Hans is jarig!

20-08-2010 00:14 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feliciteer hier Hans met zijn 25ste ( ) verjaardag!



Hans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van met veel mooie mensen om je heen!

Jankerd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd

Veel plezier vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hans!
Ik had je al platgesmakt in Het Gesticht Hans, maar toch nog maar eentje:



En deze schitterende blommen heb ik maar weer uit het vaasje gerukt:

quote:Solomio schreef op 20 augustus 2010 @ 08:28:

[...]



En dan niet naar d'r borsten mogen staren? Of is dit grapje ongepast? Tssk totaal ongepast!
Alle reacties Link kopieren
Van harte, Hans!



Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hans!

Maak er een mooie dag van! Ik heb blauwe luchten en een zonnetje voor je besteld. Is dat naar wens?

Alle reacties Link kopieren
Heey VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART!!

Gefeliciteerd hoor en dat je maar een leuk feest mag maken.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal. Het zal een mooi feest worden. Tegen 10:30 komen mijn ouders, over een half uur dus. Dat is een voorproefje.



En vanavond om 20:00 gaat het grote feest beginnen.



Ja, Vinyl, ik heb gehoord dat het vandaag een warme dag wordt. Maar helaas, ik houd het feest binnen, omdat ik anders de hele zwik halverwege de verjaardag, tegen 21:30, naar binnen mag slepen, omdat het vroeg donker wordt.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lieve Hans met je verjaardag!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, Hummeltje.
World of Warcraft: Legion
Ge-veel-iciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Gefeliciteerd Hans!! En veel plezier vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Hey Hans, gefeliciteerd. Heb je de naturel- en paprika chips al tevoorschijn getoverd?



Hele fijne dag!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Nee, hahaha, die worden nog gekocht... en ook de pinda's, de cashew-noten, de bugles, de pringles, etc. de hele bliksemse boel.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Ik zag dat de paprika en naturelchips al present was.



Maar laten we de.....







Niet vergeten!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hans, gefeliciteerd en nog vele jaren!
quote:Mazou schreef op 20 augustus 2010 @ 11:50:

Gefeliciteerd!



Ik zag dat de paprika en naturelchips al present was.



Maar laten we de.....



[afbeelding]



Niet vergeten!Goed idee en wat dacht je van de filet américain en de kipsatésalade? Ook onmisbaar .
Alle reacties Link kopieren
Hans, van harte! Maak er een mooie dag van.



Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 20 augustus 2010 @ 11:55:

[...]





Goed idee en wat dacht je van de filet américain en de kipsatésalade? Ook onmisbaar .Plaatje Iris!
Alle reacties Link kopieren
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven