Het gesticht

15-08-2010 15:01 841 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan ook niet tegen verandering?

Wie draait er ook helemaal door van al die nieuwe nicks, nickswappen, non actiefs

Wie is helemaal van slag?

Kom in het gesticht!

De veilige plek voor alle forummers die er gek van geworden zijn.

Regel van het gesticht:

Hier mogen alleen forummers in hun originele gedaante posten, of forummers met een zeer kleine aanpassing maar de originele versie nog steeds heel duidelijk is.

Dit is een plek om te herstellen en weg te vluchten naar het normale forumleven waar alles blijft zoals het was.

Gelieve het herstel niet belemmeren voor deze doorgedraaide forummers.

Wij danken u voor het begrip
~legt snel een verbandje aan~

Gaat het weer wat, Lys?
Denk ik na een lange dag werken de rust te kunnen vinden in mijn zelfknuffeljas, in een kamer vol met kussens is het in het gesticht ook al moord en doodslag.

Waar is die goede oude tijd dat men zat te spacen op een paar goede pillen en dat er een heerlijk snoezelmuziekje gedraaid werd in het gesticht?

*Gaat klagen bij de Psych dat ze tegen de muren opklimt*
Tja, tijden zijn veranderd, Kusunum. De enige plek waar je nog rust kunt vinden is... Mount Everest. Nergens last van, alleen van een beetje kou en wind misschien.
World of Warcraft: Legion
Neehoor Hans, daar zijn ze aan 't zwerfvuil ruimen.
Later is nu
Wordt daar dan zoveel troep veroorzaakt door die bergbeklimmers? Misschien is K3 of Himalaya een andere mogelijkheid om te rusten.

Het is een beetje uitgestorven hier... Waar is iedereen?
quote:hans66 schreef op 24 augustus 2010 @ 10:37:

Het is een beetje uitgestorven hier... Waar is iedereen?

Ssssssssssst Hans, we hebben een meditatiemiddag!

hhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmm
< Fluistert. >

Sorry... wist ik niet.
Voordat ik alles ga bij lezen meld ik me aan, ben meer een lezer dan een poster maar snap er geen zak meer van. Gelukkig zijn er meerdere met me, dacht ondertussen dat het aan mij lag. Hulde aan dit topic!
Ok, ik kon inmiddels de nickwisselingen handelen, dus ben ik hier weer weggegaan.

Maar nu!

Die is een oplichter, die had zes nicks en is ook fake, die is dit, die is dat... Is het forum wel echt? is dit topic wel echt? Zijn jullie allemaal wel echt, of is het een complot om mij gek te maken? Be ik eigenlijk wel echt?

ZUSTER!!!
Het is gewoon 1 groot complot Nemhain...
Zie je wel!

Ik wist het!

Kuikens horen helemaal niet te kunnen praten! en Annewiep is helemaal geen echte naam!

Wacht even! Groen met wit gestreepte sokken kunnen ook niet praten! En ze stoppen zichzelf ook niet! En hebben geen oogjes!!

Dat is mijn ficitieve alter ego en stiekem ben ik geen geel kuiken maar een zwart kuiken wat weer verwijst naar zwart schaap en dan zonder krullen

Zo iets had ik er van gemaakt als ik van nick was geswitched met al die duidelijke hints snap je prima wie wie is, not

En nu word ik helemaal tureluurs want nu heb ik weer op een knopje gedrukt waardoor mijn leestekens ergens anders zitten en ik niet weet hoe dat weer terug moett
quote:Nemhain schreef op 24 augustus 2010 @ 15:29:

Wacht even! Groen met wit gestreepte sokken kunnen ook niet praten! En ze stoppen zichzelf ook niet! En hebben geen oogjes!!

[afbeelding]Niet je zelf kwijt raken is deze moeilijke tijd. Je eigen identiteit vooral behouden!
huh??? zwart sschaap zonder krullen? In kuikenvorm?

ok, ik haak af, ik heb geen idee

Die knopjes zijn irritant, het is ctrl nogwat, weet het even niet uit m'n hoofd, succes ermee
Een blatende kip zal uiteindelijk wat nieuws zijn.
quote:Nemhain schreef op 24 augustus 2010 @ 15:33:

huh??? zwart sschaap zonder krullen? In kuikenvorm?

ok, ik haak af, ik heb geen idee

Die knopjes zijn irritant, het is ctrl nogwat, weet het even niet uit m'n hoofd, succes ermeeHaha het was een zwaar cryptische niet bestaande beschrijving, van hoe het gebeurd bij de gene die van nick switchen, ik heb niet geswitcht dus breek er je nek maar niet over hoor
Annewiep, dat snapte ik hoor, zó ver ben ik nog niet heen

Hans, een blatende kip? daar hebben we er hier op het forum minstens twee van!

En dat World of Warcraft, is dat eigenlijk wel een echt spel? ben jij wel echt?
Zie ik word ook gek, dacht als dat niet begrepen word, is ze echt gek, maar wilde je niet nog meer complexen aan praten.

Ik ga me even op de kook therapie storten, moet straks een kleine mede patient hier in huis naar vrijetijdstherapie brengen en die zal toch wel verwachten dat hij ondanks al deze psychische problemen wat te eten krijgt voor die tijd.

Of zitten er genoeg voedingsstoffen in een zak chips
Nemhain,

Vooral niet naar de zuster luisteren hoor, volgens haar is het "maar gewoon internet" en "niet echt" maar wij weten wel beter toch!

Wij zijn niet gek
volgens mij zijn chips heel gezond. Toch??

Ik voel me met de minuut slechter. Is de kamer met de zachte muren vrij?
Kusunum: de zuster zegt dat het "niet echt" is? Maar dan is ze zelf toch ook niet echt?

Volgens mij heb je gelijk, wij zijn niet gek, de rest van de wereld is zwaar de weg kwijt
quote:Nemhain schreef op 24 augustus 2010 @ 15:50:

Annewiep, dat snapte ik hoor, zó ver ben ik nog niet heen

Hans, een blatende kip? daar hebben we er hier op het forum minstens twee van!

En dat World of Warcraft, is dat eigenlijk wel een echt spel? ben jij wel echt? Nee, ik ben een menselijke priester, een Tauren-krijger en een nachtelfdruïde tegelijkertijd. Allemaal nep. Zo nep als het maar kan!
wow Hans, dat lijkt me al heel erg verwarrend, geen wonder dat jij ook in het gesticht zit hier!

Heb je hier ook vier nicks? en kunnen we, als je warcraft speelt, dan ook op het forum mohawkgranaten naar je toe gooien?
Nou... ik heb wel een nachtelfdruïde die lijkt op:

Op Mr. T dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven