3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
Alle reacties Link kopieren
ik kijk nog even de finale van Masterchef op BBC en ga dan op bed!



Oant moarn en lekker koese allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig krijg ik de laatste tijd veel leuke kleertjes voor ukkepop van een vriendin van lief zusje, en voor grote pop heb ik ook iemand gevonden waar ik kleren van kan overnemen, alleen jassen en schoenen moeten wel nieuw
Alle reacties Link kopieren
Truste Friez!
Truste Friezzz...



leuk Pop, lekker nieuwe kleren scoren!



Ik zit in te storten... ben er ook zo van tussen hoor!
Hoe laat komt Moos? Dan kan ik naar bed
Alle reacties Link kopieren
Truste alvast Bi! geen zorgen, ik hou hier wel de wacht
Alle reacties Link kopieren
Mag ik hier nog een mijn ei kwijt. Ik voel me namelijk heel erg verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk mag dat Chris
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic trouwens
Alle reacties Link kopieren
Ik kom effe binnen olifanten
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Chris!
Alle reacties Link kopieren
Ben gezellig de stad in geweest met vriendin
Alle reacties Link kopieren
Vertel Chris, waarom ben je verdrietig
Alle reacties Link kopieren
Leuk Josje!
Alle reacties Link kopieren
En ik heb hele leuke lingerie gekocht..... Vriend vond het ook erg mooi
Alle reacties Link kopieren
En we zijn weer even bijgekletst...
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:13:

En ik heb hele leuke lingerie gekocht..... Vriend vond het ook erg mooi En dan zit jij te forummen?
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn, we kunnen alles tegen elkaar zeggen. Echt een vriendin uit duizenden
Alle reacties Link kopieren
De show is alweer over.... Eerst geshowd en....
Pfff ik zit echt in te storten... ik wacht nog even op Chris dr ei.. en dan ben ik echt richting mn mand hoor!



Chris
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Josje!



Ik heb dat met mijn zusje! zij is de enige die er al jaren is, vriendschappen werken niet bij mij....
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik gister al schreef, heb ik mijn ex-lief gezien, gesproken en vastgehouden. Na vijf maanden was er nog steeds niets veranderd. We houden nog van elkaar, maar een relatie zit er denk ik niet meer in. Ik heb daar geen vertrouwen meer in. En waar ik gister zo lyrisch was, ben ik nu toch wel weer erg verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Ben nog een beetje hyper geloof ik....
Alle reacties Link kopieren
Dan is het goed Josje!
Alle reacties Link kopieren
Das wel lastig Chris, van elkaar houden, maar geen relatie (kunnen) hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven