Bedrieger bedrogen

21-08-2010 20:38 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 14 jaar een relatie met mijn vriendin met wie ik ook een dochtertje heb van anderhalf jaar

Gedurende de afgelopen jaren heb ik steeds meer het vermoeden gekregen dat zij vreemd ging met een collega van haar werk toen ik hier vrijwel 99,99% zeker van was ben ik uit een opwelling uit wraak eenmalig vreemd gegaan. Stom en ik had er niks aan natuurlijk.

Ik ben consequent geweest en heb mij laten testen en daarna direct opgebiecht dat ik een einde aan de relatie wilde maken en vreemd was gegaan.

Zij gaf aan dat vreemdgaan niet het einde van de relatie hoefde te betekenen en heeft mij in een periode van twee weken in opbouwende etappes laten weten dat zij er eigenlijk al ruim drie jaar een ander op na houdt met tussenpauzes van een jaar.

Probleem is wel dat ik gedurende de afgelopen jaren haar meerdere keren heb geconfronteerd met haar dubieuze gedrag en meerdere malen heb beschuldigd van vreemdgaan. Natuurlijk werd dit ontkend en werd ik er zelfs van werd beschuldigd zelf vreemd gegaan te zijn terwijl dit tot mijn wraakactie absoluut niet het geval was (nooit gedaan ook in mijn hele leven, ik ben begin 40).

Zij heeft uiteindelijk pas bekend toen ik met de waarheid kwam direct nadat ik getest was terwijl zij zelf nooit uit haar zelf e.e.a. had opgebiecht. Gedurende 3 jaar.

Ik word nu verscheurd tussen doorgaan of stoppen
Je leeft maar 1 keer maar maak niet alles in 1 keer op
Je plan was toch: stoppen?

Waarom brengt haar rijkelijk late bekentenis je dan aan het twijfelen?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Nee, twijfel al sinds ik er vrijwel zeker van was en hoopte altijd dat mijn verdenking onterecht was.
Uit wraak vreemdgaan? Wat zonde. Doe het dan omdat het je zo leuk en lekker lijkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat charmant: zo'n liefde die in de zandbak begonnen moet zijn!
Dochtertje wel van jou?

Verder: geen tips...
Ondanks dat je VRIJWEL zeker was en HOOPTE dat er naast zat ging je vreemd? Als straf?

Als je er nou eens heel erg naast had gezeten? Had zij dan vreemd mogen gaan om jou terug te pakken?
quote:JustSimplyMe schreef op 21 augustus 2010 @ 20:42:

Nee, twijfel al sinds ik er vrijwel zeker van was en hoopte altijd dat mijn verdenking onterecht was.

Je verdenking was terecht, ze heeft je 3 jaar keihard bedrogen....

waarom twijfel je dan nog?
quote:wuiles schreef op 21 augustus 2010 @ 20:42:

Wat charmant: zo'n liefde die in de zandbak begonnen moet zijn!Kan ik nou zo slecht rekenen of jij?
quote:choca schreef op 21 augustus 2010 @ 20:43:

Dochtertje wel van jou?

Verder: geen tips...Dacht ik ook meteen. Dochtertje is 1,5. Ze gaat al 3 jaar vreemd..
.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 augustus 2010 @ 20:44:

[...]

Kan ik nou zo slecht rekenen of jij?TO zal toch niet echt veertig zijn? Zeg dat het niet waar is...
Auw!

Jammer ook, net wat BGB zegt.

En ze gaat al 3 jaar vreemd? Met dezelfde gozer

En je hebt een dochtertje van anderhalf? Mmmmmm, moelijk hoor!

En twijfel je niet of het dochtertje misschien wel een andere papa heeft?

Sorry, maar dat was 1 van mijn eerste gedachte....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 augustus 2010 @ 20:44:

[...]

Kan ik nou zo slecht rekenen of jij?Wuiles speelde blijkbaar tot diep in haar twintiger-jaren in de zandbak?
.
Tenzij je open staat voor nog meer bedrog (van beide kanten) of misschien beiden besluit een open relatie te beginnen denk ik dat de keuze niet zo moeilijk is. Ik zou stoppen. Maar goed verstand en gevoel die willen vaak verschillende dingen.. Ik snap dat het moeilijk is om definitief te breken.
quote:JustSimplyMe schreef op 21 augustus 2010 @ 20:38:

Ik ben consequent geweest en heb mij laten testen

Slim, maar wat is daar consequent aan?

en daarna direct opgebiecht dat ik een einde aan de relatie wilde maken en vreemd was gegaan.

Waarom op dát moment een einde aan jullie relatie maken? Je tolereerde het al drie jaar .

Zij gaf aan dat vreemdgaan niet het einde van de relatie hoefde te betekenen Wat vind jij daar van?

en heeft mij in een periode van twee weken in opbouwende etappes laten weten dat zij er eigenlijk al ruim drie jaar een ander op na houdt met tussenpauzes van een jaar.

Probleem is wel dat ik gedurende de afgelopen jaren haar meerdere keren heb geconfronteerd met haar dubieuze gedrag en meerdere malen heb beschuldigd van vreemdgaan. Natuurlijk werd dit ontkend en werd ik er zelfs van werd beschuldigd zelf vreemd gegaan te zijn terwijl dit tot mijn wraakactie absoluut niet het geval was (nooit gedaan ook in mijn hele leven, ik ben begin 40).

Zij heeft uiteindelijk pas bekend toen ik met de waarheid kwam direct nadat ik getest was terwijl zij zelf nooit uit haar zelf e.e.a. had opgebiecht. Gedurende 3 jaar.

Ik word nu verscheurd tussen doorgaan of stoppenKun je leven met het idee dat ze zo af en toe ) of toe en af ) met een ander het bed deelt/ een relatie er naast heeft?
.
quote:Evidenza schreef op 21 augustus 2010 @ 20:47:

[...]

Die berekening volg ik dan weer wel. Zou ik inderdaad even checken.

Voor de zekerheid kun je alvast weer vreemdgaan. Heb je dat maar gehad.ik zou snel een kindje gaan maken bij een andere vrouw.. dat zal haar leren!
Nee wil geen open relatie en heb het slechts uit wanhoop eenmalig gedaan (vreemdgaan) DNA test gaan we inderdaad doen en wist inderdaad niet voor de volle 100% zeker maar werd gedreven uit wanhoop en ontkenning van heel duidelijke signalen.

3 jaar voorgelogen worden is niet echt heel tof
Wat ontzettend sneu voor het kind in het spel, lekker zulke ouders.
Waarom niet eerst eens even uit elkaar en alles laten bezinken?
Je wilt geen open relatie, je vindt 3 jaar voorgelogen worden niet tof en je zit in onzekerheid over je vaderschap...

Wat is nu eigenlijk precies die goede reden om er wel mee door te gaan?
De vraagstelling van de title is heel terecht temeer zij tijdens haar affaire ook niet de enige was voor haar 'minnaar'.......

en dat zij pas opgebiecht heeft toen zij hier achter kwam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven