Good Luck!
donderdag 19 augustus 2010 om 20:00
donderdag 19 augustus 2010 om 20:59
Mal en Malman, GEFELICITEERD!!! Oh wat geweldig voor jullie! En nu gaan zitten op die wolk en er niet meer af komen.
Hel en Star, wat een geweldige opmerkingen van jullie dames!
Kokos Rustig aan doen en proberen wat tijd voor jezelf te pakken. Is Tim nu logeren?
Bridges, goed bezig zeg op MP! Ik ben er ooit aan begonnen maar heb de moed weer opgegeven en deel nu alles uit of het verdwijnt in de zak voor verweggistan. En kinders dus rustig van die muziek? Doe mij ook zo'n cd, zet ik hem bij T op met koptelefoon
Star, wat een super vakantie lijkt me dat echt helemaal geweldig!
Jinny, voor katten gebeuren en voor man, wat een gedoe weer
Hier net L zijn tasje in gepakt. Morgenvroeg moeten we ons om 7.30 melden in het ziekenhuis en om 8.15 is hij dan aan de beurt.
Ik weet dat het meevalt, maar ik vind het niet leuk.
Oh komt visite binnenvallen, nou ik houd jullie op de hoogte.
Dikke tût en oant siens!
Hel en Star, wat een geweldige opmerkingen van jullie dames!
Kokos Rustig aan doen en proberen wat tijd voor jezelf te pakken. Is Tim nu logeren?
Bridges, goed bezig zeg op MP! Ik ben er ooit aan begonnen maar heb de moed weer opgegeven en deel nu alles uit of het verdwijnt in de zak voor verweggistan. En kinders dus rustig van die muziek? Doe mij ook zo'n cd, zet ik hem bij T op met koptelefoon
Star, wat een super vakantie lijkt me dat echt helemaal geweldig!
Jinny, voor katten gebeuren en voor man, wat een gedoe weer
Hier net L zijn tasje in gepakt. Morgenvroeg moeten we ons om 7.30 melden in het ziekenhuis en om 8.15 is hij dan aan de beurt.
Ik weet dat het meevalt, maar ik vind het niet leuk.
Oh komt visite binnenvallen, nou ik houd jullie op de hoogte.
Dikke tût en oant siens!
donderdag 19 augustus 2010 om 23:10
Sterkte morgen Enka
Winterklaar Het lijkt wel of je het over een tuin hebt.
Wel gescoord, geen matroos
Nu net terug van vuurwerk. Echt geweldig, we konden nog op een van de tall ships en hebben vanaf daar gekeken. Leuke sfeer, veel bootjes, Indonesische zingende matrozen ( o zo tacky, keyboard en in het Engels liedjes kwelen ), blij meisje, kortom, leuk.
Winterklaar Het lijkt wel of je het over een tuin hebt.
Wel gescoord, geen matroos
Nu net terug van vuurwerk. Echt geweldig, we konden nog op een van de tall ships en hebben vanaf daar gekeken. Leuke sfeer, veel bootjes, Indonesische zingende matrozen ( o zo tacky, keyboard en in het Engels liedjes kwelen ), blij meisje, kortom, leuk.