Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

donderdag 19 augustus 2010 om 14:18
donderdag 19 augustus 2010 om 15:45

donderdag 19 augustus 2010 om 15:49
quote:blauwbloempje schreef op 19 augustus 2010 @ 15:45:
Het valt me trouwens op dat al die mooi gelakte nagels ver onder de nagelriem gelakt zijn.. Als ik lak probeer ik onder mn nagelriem te beginnen maar ik eindig er altijd half op waardoor ik nog 3 dagen de nagellak daar weg lopen te krabbelen.. :o
Huh? Je bedoelt onder het witte maantje van je nagels?
Je moet wel voor het lakken je nagelriemen terugduwen, ik gebruik ook nog een cuticle remover om de dode velletjes weg te halen (nfu oh cuticle remover).
En of je werkelij op het vel van je nagelriemen komt, dat gebeurt soms, maar met een beetje oefening gaat het echt steeds beter. Mijn tip is ook: eerst je dominante hand lakken en dan pas je andere. Goed op tafel leggen, met goed licht ed. En een kwastje met nagellakremover ernaast of een nagellakremoverstift zoals van de essence oid.
Het valt me trouwens op dat al die mooi gelakte nagels ver onder de nagelriem gelakt zijn.. Als ik lak probeer ik onder mn nagelriem te beginnen maar ik eindig er altijd half op waardoor ik nog 3 dagen de nagellak daar weg lopen te krabbelen.. :o
Huh? Je bedoelt onder het witte maantje van je nagels?
Je moet wel voor het lakken je nagelriemen terugduwen, ik gebruik ook nog een cuticle remover om de dode velletjes weg te halen (nfu oh cuticle remover).
En of je werkelij op het vel van je nagelriemen komt, dat gebeurt soms, maar met een beetje oefening gaat het echt steeds beter. Mijn tip is ook: eerst je dominante hand lakken en dan pas je andere. Goed op tafel leggen, met goed licht ed. En een kwastje met nagellakremover ernaast of een nagellakremoverstift zoals van de essence oid.

donderdag 19 augustus 2010 om 15:50
donderdag 19 augustus 2010 om 16:06
donderdag 19 augustus 2010 om 19:21
tangerine weg?! Aw dat vind ik jammer 
Geinspireerd door de nieuwe Khaki's van Chanel wilde ik zelf n legergroen gaan 'franken' (zelf n kleur maken door te mengen), maar hoe doe je dat? Ik heb geen lege flesjes ofzo.
Naja ik zag bij Pieces n hele mooie army green, binnenkort maar ns halen.
Het merk weet ik niet meer maar Brittish Race Car Green zag er op de swatches ook gaaf uit! *voelt n groene periode aankomen*

Geinspireerd door de nieuwe Khaki's van Chanel wilde ik zelf n legergroen gaan 'franken' (zelf n kleur maken door te mengen), maar hoe doe je dat? Ik heb geen lege flesjes ofzo.
Naja ik zag bij Pieces n hele mooie army green, binnenkort maar ns halen.
Het merk weet ik niet meer maar Brittish Race Car Green zag er op de swatches ook gaaf uit! *voelt n groene periode aankomen*
donderdag 19 augustus 2010 om 19:39
Jeetje, jullie topic is geweldig (en nagellak verslavend).
Ik heb jarenlang acryl nagels gehad, en echt mooie platte ook, niet van die dikke aardappels op je nagels
Alles erop en eraan, van natuurlijk tot nailart met bladgoud, droog bloemetjes erin verwerkt etc. Te gek om op te noemen.
Nu laat ik ze zelf langer groeien, heb sinds een jaar of 2 geen acryl meer gehad, maar mijn nagels zijn erg dun en breekbaar, vooral mijn rechter wijsvinger!
Welke nagel versterker is nu echt goed???
Ik heb jarenlang acryl nagels gehad, en echt mooie platte ook, niet van die dikke aardappels op je nagels

Alles erop en eraan, van natuurlijk tot nailart met bladgoud, droog bloemetjes erin verwerkt etc. Te gek om op te noemen.
Nu laat ik ze zelf langer groeien, heb sinds een jaar of 2 geen acryl meer gehad, maar mijn nagels zijn erg dun en breekbaar, vooral mijn rechter wijsvinger!
Welke nagel versterker is nu echt goed???