Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
Hoi! Niets zo moeilijk als jongensnamen bedenken... Bij onze eerste hadden we er zelfs geen. Thank god werd het een meisje. Maareuh, wellicht kunnen jullie ons hier verder helpen, ik hou van korte, stoere en bijzondere jongensnamen. Maar dan niet zó bijzonder dat niemand zo heet. Onze dochter heet Tirza. Vandaag bedacht ik Hidde voor een jongen, maar dat vond manlief niets. Iemand een idee?
Ik vind Duuk een leuke naam :-)

En dirk vind ik echt te oudbollig, sorry .. smaken verschillen hihi
quote:feb2011 schreef op 20 augustus 2010 @ 22:38:

er zou Koert achter moeten staan, dus is zo kort kort he!

misschien dat er nog Willem tussen komt......Met de naam Willem erbij vind ik het wel mooier.
quote:Rozerood schreef op 20 augustus 2010 @ 22:42:

Hoi! Niets zo moeilijk als jongensnamen bedenken... Bij onze eerste hadden we er zelfs geen. Thank god werd het een meisje. Maareuh, wellicht kunnen jullie ons hier verder helpen, ik hou van korte, stoere en bijzondere jongensnamen. Maar dan niet zó bijzonder dat niemand zo heet. Onze dochter heet Tirza. Vandaag bedacht ik Hidde voor een jongen, maar dat vond manlief niets. Iemand een idee?

Hé, ben je daar weer? Wij hadden toch al voor jou gedacht? Hidde vind ik ook niet echt bij Tirza passen. Hidde is toch Fries/Oudhollands? En Tirza vind ik wat aparter. Kan je een paar namen noemen die je mooi vindt, dan kunnen wij iets zoeken wat erbij past.

Kort, stoer en bijzonder vind ik: Mels, Kick, Binck, Storm, Ravi, Beer, Raf, Seb, Syl, Lenn, Xam, Flynn, Jari, Jaro.
Blogbabe> wel in het meisjesnamentopic, maar niet hier. ;) Qua jongensnamen vind ik het echt lastig, weet niet echt wat ik mooi vind. Namen als Lasse, Tieme, Jarne spreken me wel aan, maar die zijn het niet. De namen die jij noemt vind ik allemaal iets te apart voor ons. En beetje te kort. Liefst heb ik een naam met twee lettergrepen.
Wat vind je van:

Phelip

Myron

Jente
wat vinden jullie mooi als 1e naam... als de 2e naam Luca is?
quote:Rozerood schreef op 21 augustus 2010 @ 12:56:

Namen als Lasse, Tieme, Jarne spreken me wel aan, maar die zijn het niet. De namen die jij noemt vind ik allemaal iets te apart voor ons. En beetje te kort. Liefst heb ik een naam met twee lettergrepen.Tibbe, Ole, Jeppe, Melle, Joppe, Lode, Pelle.
Wat vinden jullie van de naam Jurian?
quote:blogbabe schreef op 21 augustus 2010 @ 15:54:

[...]

Tibbe, Ole, Jeppe, Melle, Joppe, Lode, Pelle.
Morris

Ties

Fabien

Milo

Zoiets misschien?
quote:livetti schreef op 21 augustus 2010 @ 19:37:

Wat vinden jullie van de naam Jurian?

niet mooi, maar ik heb er slechte herinneringen aan.. een heel vies, naar klasgenootje van vroeger :-)

weet iemand een naam (1e naam) in combi met Luca?
Gian?
.
maan? neej
quote:livetti schreef op 21 augustus 2010 @ 19:37:

Wat vinden jullie van de naam Jurian?Redelijk leuk. Ik vind Jurriaan mooier.
quote:hazelnoot schreef op 22 augustus 2010 @ 14:26:

Bij ons in de buurt is een jongetje geboren met de naam Maan.

Ik vind het persoonlijk een stomme naam, wat vinden jullie?Ik vind het niet lelijk. Wel hééél erg apart. Ik zou er daarom zelf niet snel voor kiezen. Maar het is wel origineel en ook best stoer!
@ Rozerood

Thirza &

Elias

Lennox

Josh

Julin

Gilles

Mats

Ilay

Dex

Senn

Elroy

Lasse
Wat vinden jullie van de naam Wiebe? Mijn man wil erg graag vernoemen. Vind de gedachte heel mooi maar wil mijn kind niet opschepen met een naam die ik zelf niet zo leuk vindt. Het enige leuke wat ik nog van deze naam kan maken is;

Wybe

Heeft iemand anders nog leuke ideeen? Of weet je misschien een naam die ik erachter kan zetten, waardoor het wat leuker klinkt...?
Wat vinden jullie van Jesper? net weer wat anders als Jasper, daar hebben we al zoveel van
wiebe vind ik niet zo leuk, denk ik aan friesland ofzo?

jesper vind ik wel leuk
quote:sweetlilmickey schreef op 23 augustus 2010 @ 10:43:

Wat vinden jullie van de naam Wiebe? Mijn man wil erg graag vernoemen. Vind de gedachte heel mooi maar wil mijn kind niet opschepen met een naam die ik zelf niet zo leuk vindt. Het enige leuke wat ik nog van deze naam kan maken is;

Wybe

Heeft iemand anders nog leuke ideeen? Of weet je misschien een naam die ik erachter kan zetten, waardoor het wat leuker klinkt...?Waarom geef je Wiebe niet als tweede naam, dat is toch ook een mooi gebaar?
Ik ben nu 2 maanden zwanger en vind het echt heel moeilijk om leuke namen te vinden, voor jongens en meisjes. De namen moeten Engels/Amerikaans zijn, omdat mijn man uit Amerika komt en we daar in December gaan wonen. Hebben jullie misschien wat leuke tips?
Joshua,Braiden,Ethan,Mason,Jack,Cameron,Austin,Owen,Wyatt,Liam,Cayden,Lennon,Jamie,Marlow,Rylan,Samuel,William.
quote:sweetlilmickey schreef op 23 augustus 2010 @ 10:43:

Wybe

Ik vind Wybe ook net iets leuker dan Wiebe! Ik houd wel van Friese namen, dus ik vind 'm leuk! Je kan er Wiebert van maken. Maar dat vind ik een beetje ouderwets. Ik zou dus gewoon lekker voor Wiebe of Wybe gaan. Ik zie dan een vrolijk, guitig, blond jongetje voor me. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven