forummonoloog.

20-08-2010 23:07 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn mensen die wat te vertellen hebben En er zijn mensen die niks te vertellen hebben, maar zichzelf toch graag willen teruglezen.



Dit is je kans; houd hier je monoloog.

Onderwerp ; het forum ........... en we reageren NIET op elkaar. ( althans, dat proberen we )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
*leuke blog BGB *
Alle reacties Link kopieren
........





veel gelul weinig wol
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
.
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Kan ik hier dan kwijt dat ik het heel jammer vind dat Q (en 3 anderen) niet meer forummen?



Ik heb de aanleiding gemist, lees her en der stukjes terug dat het allemaal een grote nare rel was, heb daar geen gefundeerde mening over, etc etc



Maar ik baal er best een beetje van.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Er is een nazeik-topic broedkip.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:nouschi schreef op 20 augustus 2010 @ 23:27:

Er is een nazeik-topic broedkip.



Ik dacht dat we hier niet op elkaar gingen reageren?

Anders ging ik wel naar dat nazeik-topic!



O shit, deed ik het zelf ook...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Al weken lig ik er wakker van. Serieus ik kan de slaap er niet door van vatten.

Denkende aan hoe het was. Vroeger toen ik nog geen reden had om er wakker van te liggen. Hoe heerlijk het zou zijn als ik weer gewoon kon slapen zonder hoeven na te denken over zulke vreselijke problemen in het leven.

Stad en land heb ik afgezocht naar een oplossing voor dit probleem. Er word een hoop beloofd maar niemand maakt echt waar wat ze beloven.

Ik heb er over gesproken tegen iedereen die het horen wilde. Ik heb er over geschreven net zoals tot mijn pen leeg was.

Mijn lichaam begint te protesteren die vind het ook allemaal wel welletjes zo! Later zal je nog altijd zien dat ik deze periode heb doorgemaakt als herinnering aan deze zware tijd.

Mijn slaapkamer zal nooit meer hetzelfde zijn. Bloed aan de wand en stank in de gordijnen.

Mensen kinderen wat heb ik een hekel aan muggen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het hier hartstikke leuk..altijd wel wat te beleven, te lachen, af te zeiken!
Alle reacties Link kopieren
Hou je snavel!

Alle reacties Link kopieren
IBI, ik weet niet wat ik moet zeggen, ben er helemaal stil van. Wilde dat ik troostende woorden voor je had die je leed wat weg zouden kunnen nemen.

Mijn hart gaat naar je uit, ik denk aan je.



Liefs, forumlid Lys
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Leuke topics vanavond, moet helaas naar bed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xeniaaa schreef op 20 augustus 2010 @ 23:35:

Ik vind het hier hartstikke leuk..altijd wel wat te beleven, te lachen, af te zeiken!Hey! Ik herken je niet meer terug! Heb je een nieuwe nick?
Alle reacties Link kopieren
Herinnering aan Meds





Denkend aan Meds

zie ik forummers

traag reagerend

over het Vivaforum gaan

rijen ondenkbaar

spitsvondstige schrijfsters

als prikkende pennen

op een topic staan.

en in de geweldige

ruimte van het www verzonken

de topics

verspreid over de pijlers,

groepjes, vragen,

geknotte huwelijken,

afvallers, aankomers

in een grootsch verband.

de sfeer is grimmig

en de lol wordt er

in grijze veelkleurige

dampen gesmoord,

en op alle pijlers

wordt de stem van Meds

met haar eeuwige rampen

gevreesd en gehoord.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jeutje BGB !!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Het Forum...



Met Hoofdletter, dat wel.



Want het speelt een grote rol in mijn dagelijks leven.

En welke smiley daarachter past, daar ben ik nog niet over uit.



Als meelezer, 's morgens bij de koffie, om te kijken hoe het gaat met IBI en HIH.

Voor de dagelijkse roddels even in het wel/niet/zwanger /pas/bevallen topic kijken (nog gefeliciteerd Mal!)

Een vast rondje langs CHEERS en de Slimme meiden af en toe November 2007 en F2006.

Proberen de rellen te ontwaren door het zeur-naklets topic even te bekijken.



En afhankelijk van mijn stemming het 'Ik mis mijn pappa of mamma topic' te lezen.

Dan verder langs psyche, om te lezen hoe het de dames zonder alcohol of met minder alcohol te volgen.

Robo en haar topic volg ik ook, daar spat de zorg voor elkaar, maar ook het vertrouwen in elkaar af.



Ik kan het beter maar gluurder dan meelezer noemen, zo ziet het er nu uit hé.

En ik durf niet vaak te reageren, bang dat mijn bericht nergens op slaat, of nietszeggend is.



Als reageerder moet ik wel iets posten als het over mishandelingen of misbruik gaat.

Tenminste, als er raad gevraagd wordt.

Zo up ik een topic heel lang, om te weten of een TO ook echt wel iets heeft gedaan aan een zorgwekkende situatie.



En dan de herdenkingstopics, Pippi kan en wil ik niet vergeten, dus die haal ik vaak omhoog.

Als ik wat minder in mijn vel zit, brand ik een kaarsje.

Maar ook bepaalde topics hebben veel indruk op mij gemaakt.



Het topic van Mims over Hero bijvoorbeeld, ik droomde er zelfs van, vond het zo oneerlijk, zo wrang.

Ook Glittervisje, Oogkleppen en de topics van Elmervrouw komen in me op, zij hebben me geraakt.



Dus.



Het relaas van een gluurder, ik lijk wel een stalker, als ik het zo teruglees.

Maar het Forum speelt wel degelijk een rol in mijn leven.

Want die heb ik dan weer wel, een IRL waar ik van geniet, en waar het forum toch wel een klein beetje deel van uitmaakt.

Al was het maar omdat ik nieuwtjes weet, zonder bij de kapper te zijn geweest, mee kan praten over actuele zaken, of gewoon zomaar, omdat ik soms hardop zit te lachen achter de computer.



Volgens mij was dit mijn langste post ever.

Maar zo ziet mijn dag als onbekende forummer er dus uit.

Geen blog, maar een opsomming.



Ben ik toch nog serieus ingegaan op een topic van Bianca, het moet niet gekker worden!



O ja, en welterusten alvast...



(Ik wilde nog reageren op broedkippetje, maar doe erg mijn best om het niet te doen)
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben Tallulah, en ik ben een anonieme forumverslaafde.

Het begon allemaal ongeveer anderhalf jaar geleden, toen ik het viva forum per toeval ontdekte. Ik las wat topics hier en daar en al snel was ik niet meer van het forum weg te slaan. Het duurde even voor ik zelf een account aanmaakte en mee ging schrijven. Ik ben een tijdje redelijk actief geweest in het ruiltopic, ontdekte dat degene met wie ik een leuk paar schoenen zou ruilen mijn directe buurvrouw was, en spendeerde veel tijd aan het zorgvuldig ducktapen van pakketjes tot brievenbusformaat.

Toen dat topic uitdoofde heb ik niet veel meer geschreven, af en toe een korte reactie, tip of vraag. Toch voel ik mij verbonden met het viva forum. Ik heb het gevoel dat ik veel mensen 'ken'. Stiekem volg ik alle rellen, de vrijmiboto's, en heb ik al menig recept of handige kooktip van MV gebruikt. Ook de verhalen over alle poezenbeesten van trouwe forummers lees ik met plezier.

Het eerste dat ik doe als ik 's ochtends opsta is mn computer aanzetten en het forum bijlezen. Regelmatig vergeet ik de tijd, als ik op het puntje van mn stoel zit te F5-en in afwachting van nieuwe reacties in een spannend topic. Dagelijks check ik het 'En wat eten we vandaag' topic om inspiratie op te doen, wat zou ik zonder moeten?

Daarom besluit ik vandaag om mijn stem ook maar eens te laten horen. Ik stap uit de anonimiteit en zwaai naar iedereen die mij elke vrije minuut entertainment biedt.

Viva forummers, jullie zijn geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:duploo schreef op 20 augustus 2010 @ 23:39:

[...]



Hey! Ik herken je niet meer terug! Heb je een nieuwe nick?Jah
Alle reacties Link kopieren
quote:Tallulah schreef op 20 augustus 2010 @ 23:58:

Hallo ik ben Tallulah, en ik ben een anonieme forumverslaafde.

Het begon allemaal ongeveer anderhalf jaar geleden, toen ik het viva forum per toeval ontdekte. Ik las wat topics hier en daar en al snel was ik niet meer van het forum weg te slaan. Het duurde even voor ik zelf een account aanmaakte en mee ging schrijven. Ik ben een tijdje redelijk actief geweest in het ruiltopic, ontdekte dat degene met wie ik een leuk paar schoenen zou ruilen mijn directe buurvrouw was, en spendeerde veel tijd aan het zorgvuldig ducktapen van pakketjes tot brievenbusformaat.

Toen dat topic uitdoofde heb ik niet veel meer geschreven, af en toe een korte reactie, tip of vraag. Toch voel ik mij verbonden met het viva forum. Ik heb het gevoel dat ik veel mensen 'ken'. Stiekem volg ik alle rellen, de vrijmiboto's, en heb ik al menig recept of handige kooktip van MV gebruikt. Ook de verhalen over alle poezenbeesten van trouwe forummers lees ik met plezier.

Het eerste dat ik doe als ik 's ochtends opsta is mn computer aanzetten en het forum bijlezen. Regelmatig vergeet ik de tijd, als ik op het puntje van mn stoel zit te F5-en in afwachting van nieuwe reacties in een spannend topic. Dagelijks check ik het 'En wat eten we vandaag' topic om inspiratie op te doen, wat zou ik zonder moeten?

Daarom besluit ik vandaag om mijn stem ook maar eens te laten horen. Ik stap uit de anonimiteit en zwaai naar iedereen die mij elke vrije minuut entertainment biedt.

Viva forummers, jullie zijn geweldig! Welkom en wel actief gaan posten nu hè
Alle reacties Link kopieren
Die foto



Dat gedicht
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Goed topic geworden!

*schrijft hem snel op*
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel5 schreef op 21 augustus 2010 @ 00:22:

Goed topic geworden!

*schrijft hem snel op*Je weet wat ik " kost " , he?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geweldige reacties dames en ik ben het helemaal met jullie eens: This forum rocks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven