Hans is jarig!
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:17
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:24
Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.
Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.
Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:40
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2010 @ 13:24:
Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.
Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.Hans, jongen, wa bende toch een schatje!
Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.
Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.Hans, jongen, wa bende toch een schatje!
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:41
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2010 @ 10:00:
Dank je wel allemaal. Het zal een mooi feest worden. Tegen 10:30 komen mijn ouders, over een half uur dus. Dat is een voorproefje.
En vanavond om 20:00 gaat het grote feest beginnen.
Ja, Vinyl, ik heb gehoord dat het vandaag een warme dag wordt. Maar helaas, ik houd het feest binnen, omdat ik anders de hele zwik halverwege de verjaardag, tegen 21:30, naar binnen mag slepen, omdat het vroeg donker wordt.
Doe je ze de groeten van ons allemaal?
Mam, pap, jullie moeten de groeten hebben van (en dan komt me d'r een riedel namen...).
Dank je wel allemaal. Het zal een mooi feest worden. Tegen 10:30 komen mijn ouders, over een half uur dus. Dat is een voorproefje.
En vanavond om 20:00 gaat het grote feest beginnen.
Ja, Vinyl, ik heb gehoord dat het vandaag een warme dag wordt. Maar helaas, ik houd het feest binnen, omdat ik anders de hele zwik halverwege de verjaardag, tegen 21:30, naar binnen mag slepen, omdat het vroeg donker wordt.
Doe je ze de groeten van ons allemaal?
Mam, pap, jullie moeten de groeten hebben van (en dan komt me d'r een riedel namen...).
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:48
quote:hans66 schreef op 20 augustus 2010 @ 13:24:
Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.
Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.Dat is goed, dan kunnen we e.e.a doorspreken, dat is veel rustiger.
Ja, dat is goed. Ik neem aan dat Mirlo ook niet komt?, want die zou volgens mij met jou meerijden.
Ik denk dat we dan meer tijd hebben om de volgende meet te bespreken. Vanavond zou ik daarvoor eigenlijk te druk zijn vanwege de chips (jazeker, de naturel- en de paprikachips) en de frisdrank, etc.Dat is goed, dan kunnen we e.e.a doorspreken, dat is veel rustiger.
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:48
vrijdag 20 augustus 2010 om 13:55