stom

19-08-2010 16:57 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb er punt achter gezet
Wees blij dat je van die eikel afbent en ga er geen energie meer aan verspillen.

Je bent toch gek als je daar nog tijd in gaat steken en daar nog over na gaat denken? Ik zou een gat in de lucht springen als ik van zo'n vent af was.
lexis wijzigde dit bericht op 19-08-2010 17:44
Reden: spelling
% gewijzigd
De samenvatting van yette klopt als een bus zo lees ik je verhaal ook.

Pfff ik denk dat je blij moet zijn dat je van hem af bent, hij is een l*l die jou gebruikt. Wees blij dat hij al bij haar woont.

Wat ik zou doen:

-Al zijn spullen in vuilniszakken en bij zijn ouders neerzetten.

-Zijn email en telefoonummer blokkeren.

-Heel hard janken en dan weer lekker om je heen kijken naar wat wél leuk is in je leven.

Hij is in mijn ogen geen onderdeel van de wél leuke dingen in jouw leven. Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ga een feestje bouwen met je vriendinnen om te vieren dat je van hem afbent.

Geen traan om laten hoor!
quote:gember999 schreef op 19 augustus 2010 @ 17:42:

Sakira, ik denk dat het voor jezelf eigenlijk ook wel duidelijk is. Deze jongen vind het niet nodig eerlijk tegen jou te zijn. Hij dekt zichzelf in met leugens. Doet dingen achter jou rug en weet dat deze eigenlijk niet kunnen (anders had hij er niet over hoeven liegen toch?)

Sakira, als jij niet van jezelf houdt, kan iemand anders het ook niet doen. En als jij van jezelf houdt, dan laat jij deze jongen niet meer in je leven en ga jij lekker ervoor zorgen dat je alleen gelukkgi wordt.

Succes!

En trek je niet teveel aan van de kritiek op je schrijven. Ze/we bedoelen het niet gemeen. Ik weet dat Nederlands een heel lastige taal is om te leren en vind het daarom extra knap van je dat je het in een vreemde taal probeert te verwoorden.Van mijn kant was het zéker geen kritiek, maar ik wilde eerst zeker weten dat ik goed begreep wat er stond... Ik snap best dat in een vreemde taal schrijven lastig is, maar als wij het nu echt niet begrijpen, kunnen we ook niet helpen toch?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 19 augustus 2010 @ 17:48:

[...]

Van mijn kant was het zéker geen kritiek, maar ik wilde eerst zeker weten dat ik goed begreep wat er stond... Ik snap best dat in een vreemde taal schrijven lastig is, maar als wij het nu echt niet begrijpen, kunnen we ook niet helpen toch? Dat weet ik ook wel, ik weet hoe we allemaal zijn op dit forum . Ik dacht alleen dat het msischien TO een beetje zou afschrikken, dus ik wilde het even nuanceren. Ik denk dat de samenvatting van Yette iedereen een stuk op weg helpt.
Yep, dat iedere vrouw beter af is zonder hem.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
quote:gember999 schreef op 19 augustus 2010 @ 17:53:

[...]

Dat weet ik ook wel, ik weet hoe we allemaal zijn op dit forum . Ik dacht alleen dat het msischien TO een beetje zou afschrikken, dus ik wilde het even nuanceren. Ik denk dat de samenvatting van Yette iedereen een stuk op weg helpt.No hard feelings hoor... Bedacht me alleen naar aanleiding van jou stukje dat mijn post wel eens heel verkeerd over zou kunnen komen....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Niet helemaal tot het einde gekomen, maar een ding is heel duidelijk: ik zou met de relatie stoppen.
Oke toch nog even verder gelezen, maar wees blij dat je van hem af bent. Sms hem niet meer, laat hem gaan. Je bent beter af zonder hem. En verder wat Enn zegt: zijn spullen bij hun op de stoep zetten, uithuilen en verder gaan. Geloof me, het wordt alleen maar beter..
Goed wat ik ervan heb begrepen is:

- Hij chat met andere dames en jij mag dat alles niet lezen

- Hij houdt je aan het lijntje door te zeggen dat hij met jou wil trouwen

- Ondanks dat hij met jou wil trouwen, heeft hij seks met iemand anders

- Hij wil met jou trouwen, maar is nu ingetrokken bij een andere vrouw

Zeg jij eens eerlijk. Zou jij dan met zo'n persoon getrouwd willen zijn?
Ik ben niet eens begonnen aan het verhaal. Ben ik nu een draak?
Ik vind hem een lul.
quote:Draakje29 schreef op 19 augustus 2010 @ 21:23:

Ik ben niet eens begonnen aan het verhaal. Ben ik nu een draak?Aan je nick te zien weet je dat antwoord zelf ook wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven