3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
zondag 22 augustus 2010 om 19:53
Ach ja, mezelf kennende zit ik met moordneigingen naar het UWV en CWI in Turkjije. Vorig jaar ging het ook al helemaal mis en na een beroep en bezwaar kreeg ik toch gelijk, maar een energie dat dat kost.
Heb afgelopen vrijdag 4 gesprekken gehad met het CWI en 4 verschillende verhalen aan moeten horen. Na mijn antwoord dat ik er niks meer van snap en dat ik 4 verschillende antwoorden kreeg, kreeg ik het antwoord dat alles goed zou komen..................yeah right, echt ik krijg er een trauma van, maar zal jullie er verder niet mee lastig vallen, ik ga het wel uitzoeken.
Heb afgelopen vrijdag 4 gesprekken gehad met het CWI en 4 verschillende verhalen aan moeten horen. Na mijn antwoord dat ik er niks meer van snap en dat ik 4 verschillende antwoorden kreeg, kreeg ik het antwoord dat alles goed zou komen..................yeah right, echt ik krijg er een trauma van, maar zal jullie er verder niet mee lastig vallen, ik ga het wel uitzoeken.
zondag 22 augustus 2010 om 19:53
Wanneer leren de mensen eens om zich met hun eigen zaken te bemoeien . Ik kreeg via een omweg weer commentaar, persoon die het vertelde aan mij bedoelde het goed en heeft goed gereageerd door er niet op in te gaan, maar ze verteld het wel tegen mij en dat kan ik haar niet duidelijk maken dat ik die dingen liever niet meer hoor
zondag 22 augustus 2010 om 20:05