Zo, even onder elkaar

20-08-2010 16:15 618 berichten
Alle reacties Link kopieren
ONGESTOORD PRATEN OVER VAN ALLES. HET KAN NIET OP IEDER FORUM.
quote:saprestie schreef op 20 augustus 2010 @ 16:27:

Wat een lullige ijslollie zag ik voorbijkomen, moet je het daaar mee doen? wat zielig! Is er hier een mogelijkheid om op een beetje niveau te praten en zitten hier alleen maar relnichten?Hoe kom jij aan die naam?
Jankerd
Hmm goede kandidaat voor de vrijmiboto, maar er moet natuurlijk wel iets inhoudelijks komen, we kunnen niet nog een uur praten over SCHREEUWEN OP FORA, toch?

Hebben jullie ook zo'n zin in een lekker glas koude droge witte wijn? Met een toastje brie?
Af en toe relnichten schijnt gezond te zijn tegenwoordig
op niveau?

Uh,..neeh

Wat een lullige ijslollie zag ik voorbijkomen, moet je het daaar mee doen? wat zielig! Is er hier een mogelijkheid om op een beetje niveau te praten en zitten hier alleen maar relnichten?Ik gok op het laatste. Ga je nu ook van nick veranderen ivm je privacy?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik doe mee hoor, mag ik dan wel bovenop, want onder elkaar vind ik toch minder comfortabel.
Ik relnicht

Hij relnicht

Wij relnichten

Zij relnichten

Ik relnichtte?

Wij relnichtte?

Wij hebben gerelnicht?

Wij hebben nicht gereld?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
quote:Chocobo schreef op 20 augustus 2010 @ 16:30:

Hmm goede kandidaat voor de vrijmiboto, maar er moet natuurlijk wel iets inhoudelijks komen, we kunnen niet nog een uur praten over SCHREEUWEN OP FORA, toch?

Hebben jullie ook zo'n zin in een lekker glas koude droge witte wijn? Met een toastje brie?We kunnen over mijn vakantie praten ... Lekker brie en wijn graag!!
anoniem_76687 wijzigde dit bericht op 20-08-2010 16:32
Reden: nnn
% gewijzigd
Ik doe graag mee.
quote:Maeris schreef op 20 augustus 2010 @ 16:31:

Af en toe relnichten schijnt gezond te zijn tegenwoordig En jij bent een naapert met je avatOr, ik ken een forumster die die al veul langer heeft.

Wat een lullige ijslollie zag ik voorbijkomen, moet je het daaar mee doen? wat zielig! Is er hier een mogelijkheid om op een beetje niveau te praten en zitten hier alleen maar relnichten?Oh alleen maar relnichten.
Inderdaad, caps lock stond dus nog aan...Sorry!! Had het zo druk met avator aanmaken...
Als de glazen toch volgegoten worden...'K neem een rose, en ja doe maar een toastje brie
quote:mylenevalerie schreef op 20 augustus 2010 @ 16:32:

[...]

En jij bent een naapert met je avatOr, ik ken een forumster die die al veul langer heeft.Echt? Hmmm dan moet ik 'm gewoon even veranderen. Dat wist ik niet. Wie heeft 'm ook dan?
quote:Chocobo schreef op 20 augustus 2010 @ 16:30:

Hebben jullie ook zo'n zin in een lekker glas koude droge witte wijn? Met een toastje brie?Ik heb alleen nog piemelbrie over de datum hier liggen, beetje beschimmeld.
quote:JOHANNA1 schreef op 20 augustus 2010 @ 16:34:

Inderdaad, caps lock stond dus nog aan...Sorry!! Had het zo druk met avator aanmaken...Zo druk mee geweest en dan nog zo'n rotkop hebben.
quote:mylenevalerie schreef op 20 augustus 2010 @ 16:32:

[...]

En jij bent een naapert met je avatOr, ik ken een forumster die die al veul langer heeft.Keek je even in de spiegel .
quote:iris1969 schreef op 20 augustus 2010 @ 16:36:

[...]

Keek je even in de spiegel .Hahah die vind ik goed ;) Ik heb alweer een andere avatar. Wie wil dezelfde? :P
Jongens het is weekend.. laten we een beetje gezellig doen
Tjonge jonge zeg. Doen jullie dat met elk topic dat nieuw geopend wordt, of slaat bij toeval de verveling bij iedereen op hetzelfde moment toe?
heb jij dan de borrelhapjes bij je, vliegvogeltje?

En waar is de drank???
quote:Maeris schreef op 20 augustus 2010 @ 16:34:

[...]

Echt? Hmmm dan moet ik 'm gewoon even veranderen. Dat wist ik niet. Wie heeft 'm ook dan?Vermomd engeltje heeft hem al een hele lange tijd.
?huh?

Ohh het is weer vrijdagmiddag.

Volgens mij heb jij een nieuwe nick aangemaakt.

Je bent zo goed met je timing......
Sorry Tchina, ik moet nog een kwartiertje volmaken op mijn werk, dan krijg je dus dit....
Nog nooit van VRIJMIBOTO gehoord, Tchina?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven