Hamster in slaapkamer?

20-08-2010 19:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben van plan een hamster aan te schaffen.

Echter, de enige plek waar de kooi kan komen te staan, is in de slaapkamer.

Heeft iemand ervaring met een hamster in het slaapvertrek?

Maakt het echt zo'n herrie?
Ik zou het ook niet doen, had vroeger een hamster op mijn slaapkamer maar was iedere nacht met de kooi richting gang aan het slepen (en dat overdag weer terug, want vader vond een hamster in de gang geen goed idee). Idd ivm herrie van het rad (geen stille) en ook langdurig drinken uit zo'n flesje met metalen balletje.

Ik was erg blij toe hij dood ging en ik een cavia kreeg....
Hier ook veel hamsters, na tienen gaan ze tekeer hoor

een radje, hoort echt in een kooi

je hebt van die silience spinners die hoor je niet

maar sommige hammies knagen en knagen uren achter mekaar
Ja dat maakt echt herrie. Ik zou het niet doen.
Een hamster zonder rad is dierenmishandeling. Dat doe je niet, ze hebben die nodig.
@celeone, ja eigenlijk laat ik haar er altijd minimaal een uurtje in. Soms lijkt ze geen zin te hebben en dan zit ze stil, en andere keren rent ze wat heen en weer. Als ik haar er eerder uithaal dan heeft ze er nog niet echt trek in om eruit te gaan..
Ik heb een woodent wheel en die hoor je niet!Wel wat getrippel van de hamster in het rad maar dat is echt minimaal. Wel wat olie op de as.En hij staat op m'n dochter haar slaapkamer.
die van mijn maakt een lawaai.. heeft 2 radjes.. ik laat haar daar een uurtje of 2 in rennen ( en dat gaat echt continu ) en dan blokkeer ik die dingen... anders blijft ie de hele nacht doorrennen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven