Hellup!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:13
Ik zit om een blogonderwerp verlegen.
*zucht*
Zelden zo'n lege kop gehad als vanavond
Nadat de kinderen in bed zijn gegaan, nog lekker even een uurtje in mijn moestuin doorgebracht, die ligt er weer prachtig bij
Man zit op de bank te zappen tussen Holland's got talent en Popstars. Ik zit aan de eettafel met mijn headset op, te luisteren naar Tarkan *goede afleiding van hetgeen op tv is*.
Helaas brengt het me niet op een leuk onderwerp voor mijn blog voor morgen.
Onderwerpen die de revu al gepasseerd zijn de afgelopen 2 uren
- Ben ik zwanger?
- Beschrijf je laatste neuk
- Wéér een moestuinblog
- Bijzondere groentes
Nouja....saai dus.
Wie helpt? Of wie wil een keer een gastblog schrijven? *briljant idee al zeg ik het zelf*
*zucht*
Zelden zo'n lege kop gehad als vanavond
Nadat de kinderen in bed zijn gegaan, nog lekker even een uurtje in mijn moestuin doorgebracht, die ligt er weer prachtig bij
Man zit op de bank te zappen tussen Holland's got talent en Popstars. Ik zit aan de eettafel met mijn headset op, te luisteren naar Tarkan *goede afleiding van hetgeen op tv is*.
Helaas brengt het me niet op een leuk onderwerp voor mijn blog voor morgen.
Onderwerpen die de revu al gepasseerd zijn de afgelopen 2 uren
- Ben ik zwanger?
- Beschrijf je laatste neuk
- Wéér een moestuinblog
- Bijzondere groentes
Nouja....saai dus.
Wie helpt? Of wie wil een keer een gastblog schrijven? *briljant idee al zeg ik het zelf*
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:40
quote:Viva Angel5 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:35:
[...]
Als ik er een hele blog over zou schrijven, zou dat saai worden. Het topic is niet saai!
Nou, ik weet niet of dat een saai blog zou worden.
Invalshoeken genoeg ; de verschillen tussen de mensen op de sekspijler ( de hoe-moet-ik-pijpen , de ik-heb-het-allemaal-al-gezien-en-gedaan , de afkeurenden , de...... ) , de steeds terugkomende onderwerpen ( man kijkt gore dingen, trio, bivrouw, MILF ) , de bekende forummers die JUIST NIET op die pijler meeschrijven ( meteen een link naar d'een of d'andere meeting ) .........
[...]
Als ik er een hele blog over zou schrijven, zou dat saai worden. Het topic is niet saai!
Nou, ik weet niet of dat een saai blog zou worden.
Invalshoeken genoeg ; de verschillen tussen de mensen op de sekspijler ( de hoe-moet-ik-pijpen , de ik-heb-het-allemaal-al-gezien-en-gedaan , de afkeurenden , de...... ) , de steeds terugkomende onderwerpen ( man kijkt gore dingen, trio, bivrouw, MILF ) , de bekende forummers die JUIST NIET op die pijler meeschrijven ( meteen een link naar d'een of d'andere meeting ) .........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:41
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:42
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 augustus 2010 @ 22:41:
[...]
Zou wel weer een boost geven aan het topic " beschrijf je laatste neuk " ............
lol
STC; goed idee ook weer, alleen zijn dat ook vaak zulke persoonlijke topics dat ik daar graag toestemming van TO bij wil (en daar heb ik nu geen tijd meer voor). Maar ik schrijf hem zeker op!
[...]
Zou wel weer een boost geven aan het topic " beschrijf je laatste neuk " ............
lol
STC; goed idee ook weer, alleen zijn dat ook vaak zulke persoonlijke topics dat ik daar graag toestemming van TO bij wil (en daar heb ik nu geen tijd meer voor). Maar ik schrijf hem zeker op!
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:43
quote:Viva Angel5 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:41:
Nee Bianc, een heel blog alleen over dat ene topic bedoelde ik
Ja, snap ik.
Maar het IS toch opvallend dat een Doddie er niks inzet, ik niet, DGS niet, etc?
En dat er helemaal niet zoveel gangbangs en fistfucking en andere narigheid langskomt?
Maar goed...........ander onderwerp dus.
Eh............ het boodschappenpakket van GMKP, is dat wat?
Nee Bianc, een heel blog alleen over dat ene topic bedoelde ik
Ja, snap ik.
Maar het IS toch opvallend dat een Doddie er niks inzet, ik niet, DGS niet, etc?
En dat er helemaal niet zoveel gangbangs en fistfucking en andere narigheid langskomt?
Maar goed...........ander onderwerp dus.
Eh............ het boodschappenpakket van GMKP, is dat wat?
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:44
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:46
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:49
Wat ik zelf altijd hilarisch vind zijn die topics die als paddenstoelen opkomen met een ander topic als aanleiding. Iemand opent bijvoorbeeld een topic met de vraag wie nou toch het groepje is. Direct ontstaan er allemaal topics met groepjes voor weet ik wie allemaal, en zelfs een groepje voor een forummer in haar eentje. (Ze joeg iedereen weg die bij haar kwam posten ). Op een gegeven moment begint er vanzelf iemand te klagen dat het nu op moet houden.
Momenteel is er niet zo'n topic-explosie, maar misschien is het een idee voor een volgende keer.
Momenteel is er niet zo'n topic-explosie, maar misschien is het een idee voor een volgende keer.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 20 augustus 2010 om 22:52
O ja, Stc ; zo hebben Meds en ik een keer op élke pijler een topic over Peter RRRR de Vries geopend, ik heb ooit eens een keer elke pijler voorzien van een topic die iets met klaar komen te maken had en zoiets heb ik ook weleens gedaan met kerst ..........those were the days........