Het gesticht

15-08-2010 15:01 841 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan ook niet tegen verandering?

Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs

Wie is helemaal van slag?

Kom in het gesticht!

De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.

Regel van het gesticht:

Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.

Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.

Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.

Wij danken u voor het begrip
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 19 augustus 2010 @ 11:18:

Ow graag Hans! Ken je bankie pankie sjonh high? Ja toch zeker.

Smak wat ben jij toch liefRiep er iemand?
Ik val nooit meer in slaap op de psych-sofa..... werd om 8 uur al gewekt door een sjacho psych.... moest daarna gelijk uitleggen waarom ik daar was gaan liggen en hoe ik me daar bij voelde....

Hans: doe mij maar 2 potjes van die pillen! wat wil je er voor terug?

Gefeliciteerd met je verjaardag Ibi!
Doe maar 5 euro, want dan kan ik mooi een handeltje drijven. Een plaatselijke apotheek is geen gek idee. Weet niet of de psychs hier daarvan gecharmeerd zijn... maar wie niet waagt, wie niet wint.

O ja, en gefeliciteerd, Ikbenik!
World of Warcraft: Legion
Speciaal voor IBI:

Gefeliciteerd!!!

En nog een leuk liedje

Klik dan wel even op de bovenste regel (hankie pankie shang hai).
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:hans66 schreef op 19 augustus 2010 @ 13:12:

[...]

< Geeft Djaza een potje. >

Hoeveel potjes moet ik voor de rest bestellen?Dr. Hans, bedankt hè!
Gesticht?

Yeah! maar dan wel met van die kamers met zachte muren toch?

Sorry dat ik de sessie verstoor maar mag ik ook in de kring komen zitten?

Ik ben Kusunum, en alles moet gaan zoals het gaan moet, want als het niet zo gaat, gaat het niet!
Welkom Kusunum!

De kamer met de zachte knuffelmuren is momenteel bezet....

*nee ik ga er niet uit*

Maar mag ik je een zelfknuffeljasje aanbieden?

Hans is van de pillen
Zo'n jas draag ik al jaren!

Lekker ingewikkeld!
Welkom kus! Als alles niet gaat zoals het hoort te gaan en je dus denkt dat alles anders moet gaan gaat het dan wel goed of gaat het dan niet goed?
Hans, doe mij ook maar een potje.. Al die azijn moet er natuurlijk ook weer uit, zoals jij al zo praktsich opmerkte, dus een potje is dan wel handig. Maakt deze ook muziek als ik plas?

Nee, azijn is niet fijn, maar de chlorix brandde zo in m'n keel, daar ben ik maar mee gestopt. Na een slok ammoniak kwam er rook uit m'n neus. Uiteindelijk bleef alleen de azijn over. De smaak maakte niet meer zo uit, smaakpapillen waren toch al weggebrand.

Waar kan ik verder verblijven? Ik durf het gesticht niet meer uit. Ook buiten het forum doet het leven raar. Waar eerst een marktplein was, middenin mijn stad, is nu ineens een strand-lounge-tent-gebeuren. Ik was even helemaal de weg kwijt Met een zakdoek over de oren ging het gelukkig alweer wat beter.
Later is nu
Voor mij moet alles gaan zoals het hoort te gaan. Als dat niet zo hoort dan gaat het niet met mij. Dus het moet goed gaan, dan gaat het goed. Gaat het niet zo goed, dan gaat het dus niet.

Snap je?
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 14:14:

Hans is van de pillenEn ik ben zelf ook aan de pil. Aan meerdere pillen eigenlijk.
Da's toch ook het lekkerste hans?

Zie je dan ook van die funny kleurtjes hans, als je precies de goede combie genomen heb?
ik luister nu naar Wham Last Christmas
* kruipt na een bewusteloze periode van 2 dagen onder de tafel vandaan. Vraagt zich af hoe ze hier beland is, ik was toch bij Shahla...?*

Kusunum, welkom hier!

Ikbenik: Van harte gefeliciteerd! In het gesticht wordt dat altijd groots gevierd. Ik heb begrepen dat de creatieve therapiegroep van gisteren bezig is geweest met de activiteit voor vanmiddag.

Ben benieuwd...
Sneeuwt het ook in je hoofd, dubbelfris? Of heb je alleen witte pilletjes geslikt?
Later is nu
*Was het nog iemand opgevallen dat ik een paar dagen uit Het Gesticht was ontsnapt? *
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:kusunum schreef op 19 augustus 2010 @ 14:40:

Da's toch ook het lekkerste hans?

Zie je dan ook van die funny kleurtjes hans, als je precies de goede combie genomen heb?Ja, met een goede combie heb je geen kaleidoscoop meer nodig (vraag me af waarom de officiële spelling plotseling caleidoscoop is... ).
quote:mylenevalerie schreef op 19 augustus 2010 @ 14:46:

*Was het nog iemand opgevallen dat ik een paar dagen uit Het Gesticht was ontsnapt? *Jawel, maar ik zag je bij Shahla urenlang op de ramen bonken en S.O.S seinen, dus ik nam aan dat het allemaal wel goed ging met je?
quote:dreamer schreef op 19 augustus 2010 @ 14:46:

Sneeuwt het ook in je hoofd, dubbelfris? Of heb je alleen witte pilletjes geslikt?

Sneeuw? waaaaaar????

Witte pilletjes; elke dag 1, voor 3 weken, dan een week niet...

Neej verder ben ik normaal, denk ik hoor. Ik heb gewoon zin in de kerst, nu al! Ben die halve zomer nu gewoon zo beu. Elke dag wel regen. Ik mis de 25+ of zelfs de 30+ dagen.
quote:miss dubbelfriss schreef op 19 augustus 2010 @ 14:50:

[...]

Sneeuw? waaaaaar????

Witte pilletjes; elke dag 1, voor 3 weken, dan een week niet...

Neej verder ben ik normaal, denk ik hoor. Ik heb gewoon zin in de kerst, nu al! Ben die halve zomer nu gewoon zo beu. Elke dag wel regen. Ik mis de 25+ of zelfs de 30+ dagen.Ik vind je wel heel normaal voor Het Gesticht!
over 127 dagen is het kerst
Hee... het goeie ouwe forum is weer terug. Het is ontknopt.
Inderdaad Hans!

Volgens mij kan Het Gesticht opgedoekt worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven