Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
L moet buisjes.

Fijn dat het wat beter gaat Kokos! Hij heeft het zeker super bij oma en opa?

Dames, graag reactie op groep over meet.

(ik zeg het nog maar eens: ik mijn aaifoon)
Mwa, de eerste nacht ging fantastisch, de tweede nacht ruk en vannacht ging het redelijk (1 keer wakker).

Even kijken op de groep.

Veel plezier!
Ohh, klinkt helemaal leuk, vuurwerk Star. Houdt Ceetje het lang uit!

Hoe ging het Enka?

Haai Kokos, wat fijn even zo'n paar dagen bijtanken! Ha, jouw dochter ook op grote voet dus (Maatje ook 29).

Suus, veel plezier in limboland! Voorzichtig met de creditcard he?

Bam, welkom thuis! Wel weer lekker zeker, je eigen bed?! Julian ook blij dat hij weer thuis is of wilde hij nog wel blijven?

He, vakantie te kort, heb nog niet de helft van m'n plannen gedaan. Wilde nog nachtje kamperen bij de boer. Hopelijk komt er nog een mooie nazomer.

Had Maatje vanochtend mee naar kantoor, ze heeft heel zoet zitten tekenen tot mijn moeder haar kwam ophalen. Bedoeling was dat ze naar speeltuin hier in de buurt zouden gaan, maar ze wilde bij oma logeren. Oma blij, Mare blij. En waar zal ik eens reserveren voor vanavond...
Ik begrijp dat het dus geen wondermiddel is helaas... Jammer wel want dat zou toch wel heerlijk zijn!
Ik begrijp dat het dus geen wondermiddel is helaas... Jammer wel want dat zou toch wel heerlijk zijn!
Ha ha ha Hel, leuk zo'n onverwachte vrije avond! Eet smakelijk!
Ah leuk Hel, genoeg reuring in town vanavond!
Aha, buisjes voor L. Sterkte Enka!

Suus, Tim heeft het helemaal naar zijn zin bij opa en oma. Goed weekend!

Star, hopelijk is ze snel gewend op haar eigen kamertje. En dan kunnen jullie ook doorslapen.

Hel, onverwachts een vrije avond. Genoeg te bedenken toch? Gezellige avond alvast.

Naat, ben je al meer gewend aan je baan?
Goedemiddag,

Kokos lekker even rustig aan! Ben je al een beetje bijgekomen?

Ja mn baan is helemaal leuk. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nu meer van mn weekend geniet als bij mn andere baan. Daar was ik veel meer vrij ( maakte 11 uur minder in de week, in dezelfde dagen!). Dus heerlijk hoor zo'n weekend

Star, leuk vuurwerk! Fijn dat Ceetje het leuk heeft gehad.

Helen, zo dat is even lekker zeg, zomaar een avond relaxen! Heerlijk! Geniet ervan.

Enka hoe was het? Viel het allemaal een beetje mee?

Wat een heerlijk weer zeg, ik word er helemaal blij van!

Morgen gaan we naar Zand in Almere, dus hopen dat het dan ook zo mooi is!
Alles goed gegaan Enka?

Welkom terug Bam!

Hel: oh lekker zeg! Lekker even eruit vanaaf!

Kokos: fijn dat het gaat en je rustig kunt bijkomen. Het is ook niet niks zo!

Naat: fijn dat werk nu zo leuk is!
Wat een rust hier. Iedereen om het vuurkorfje buiten?

Hier is alles goed gegaan. Ik was eigenlijk de enige die tegen de tranen aan het vechten was toen ik ons mannetje achter moest laten in de OK en weer bij hem was in de uitslaapkamer.

Toen hij wakker werd was hij meteen weer helemaal het mannetje, wilde eten en drinken. Er zat veell vocht in zijn rechteroor en een beetje in zijn linkeroor, dus het is erg goed dat het gedaan is.

Suze, veul plezier in Mestreech! (Italiaans restaurant Gio's Cucina Casalinga op het Vrijthof is een topper! )

Hel, lekker zo'n extra avondje samen!

Kokos, fijn dat je je wat lekkerder voelt. Pak je rust maar lekker

Bam, hebben jullie het lekker gehad?

Naatie, je klinkt zoveel blijer met deze baan. Leuk Veel plezier in Almere
Star wat leuk dat jullie op zo'n tallship konden! En dat jullie hebben genoten. Succes met Eetje haar slaapritme

Ik ga nu weer even afsluiten en nog even hangen en dan lekker slapen. Was best vroeg vanmorgen.

Dag dames
Mogge!

Enka, fijn dat het achter de rug is. Toch niet niks. Hoe is het gegaan vannacht?

Naatie, veel plezier!

Star, winterklaar , was ook als grapje bedoeld.

Hel, heerlijk M. bij oma! Geniet ervan. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe gaat het met De Rug?

Bam, welkom! Weer fijn thuis?

Suze, veel plezier!
[quote]Helenita2 schreef op 18 augustus 2010 @ 10:42:

Bam, doe jij ook wel eens vrijmarkten? Is dat een beetje leuk, en verkoop je dan ook echt wat? Hier in het dorp is zaterdag de jaarlijkse vrijmarkt, heb een plekje gereserveerd maar heb nog geen idee wat ik ga verkopen. Nou ja, vanavond de zolder maar eens op, staat genoeg!

Volgens mij ben je al weg, dus veel heb je er niet aan voor nu

Ik vind rommelmarkten heel erg leuk, al is het wel afhankelijk van de sfeer en ook wel van de hoeveelheid kramen die er zijn.

Ik weet niet hoe groot de markt is bij jullie, maar hoe groter hoe meer mensen er vaak op af komen.

Kleine markten is vaak niet zo succesvol om te staan.

De laatste markt waar ik op stond ( de nachtmarkt) had ik ruim 700 euro opgehaald, dat is erg leuk. Het is afhankelijk van de hoeveelheid spullen, de staat waarin ze verkeren en ook in hoe standvastig je bent qua prijs

Ik zou zeggen Succes
quote:Star schreef op 19 augustus 2010 @ 09:04:

O dit gaat een gezellige dag worden. Ceetje zegt net dat ze mijn brain uit mijn hoofd gaat halen want dat kan ik niks meer tegen haar zeggen (ze kreeg op haar donder)
quote:Star schreef op 19 augustus 2010 @ 10:05:

Vet goed bezig, ben troep aan het verkopen via MP

Jij? val van mijn stoel

Offe laat je het weer aan je moeder over ?
quote:bridges6 schreef op 19 augustus 2010 @ 10:14:

Neee... Violinde en zo... :puke:Leuk juist... voor 1 keer waarschijnlijk
Haha Bam, aan het bijlezen?
quote:Helenita2 schreef op 19 augustus 2010 @ 13:01:

Kijk. dat is nou nog eens goed nieuws Jin!

Wow, dat gaat goed met die kleertjes op MP Bridge! Kost het je veel tijd? Verstuur je dingen of laat je het ophalen?

Zow Star, lekker dan, een kleine hersenchirurg! Ze worden veel te bijdehand, die kleuters (ik tegen Maatje vanochtend voor de tigste keer dus een klein beetje geirriteerd: "doe die duim eens uit je mond, dat ziet er toch niet uit...". Maatje, verontwaardigd: "Je ziet er zelf niet uit mama!").Whahaha en bedankt Maatje
[quote]Kokos2 schreef op 20 augustus 2010 @ 10:08:

[fgcolor=#0039B3]Hi Suus, nog bedankt voor je . Ja, het gaat al een stuk beter. Tim blijft vannacht nog slapen bij mijn ouders.

Fijn dat het weer wat beter met je gaat Kokos. Lekker nog even een nachtje bijtanken.
[quote]Star schreef op 20 augustus 2010 @ 11:22:

Mwa, de eerste nacht ging fantastisch, de tweede nacht ruk en vannacht ging het redelijk (1 keer wakker).

En hoe ging het vannacht?
quote:Jinny schreef op 21 augustus 2010 @ 11:08:

Haha Bam, aan het bijlezen?Een paar bladzijdes maar, want 2 weken is me te gortig
Hier heerlijk gehad de afgelopen twee weken.

Ontzettend veel gefietst ( ruim 200 km ) en ook veel gedaan.

Maare ik heb echt een stadse man hoor.. Waren we in het maisdoolhof ( had nachtervoor behoorlijk geregend, dus wat modderig) en hij is het doolhof nog niet uit, of hij is zijn schoenen al aan het afschrappen... want och het is toch zo erg als zijn schoenen vies zijn.... Ik zeg je lijkt wel een toerist
We waren donderdagnacht thuisgekomen, zodat we gisteren nog van het mooie weer konden genieten en zijn naar sprookjeswonderland geweest. Wat is dat leuk zeg, Juul heeft genoten. En qua prijzen is het daar ook nog erg leuk.....

Mannen zijn weer samen de hort op. Gisteravond belde man zijn ouders en die vertelden dat ze naar bleusweekend in giethoorn zouden gaan. Man wilde er ook wel heen, maar omdat ik moet werken heeft man Juul het weekend. Ik zeg waarom ga je niet in 1 tent naast je ouders staan en neem je Juul gewoon mee. gisteravond om 23:00. Goed plan dus. Snel alles weer ingepakt en vanochtend de kampeerspullen geregeld ( hebben wij dus niet) en nu zijn ze samen tot morgen op pad.. Juul helemaal happy dat hij met zijn papa in de tent mag slapen ( hij liever dan ik )
Hier ontzettend druk meteen weer met de Giraf, dus ik ben er ook weer vandoor. Zal straks nog wel even wat leuke foto's plaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven