Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Die heb ik net op mijn vingers gedaan

Het derde potje van links, Coralicious op mijn tenen

Ik hoop ook echt dat ik ze morgen binnenkrijg, die drie die ik besteld heb.

Weet nog niet of ik de blauwe nagellak wel ophoud. Zit het nu nog eens even goed te bekijken maar ben niet tevreden over het resultaat. Slordig als de pest.
Ik heb vandaag schandalig veel nagellak gekocht

De linker van deze (de roze)

Een simpele zachtroze van Etos, een topcoat van Catrice.

En het meest blij ben ik met:

Ja met de Rimmel is het gelukt.

(Dat base en topcoaten werkt echt haha)

Heb vandaag nog wel een lila cartice gekocht. Zo eens kijken of ik een plaatje kan vinden.
Lucky in Lilac dus

Rozigst

Ze kwam niet te vaak kijken hier want ze wilde niet zoveel bestellen
Maar shit zeg......die lakjes zijn wel heul mooi....

Hebben, hebben, hebben
quote:Zwup schreef op 20 augustus 2010 @ 11:36:

Kan niet wachten tot mijn OPI binnen is, maar dat duurt nog wel eventjes denk ik. Wanneer heb je die besteld dan??
Haha, ja Jullie hebben me aangestoken

Was zo nieuwsgierig naar de groene kleur dat ik ze even snel gelakt heb (niet zo netjes dus)

Hopelijk (als het goed is) krijg ik morgen die andere 3 lakjes, van Nfu Oh (En dan is het ook echt genoeg, want dan zit ik op 70 euro aan nagellak ) Gaat nu heel hard wegrennen
Wel een mooie donkere kleur Roz!

Ik zie die Nfu Oh, die nr 54 heulemaal niet op de site staan
70 euro aan nagellak...............

Ik heb nog nooit gehoord dat een automonteur zoveel geld aan nagellak heeft uitgegeven
Hahaha, monteur ben ik niet echt hoor, haha.

Mijn vriend is dat wel, en ik ben altijd bezig met helpen.

Hij heeft een auto waar hij races mee rijd, mijn auto is ook niet helemaal standaard/origineel meer, en dan heeft hij nog een gewone dagelijkse auto.

Dus we hebben altijd wel een auto waaraan gesleuteld/iets veranderd moet worden.

Op welke site sit je voor de Nfu Oh? Op hun eigen site zag ik hem ook helemaal niet staan.

(En als je op nagelgroothandel.nl besteld, hou er dan even rekening mee dat dat EXCL. btw is.

Ik dacht dat het meeviel, 3x 7.95, alleen er kwam nog btw overheen )
Nee dat had ik begrepen hoor, dat je geen automonteur bent maar het voor je hobby doet.

Vond het alleen leuk klinken......automonteur heeft voor 70 euro aan nagellak gekocht

Yup, ik zal op hun eigen site, zal nu even naar die andere kijken.......................of beter maar van niet?
Rozigst!

Heerlijk hè, nagellak shoppen

We hebben trouwens dezelfde lak op onze tenen zitten nu

Elle, ik heb eergister die mini's op Ebay besteld. Ze zijn verstuurd, dus ik denk ergens in de loop van volgende week.

Bij TD moet ik nog bestellen, maar daar wacht ik nog heel eventjes een paar dagen mee.
Gaan jullie nu allemaal om mij lachen omdat ik gister nog postte dat ik hier niet zo vaak ga komen, en vandaag voor 70 euro aan nagellak gekocht heb? (Dat is incl. de Nfu Oh he )

Als dat zo is, dan haal ik mijn bericht van gister even weg
quote:Rozigst schreef op 20 augustus 2010 @ 21:35:

Gaan jullie nu allemaal om mij lachen omdat ik gister nog postte dat ik hier niet zo vaak ga komen, en vandaag voor 70 euro aan nagellak gekocht heb? (Dat is incl. de Nfu Oh he )

Als dat zo is, dan haal ik mijn bericht van gister even weg
Laat maar staan hoor

We zijn blij dat je je bij ons aangesloten hebt
Gelukkig maar

Had vanmiddag trouwens eerst mijn nagels gedaan zoals in dat filmpje, met die 2 kleuren.

Vond het wel leuk, maar in het filmpje vond ik het leuker staan dan hoe het bij mij stond. (Waarschijnlijk omdat je dan van veel dichterbij bekijkt.)

Ik ben nu trouwens heel nieuwsgierig naar hoe die andere kleuren staan, alleen ik vind het altijd zo zonde om het er meteen weer af te gaan halen (als het mooi is dan)

Las hier gister op het topic iets over nagelwielen? Wat zijn dat? Grapjeee Ik weet het al
Nagelwielen mag je pas hebben als je meer dan 100 kleuren lakjes hebt.
Ja, nagelwielen!!! Ik heb die van mij net binnen (4 met 20 nagels per stuk), maar wil eerst al mijn nagellak bijelkaar zoeken zodat ik per kleur een wieltje kan maken. Erg hè

Dat probleem heb ik ook altijd inderdaad. Ik heb dan 10 lakjes die ik eigenlijk op wil, maar dat kan natuurlijk niet. Ben heel erg aan het twijfelen wat ik nu op zal doen. Het zou eerst de roze matte opi worden, maar dat is even niet handig dus die komt later. Zit nu te twijfelen tussen de donkerblauwe catrice, donkerroze catrice, grijze catrice en blauwe opi.

Wie helpt kiezen?
Grijs! Vind ik zelf erg mooi. Ik heb Grey Matters van Rimmel.

(En dan zegt mijn vriend altijd: Goh, heb je grondverf op je nagels gesmeerd? )

Ooh, dan hoef ik nog maar 69 lakjes voor ik nagelwielen mag hebben!
Klik

Ahumm...
quote:elleinspe schreef op 20 augustus 2010 @ 22:10:

Nagelwielen mag je pas hebben als je meer dan 100 kleuren lakjes hebt.

Breng haar toch niet op ideeën

(goedemorgen trouwens!)
Nog altijd leuk dat het hier zo druk is!

Rozigst, die Nfu Oh lakjes vind ik zooo mooi. Je hebt bij nagelgroothandel.nl besteld toch? Ik had daar laatst ook Konad spullen besteld en ze waren inderdaad de volgende dag binnen. Ben heel benieuwd hoe de Nfu Ohs bevallen! En je andere kleuren zijn natuurlijk ook heel mooi, snap wel dat je ervoor bent gevallen

Ik was trouwens ook minder blij met mijn gradient manicure in het echt, komt inderdaad omdat je er zo dicht bovenop zit. Maar als ik mijn hand op een afstandje hield (en niet mijn neus erop ging drukken) dan vond ik het echt supermooi. Kreeg er ook veel complimenten over.

Elle, hoe gaat het met de squoaval nagels?

Zwup, bedankt voor je

Jammer dat het niet die matte roze opi wordt, daar was ik zo nieuwsgierig naar. Ik weet het niet, ik zou maar iets kiezen wat bij je kleding past voor de komende dagen (en ja, dan moet je wel even bedenken wat je gaat doen en wat je eventueel aan kan trekken )

Die nagelwielen lijken mij ook leuk maar, laatst postte jij foto's (of ik zag ze op een blog die jij postte) van nagelwielen allemaal met dezelfde kleuren bij elkaar. Zag er echt zo mooi uit! Alleen, als je dat doet en je koopt dan een nieuwe lak kan hij er niet bij (uhmm...nog te volgen?) ik zou daar denk ik helemaal gefrustreerd van worden haha.

Ik ben gisteren gezwicht voor 1 lakje. Een glitterlak van Claire's (2,50 euro). Als ik hem op heb zal ik een foto plaatsen, maar ik ga eerst die bloemetjes weer uitproberen maandag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven