zag vandaag 3 mensen die op overleden vrienden lijken
zaterdag 21 augustus 2010 om 21:57
Of eigenlijk zeg ik het verkeerd.
Bij alle 3 dacht ik een fractie van een seconde dat ze het waren....
Vanmorgen zag ik een oudere man lopen, in een flits denk ik: He daar loopt ome W.
Volgende moment dacht ik: Stommerd dat kan niet.
Smiddags sta ik naar een voetbalwedstrijd van zoon te kijken. Hetzelfde. Ik zie de scheidsrechter en denk in een flits: He, L
Ik schrok er zelf van, L is al 20 jaar dood
Nog geen minuut later kijk ik wie er langs de lijn sta en denk: He F.
Ook al een paar jaar dood.
Werd er bijna niet goed van, moest opeens aan alle mensen denken die er niet meer zijn.
Hoop niet dat het een voorbode is....
Bij alle 3 dacht ik een fractie van een seconde dat ze het waren....
Vanmorgen zag ik een oudere man lopen, in een flits denk ik: He daar loopt ome W.
Volgende moment dacht ik: Stommerd dat kan niet.
Smiddags sta ik naar een voetbalwedstrijd van zoon te kijken. Hetzelfde. Ik zie de scheidsrechter en denk in een flits: He, L
Ik schrok er zelf van, L is al 20 jaar dood
Nog geen minuut later kijk ik wie er langs de lijn sta en denk: He F.
Ook al een paar jaar dood.
Werd er bijna niet goed van, moest opeens aan alle mensen denken die er niet meer zijn.
Hoop niet dat het een voorbode is....

zaterdag 21 augustus 2010 om 22:07
Voorbode... heb je net final destination gekeken soms?
Tja maf is het wel he, ik zie mijn schoonvader ook vaak aan komen fietsen terwijl hij al 2 jr dood is. Of mijn vriend die op z'n 21e al overleed (14jr geleden). Maar ik denk nou niet echt "oh dat is 'm" ook niet 1 seconde. Ik denk dan eigenlijk direct "jeej die lijkt op etc".
Tja maf is het wel he, ik zie mijn schoonvader ook vaak aan komen fietsen terwijl hij al 2 jr dood is. Of mijn vriend die op z'n 21e al overleed (14jr geleden). Maar ik denk nou niet echt "oh dat is 'm" ook niet 1 seconde. Ik denk dan eigenlijk direct "jeej die lijkt op etc".
zaterdag 21 augustus 2010 om 22:07

zaterdag 21 augustus 2010 om 22:34
Ik heb geen Final destination gekeken...film zeker??
Ik had het, een jaar nadat mijn broer overleed, dat ik in de supermarkt liep en iemand van de achterkant zag die er precies op leek.
Ik wist natuurlijk dat het mijn broer niet was, maar ik ben er naast gaan staan, wilde weten of hij in zijn gezicht net zo op hem leek als de achterkant en haar.
Ik had het, een jaar nadat mijn broer overleed, dat ik in de supermarkt liep en iemand van de achterkant zag die er precies op leek.
Ik wist natuurlijk dat het mijn broer niet was, maar ik ben er naast gaan staan, wilde weten of hij in zijn gezicht net zo op hem leek als de achterkant en haar.
zaterdag 21 augustus 2010 om 22:35
Herkenbaar wel en soms bizar. Ik heb het een 1 x meegemaakt nadat mijn overgrootoma was overleden. Ik liep in het park en ik zou zweren dat ik haar op het bankje zag. Terwijl ik besefte dat ze de laatste jaren de deur niet meer uit kwam en dat ze er niet meer was. Dichterbij zag ik dat het een oude vrouw was die een beetje leek op haar.
Het gras aan de overkant is niet groen.