Het gesticht
zondag 15 augustus 2010 om 15:01
Wie kan ook niet tegen verandering?
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs
Wie is helemaal van slag?
Kom in het gesticht!
De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.
Regel van het gesticht:
Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.
Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.
Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.
Wij danken u voor het begrip
donderdag 19 augustus 2010 om 23:20
quote:miss dubbelfriss schreef op 19 augustus 2010 @ 14:50:
[...]
Sneeuw? waaaaaar????
Witte pilletjes; elke dag 1, voor 3 weken, dan een week niet...
Neej verder ben ik normaal, denk ik hoor. Ik heb gewoon zin in de kerst, nu al! Ben die halve zomer nu gewoon zo beu. Elke dag wel regen. Ik mis de 25+ of zelfs de 30+ dagen.
Geh.. ik slik elke dag een blauw pilletje.. dokter zei dat dat 's winters niet hoefde, want 's winters hoefde ik niet te huilen, maar ik slik ze 's winters ooooohoook. Want als ik stop met m'n blauwe pilletjes, gaan m 'n ogen tranen.. en m'n neus gaat lopen, dan ben ik heul sjielug, dus ik slik élke dag een blauw pilletje
heus wel
Nog 3 maanden en 127 dagen en het is lente
(en verder heb ik écht geen tijd om bij te lezen nu)
[...]
Sneeuw? waaaaaar????
Witte pilletjes; elke dag 1, voor 3 weken, dan een week niet...
Neej verder ben ik normaal, denk ik hoor. Ik heb gewoon zin in de kerst, nu al! Ben die halve zomer nu gewoon zo beu. Elke dag wel regen. Ik mis de 25+ of zelfs de 30+ dagen.
Geh.. ik slik elke dag een blauw pilletje.. dokter zei dat dat 's winters niet hoefde, want 's winters hoefde ik niet te huilen, maar ik slik ze 's winters ooooohoook. Want als ik stop met m'n blauwe pilletjes, gaan m 'n ogen tranen.. en m'n neus gaat lopen, dan ben ik heul sjielug, dus ik slik élke dag een blauw pilletje
heus wel
Nog 3 maanden en 127 dagen en het is lente
(en verder heb ik écht geen tijd om bij te lezen nu)
Later is nu
donderdag 19 augustus 2010 om 23:31
vrijdag 20 augustus 2010 om 00:43
quote:S0LEIL schreef op 19 augustus 2010 @ 21:10:
[...]
Oh gelukkig, dan kan ik stoppen met mezelf medicatie toedienen
Jij nog wat?
[afbeelding]Je moet ze wel even op kleur voor mij sorteren SOLEIL, en dan op alfabetische volgorde achterstevoren. Zo kan ik ze echt niet van je aannemen. Dan draai ik HELEMAAL door hoor!
[...]
Oh gelukkig, dan kan ik stoppen met mezelf medicatie toedienen
Jij nog wat?
[afbeelding]Je moet ze wel even op kleur voor mij sorteren SOLEIL, en dan op alfabetische volgorde achterstevoren. Zo kan ik ze echt niet van je aannemen. Dan draai ik HELEMAAL door hoor!
vrijdag 20 augustus 2010 om 07:55
vrijdag 20 augustus 2010 om 07:57
vrijdag 20 augustus 2010 om 07:58
vrijdag 20 augustus 2010 om 14:45
Zo... ik heb koffie, gebak, naturel- en paprichips en frisdrank gehaald. Vanavond vier ik mijn verjaardag, en jullie zijn allemaal welkom. De verpleging mag ook komen!
Ik denk: ik sla even meerdere vliegen in één klap. Tegelijkertijd een feest vieren, en de verpleging is er ook, en kan jullie direct in de gaten houden. Ik wil niet dat er op mijn verjaardag gekke dingen gebeuren.
Heb ik dat niet slim geregeld, ja of ja?
Ik denk: ik sla even meerdere vliegen in één klap. Tegelijkertijd een feest vieren, en de verpleging is er ook, en kan jullie direct in de gaten houden. Ik wil niet dat er op mijn verjaardag gekke dingen gebeuren.
Heb ik dat niet slim geregeld, ja of ja?
World of Warcraft: Legion