Bedrieger bedrogen

21-08-2010 20:38 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 14 jaar een relatie met mijn vriendin met wie ik ook een dochtertje heb van anderhalf jaar

Gedurende de afgelopen jaren heb ik steeds meer het vermoeden gekregen dat zij vreemd ging met een collega van haar werk toen ik hier vrijwel 99,99% zeker van was ben ik uit een opwelling uit wraak eenmalig vreemd gegaan. Stom en ik had er niks aan natuurlijk.

Ik ben consequent geweest en heb mij laten testen en daarna direct opgebiecht dat ik een einde aan de relatie wilde maken en vreemd was gegaan.

Zij gaf aan dat vreemdgaan niet het einde van de relatie hoefde te betekenen en heeft mij in een periode van twee weken in opbouwende etappes laten weten dat zij er eigenlijk al ruim drie jaar een ander op na houdt met tussenpauzes van een jaar.

Probleem is wel dat ik gedurende de afgelopen jaren haar meerdere keren heb geconfronteerd met haar dubieuze gedrag en meerdere malen heb beschuldigd van vreemdgaan. Natuurlijk werd dit ontkend en werd ik er zelfs van werd beschuldigd zelf vreemd gegaan te zijn terwijl dit tot mijn wraakactie absoluut niet het geval was (nooit gedaan ook in mijn hele leven, ik ben begin 40).

Zij heeft uiteindelijk pas bekend toen ik met de waarheid kwam direct nadat ik getest was terwijl zij zelf nooit uit haar zelf e.e.a. had opgebiecht. Gedurende 3 jaar.

Ik word nu verscheurd tussen doorgaan of stoppen
Je leeft maar 1 keer maar maak niet alles in 1 keer op
quote:JustSimplyMe schreef op 21 augustus 2010 @ 20:52:

Nee wil geen open relatie en heb het slechts uit wanhoop eenmalig gedaan (vreemdgaan) DNA test gaan we inderdaad doen en wist inderdaad niet voor de volle 100% zeker maar werd gedreven uit wanhoop en ontkenning van heel duidelijke signalen.

3 jaar voorgelogen worden is niet echt heel tof

Uit wanhoop?

Leuk ook wel voor degene waar je 'm in gehangen hebt, dan.

Maar je partner schoot dus helemaal niet uit haar panty van jouw vreemdgaan? Tsja, dan heb je er niet mee bereikt wat je hoopte.

En nu?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vraag me af hoe dat werkt..

Vreemdgaan uit wanhoop.

Ben je bij de buuf gaan aanbellen en heb je gezegt... buuf gaat liggen, ik vind het ook niet leuk maar ik moet dr ff overheen.

..?

Nee wil geen open relatie en heb het slechts uit wanhoop eenmalig gedaan (vreemdgaan) DNA test gaan we inderdaad doen en wist inderdaad niet voor de volle 100% zeker maar werd gedreven uit wanhoop en ontkenning van heel duidelijke signalen.

3 jaar voorgelogen worden is niet echt heel tof

Die DNA test hebben jullie al besproken?

Zij gaf dus toe dat je wel eens niet de vader zou kunnen zijn?

Ik vraag wederom: waarom twijfel je?

Waarom zou je in hemelsnaam bij iemand willen blijven die doodleuk opbiecht je al 3 jaar voor te liegen, en die je niet eens kan garanderen dat het kind waar je al 1.5 jaar gek op bent ook echt van jou is?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

3 jaar voorgelogen worden is niet echt heel tofWord je daar zo opgewonden van dat je vreemd moet gaan? Het lijkt me dat jullie elkaar en jezelf behoorlijk voor de gek houden en gezien het feit dat jullie een kind hebben, waarvan godbetert niet eens vaststaat wie de vader is, vraag ik me inderdaad af hoe oud jullie zijn.
Misschien wel een handige vraag om te stllen; waarom gaat je vriendin vreemd?

Is ze verliefd?

Heeft ze behoefte aan meer/ andersoortige sex?

Is ze " gewoon " niet zo monogaam?

Is dat haar wraak?
quote:luna30v schreef op 21 augustus 2010 @ 20:55:

Vraag me af hoe dat werkt..

Vreemdgaan uit wanhoop.

Ben je bij de buuf gaan aanbellen en heb je gezegt... buuf gaat liggen, ik vind het ook niet leuk maar ik moet dr ff overheen.

..?En die Buuf, ook de rotste niet, natuurlijk...........
.
Arm meiske die dochter van jullie
.
Iehww ... ineens een mental picture dat mijn buurman hier voor de deur staat met zo'n voorstel.

(is 50 woont nog bij zn moeder....)
quote:Evidenza schreef op 21 augustus 2010 @ 20:57:

[...]

De mogelijkheid dat dit kind niet van jou is, is dus heel reëel. Dat lijkt me een groot punt van belang en toch noem je het niet in je openingspost.

Je bent er zo zeker van dat je vriendin vreemd ging dat je zelf alvast ook maar vreemd ging. Logischer was geweest dat je een DNA test had laten doen van jou en je kind.

Waar zit je verstand?

Dat is een retorische vraag.
Als je vanaf begin afspraken maakt over een open relatie, dan is er niets aan de hand. Als zij eerlijk was geweest over haar slippertjes idemdito. Maar als je verder wilt, dan is het erg moeilijk. Jij bent uit woede vreemd gegaan? Wat doe je dan nog als zij uitstapjes maakt? En je dochtertje zit er wel tussen, bedenk maar hoe die toekomst eruit ziet als je ooit verder wilt gaan.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Vraag, dus geen raadsel: weet iemand hoeveel verschillende accounts je maximaal op een avond kunt aanmaken? En hoeveel halve verhalen die met het kwartier verder ontsporen je dan dus dit prachtige forum op kunt slingeren? Is er eigenlijk wel een limiet aan?
Idd even afstand van elkaar nemen en wachten op de uitslag van de DNA test. Dat kan natuurlijk ook heel veel uitmaken hoe je er dan tegenover komt te staan mocht het niet jouw kind zijn of juist wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:wuiles schreef op 21 augustus 2010 @ 21:05:

Vraag, dus geen raadsel: weet iemand hoeveel verschillende accounts je maximaal op een avond kunt aanmaken? Vanaf hoe laat tot hoe laat? Ligt er een beetje aan hoe snel je verbinding is en hoe snel je kunt typen denk ik.

En hoeveel halve verhalen die met het kwartier verder ontsporen je dan dus dit prachtige forum op kunt slingeren? Is er eigenlijk wel een limiet aan?
quote:JustSimplyMe schreef op 21 augustus 2010 @ 20:38:

Ik heb 14 jaar een relatie met mijn vriendin met wie ik ook een dochtertje heb van anderhalf jaar

Gedurende de afgelopen jaren heb ik steeds meer het vermoeden gekregen dat zij vreemd ging met een collega van haar werk toen ik hier vrijwel 99,99% zeker van was ben ik uit een opwelling uit wraak eenmalig vreemd gegaan. Stom en ik had er niks aan natuurlijk.

Ik ben consequent geweest en heb mij laten testen en daarna direct opgebiecht dat ik een einde aan de relatie wilde maken en vreemd was gegaan.

Zij gaf aan dat vreemdgaan niet het einde van de relatie hoefde te betekenen en heeft mij in een periode van twee weken in opbouwende etappes laten weten dat zij er eigenlijk al ruim drie jaar een ander op na houdt met tussenpauzes van een jaar.

Probleem is wel dat ik gedurende de afgelopen jaren haar meerdere keren heb geconfronteerd met haar dubieuze gedrag en meerdere malen heb beschuldigd van vreemdgaan. Natuurlijk werd dit ontkend en werd ik er zelfs van werd beschuldigd zelf vreemd gegaan te zijn terwijl dit tot mijn wraakactie absoluut niet het geval was (nooit gedaan ook in mijn hele leven, ik ben begin 40).

Zij heeft uiteindelijk pas bekend toen ik met de waarheid kwam direct nadat ik getest was terwijl zij zelf nooit uit haar zelf e.e.a. had opgebiecht. Gedurende 3 jaar.

Ik word nu verscheurd tussen doorgaan of stoppenJe had dus al een heeel sterk vermoeden in de tijd dat jullie besloten hebben een kindje te nemen? Hoe kun je dat in godsnaam rechtvaardigen.. Was zeker een ongelukje.. of een poging je relatie te redden
@ Wuiles, ik zou het even in het Modtopic vragen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:wuiles schreef op 21 augustus 2010 @ 21:05:

Vraag, dus geen raadsel: weet iemand hoeveel verschillende accounts je maximaal op een avond kunt aanmaken? En hoeveel halve verhalen die met het kwartier verder ontsporen je dan dus dit prachtige forum op kunt slingeren? Is er eigenlijk wel een limiet aan?Mijn persoonlijk record is 8 op een avond. Hoezo?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
.
quote:nouschi schreef op 21 augustus 2010 @ 21:06:

Idd even afstand van elkaar nemen en wachten op de uitslag van de DNA test. Dat kan natuurlijk ook heel veel uitmaken hoe je er dan tegenover komt te staan mocht het niet jouw kind zijn of juist wel.

Ook dat ja.

Maar mán ga eerst eens even weer gewoon je verstand gebruiken zeg! En klaarblijkelijk lukt dat je niet zolang je er nog middenin zit.
.
quote:Evidenza schreef op 21 augustus 2010 @ 21:18:

Nou? En waar moet ik nu naartoe met mijn bakken vol advies en wijze raad?Je mag ze wel bij mij in de tuin zetten.
Open er een topic over Evidenza. Moet je wel binnen een kwartiertje van het toneel verdwijnen.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven