Good Luck!
zondag 22 augustus 2010 om 11:18
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 10:45:
O, inmiddels geen 5,- meer, maar 12.95. Nou goed, schattig lampje en kunnen ze zelf aan- en uitzetten.
Hoe was vakantie voor de rest Bam? Viel het mee qua regen?
Ik wil dus geen spook, haha en ik wil ook iets wat los kan, spoka is met snoer, wat ik zo kan zien.
Ik denk dat ik maar voor de pinguing ga, wel duur maar ja voor een goed doel.
Er is wel veel regen gevallen, maar vaak alleen in late avond/nacht
2 dagen echt heul slecht weer gehad.
En wij mafkezen gingen gewoon met windkracht 7 fietsen...doe ik ook nooit weer, hahaha
Zeeland is prachtig, veel te doen. Zal straks als ik tijd zie wat foto's plaatsen. De camping waar wij zaten was ook super, alleen de animatie was echt een aanfluiting...
O, inmiddels geen 5,- meer, maar 12.95. Nou goed, schattig lampje en kunnen ze zelf aan- en uitzetten.
Hoe was vakantie voor de rest Bam? Viel het mee qua regen?
Ik wil dus geen spook, haha en ik wil ook iets wat los kan, spoka is met snoer, wat ik zo kan zien.
Ik denk dat ik maar voor de pinguing ga, wel duur maar ja voor een goed doel.
Er is wel veel regen gevallen, maar vaak alleen in late avond/nacht
2 dagen echt heul slecht weer gehad.
En wij mafkezen gingen gewoon met windkracht 7 fietsen...doe ik ook nooit weer, hahaha
Zeeland is prachtig, veel te doen. Zal straks als ik tijd zie wat foto's plaatsen. De camping waar wij zaten was ook super, alleen de animatie was echt een aanfluiting...
zondag 22 augustus 2010 om 11:22
zondag 22 augustus 2010 om 11:24
zondag 22 augustus 2010 om 11:26
Dat is om op te laden dat snoer.
Waarom wil je geen spook? Ik 'moest' toen ik 7 was en ik vanwege ontzettende hysterie 's nachts van de kinderpsycholoog juist wel spookjes en enge verhalen lezen, anders schijnt het eng te blijven. Ik las dan voor het slapen gaan met mijn vader enge verhalen en als ik dan 's nachts bang werd, dan deed ik mijn lichtje aan en dan kon ik zien dat er niks was.
Windkracht 7? Dat is ook wel heel erg hard
Jammer van de animatie. Vond Juul het ook niks? Of jij?
Waarom wil je geen spook? Ik 'moest' toen ik 7 was en ik vanwege ontzettende hysterie 's nachts van de kinderpsycholoog juist wel spookjes en enge verhalen lezen, anders schijnt het eng te blijven. Ik las dan voor het slapen gaan met mijn vader enge verhalen en als ik dan 's nachts bang werd, dan deed ik mijn lichtje aan en dan kon ik zien dat er niks was.
zondag 22 augustus 2010 om 11:31
Star, die behangrandjes zijn heel Duits, echt niet mijn smaak. Een enkele uitzondering daar, maar dat is heel enkel . Dit zijn hippe muurstickers. Waarom had jij vroeger van die hysterie? Of vraag ik nu te direct? Je hebt er wel vaker iets over gezegd, maar nooit waarom.
Bam, als Juul het leuk vindt is het toch oke? Ik kijk liever naar "uitraasmogelijkheden" voor die druktemaker van mij .
Bam, als Juul het leuk vindt is het toch oke? Ik kijk liever naar "uitraasmogelijkheden" voor die druktemaker van mij .
zondag 22 augustus 2010 om 11:38
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 11:26:
Omdat hij in alles spoken ziet/of enge monsters.
En ik geef hem dan liever een voor zijn gevoel een lichtvriendje, dan een spook, die hij bij voorbaat al eng vindt
Juul speelt ook heel de dag door spook, en dan is er niks aan de hand.
Omdat hij in alles spoken ziet/of enge monsters.
En ik geef hem dan liever een voor zijn gevoel een lichtvriendje, dan een spook, die hij bij voorbaat al eng vindt
Juul speelt ook heel de dag door spook, en dan is er niks aan de hand.
zondag 22 augustus 2010 om 11:44
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 11:37:
Geen idee waarom Jin, ik was gewoon ontzettend bang 's nachts en kwam er rustig 50 keer op een nacht uit (geen grapje), dus mijn ouders zaten er helemaal doorheen, hebben de HA om hulp gevraagd en die heeft me toen naar de kinderpsycholoog gestuurd.
Poe heftig.
Wel overheen gegroeid?
Hier wordt het dus ook steeds erger en ik hoop dus met zo,n vriendje het minder spannend voor hem te maken. het is pas van de laatste tijd.
Juul is ook bang dat wij hem opeten enzo, en vraagt ook elke dag van mama mij niet op eten he.
Geen idee waarom Jin, ik was gewoon ontzettend bang 's nachts en kwam er rustig 50 keer op een nacht uit (geen grapje), dus mijn ouders zaten er helemaal doorheen, hebben de HA om hulp gevraagd en die heeft me toen naar de kinderpsycholoog gestuurd.
Poe heftig.
Wel overheen gegroeid?
Hier wordt het dus ook steeds erger en ik hoop dus met zo,n vriendje het minder spannend voor hem te maken. het is pas van de laatste tijd.
Juul is ook bang dat wij hem opeten enzo, en vraagt ook elke dag van mama mij niet op eten he.