze vertelde er geen details bij.

Vandaar, dat ik mij dat afvroeg............

Misschien komt hier nog wel iemand om ons de fijne kneepjes van de zelfkazer door te geven......

en Stilton met port, wat er langzaam in gietert, daar hou ik eerlijk gezegd heulemaal niet van, ik heb het geproefd en ik vond het niet lekker...
Nou, ik vond het anders niet te versmaden, maar he, wie ben ik?
Lieve schat.......ieder z'n meug, zei de boer.......... en de rest doet er niet toe.

Het is toch juist goed als smaken verschillen, toch?????

Hoewel het op het ogenblik in de politiek mij wat angstig maakt.....

Maar nu ga ik naar m'n bed.

Heb vanmiddag heerlijk bij Jo en Joman in de tuin gezeten en ben nu een beetje rozig......

Welterusten en tot heeeeeel snel,
Tsja Wies, ik had twee galon melk (2 pakken is hier bijna 8 liter) en een halve kilo limoenen over. Pannenkoeken bakken met 8 liter melk, da's gekkenwerk, logisch toch, dat je dan kaas gaat maken?!

De kaas smaakt tot mijn grote verrassing op dit moment naar Boursin. Daar eten we een halve kilo van op. De andere helft is extra strak geperst en gaat voor minstens een paar weken de kelder in. Spannend hoor.

Zal ik er voor jullie een webcam opzetten?
Zo. Tijd om naar bed te gaan. Eet smakelijk zometeen!

Zo, da's nog eens een gezonde binnenkomert!

Lekker Yette! Restjes staan in de coole kast!

Enne..... succes Hollands Kaasmeissie! Vergeet je klompen niet en je muts als je met de kaas gaat venten, he? * Saffie thuis laten he, anders is het idyllisch hollands plaatje wat men voor ogen heeft over ons finaal aan diggelen! *
Goedemiddag Barrers!

Ik ben er weer whore.

Was gehackt en nogveelmeer, maar de complottheorie klopt
quote:Hoefijzer schreef op 19 augustus 2010 @ 15:56:

Goedemiddag Barrers!

Ik ben er weer whore.

Was geh

ackt en nogveelmeer, maar de complottheorie klopt Jammer dat m'n nieuwe nick al in gebruik was door moi, maja, als je hete mail gekraakt is......
Meeeeeeeen, wat ben ik blij dat ik terug ben!

Ik heb jullie gemist terwijl ik meelas whore.............maar jeweettoch!
Pomidomipom..................
Jee, sinds wanneer volg jij de trends? Het is deze week haske hip om je nick te veranderen.
Oh.............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven