3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:18
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:16:
heb je spijt Chris?
Nee, nergens van. Ik heb het vorig jaar uitgemaakt. We hadden niet dezelfde toekomstverwachting. Ik ben 35 en hij een heel stuk ouder.
Ik wilde graag samenwonen, samenleven en in alle opzichten man en vrouw zijn. Hij wilde niet samenwonen en zijn eigen leven houden zoals het was. Hij het het nou eenmaal 50 jaar op zijn manier gedaan, en mijn manier vindt hij denk ik te confronterend.
heb je spijt Chris?
Nee, nergens van. Ik heb het vorig jaar uitgemaakt. We hadden niet dezelfde toekomstverwachting. Ik ben 35 en hij een heel stuk ouder.
Ik wilde graag samenwonen, samenleven en in alle opzichten man en vrouw zijn. Hij wilde niet samenwonen en zijn eigen leven houden zoals het was. Hij het het nou eenmaal 50 jaar op zijn manier gedaan, en mijn manier vindt hij denk ik te confronterend.
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:21
quote:poppedotje schreef op 20 augustus 2010 @ 22:19:
Moeilijk Chris, veel van elkaar houden maar allebei verschillende verwachtingen hebbenJa, leuk is het niet. Ik heb het vorig jaar uitgemaakt, in februari heeft hij uitgesproken dat hij een toekomst met mij ziet op dezelfde manier als dat ik het zie. Maar hij had/heeft er tijd voor nodig. Die heb ik hem gegeven. Na gister heb ik hem vandaag laten weten, dat ik hem die tijd niet meer kan geven. Omdat het me teveel pijn doet en ik eigenlijk verder wil met mijn leven.
Moeilijk Chris, veel van elkaar houden maar allebei verschillende verwachtingen hebbenJa, leuk is het niet. Ik heb het vorig jaar uitgemaakt, in februari heeft hij uitgesproken dat hij een toekomst met mij ziet op dezelfde manier als dat ik het zie. Maar hij had/heeft er tijd voor nodig. Die heb ik hem gegeven. Na gister heb ik hem vandaag laten weten, dat ik hem die tijd niet meer kan geven. Omdat het me teveel pijn doet en ik eigenlijk verder wil met mijn leven.