Zo, even onder elkaar
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:59
Morgen maak ik nog wat foto's. Heb net een wrap met smeerbare geitenkaas, rosbief, sla en wat tomaat en komkommer gegeten. Heel dun opgerold, kostte wat moeite maar lukte.
Ik heb van die rolletjes nog van alles een helft over en maak daarvan nog een foto als ik ze in dunne rolletjes snijd.
Ik heb van die rolletjes nog van alles een helft over en maak daarvan nog een foto als ik ze in dunne rolletjes snijd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:01
quote:Whiskers schreef op 20 augustus 2010 @ 21:53:
Dorah, 4 minuten geleden
Reldeldel, wie trekt er aan de Viva-kletsbelbel................Angel6 in ieder geval niet meer......
Reldeldel, spoor jij wel?Laat ik mij dat ten aanzien van jullie nu al de hele avond afvragen.........
Dorah, 4 minuten geleden
Reldeldel, wie trekt er aan de Viva-kletsbelbel................Angel6 in ieder geval niet meer......
Reldeldel, spoor jij wel?Laat ik mij dat ten aanzien van jullie nu al de hele avond afvragen.........
King Louie, je weet wel, dat Oililly-spul voor rimpelige ouwe Viva-meisjes. Blijf van m\'n bakfiets af!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:08
Ik moet wel lachen, door op iemands loepje te klikken zag ik 2 libelle dames. Geen probleem uiteraard. Maar dat ze dan zo op vrijdagmiddag hier komen zeiken, ja dan moet ik lachen. Hebben ze een ban daar? Maar welkom Libelle dames. Hier gaat het iets anders aan toe dan bij Libelle. Iets directer? Nou ja, iig wees welkom als jullie hier op vakantie zijn. Floor is tenslotte ook altijd bij jullie op vakantie en komt met goeie verhalen terug dus misschien komt ze ook hier nog even kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.