3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.

Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.

You can check out any time... but you can never leave!!
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:35:

[...]

Tuuuuuuuuurlijk

Heeft het bij jullie ook zo geregend? Geen idee. Rolgordijn in de keuken is niet open geweest vandaag. In de tuin is het nat maar ben met kind bezig geweest, lekker muziek op tv aangehad zodat ze ook nog wat te kijken had, de boerderij gedaan en de traktaties zitten maken voor het afscheid a.s. dinsdag op het kdv. Een onwijs luie zondag dus.
Klopt Appel, maar de manier waarop ze terugkomt doet mij gewoon pijn en ik denk dat ze spijt heeft van haar opmerkingen mar ze mag nu niet meer..........................en dat is triest
Heerlijk toch Gravinnetje? Ik moest de deur wel uit, moest administratie doen in de winkel... blegghhhh.... maar wel lekker dat het weer gedaan is.

Haaai Spuka

Chris... zij heeft hier inderdaad meegeforumd maar is op een nogal vervelende manier gepermaband (overigens wel terecht hoor).
@Petra, har gedrag heeft haar een permaban opgeleverd en permaban betekent: niet meer welkom hier.

Binnenwandelen mag dan dus gewoon niet meer. En dat zijn niet mijn regels, maar die van Viva, ben je het daar niet mee eens, dan moet je bij hen zijn.

Ik zit iig niet meer te wachten op dergelijke gedoe.
spuka wijzigde dit bericht op 22-08-2010 20:44
Reden: te veel details en da's niet netjes
% gewijzigd
Ik word hier zo nieuwsgierig naar....... Hebben jullie niet een logboek ergens waar ik jullie verleden beknopt kan teruglezen? En nee, ik ga niet alle 60 topics teruglezen.

Die administratiezooi ga ik morgen maar weer eens op mijn werk doen. Ook blegghh maar vooruit, ik krijg er wat zakgeld voor dus dan doen we het maar he?
Oke, ik laat het hierbij wbt justne

ook maar even zwaaien

Ben nog steeds moe.
Als ze spijt heeft, dan moet ze bij viva zijn, viva heeft de ban uitgesproken. Aan viva om te beoordelen of het weer ok is om haar toe te laten.
Graafje natuurlijk ben je welkom:)

Dagelijks posten is niet verplicht hoor:)
En Spuuk , ik neem jou echt niks kwalijk hoor
Ik val ergens midden in volgens mij waar ik niets van begrijp.

En ga het me maar niet uitleggen hoor. Want ben daar veels te moe voor.
Eens met het Ikea Spook,

Je krijgt echt niet zomaar een perma ban...
quote:Christiane04 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:37:

[...]

Is JM iemand die hier vroeger meeschreef?Ja. En ze heeft een permaban.
quote:Petra65 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:32:

never mind..............ik ga naar bed maar ik vond de manier waarop sommige van jullie JM afbrandden buiten alle proporties, oke ik weet dat ze fout is geweest hier, maar ze wil volgens mij een nieuwe start maken, dat zag je in haar gesprekje met Bianca vandaag!, en welterusten allemaal, sorrry dat ik het voor de underdog opneem maar ik heb nu eenmaal wat met dat kind.

Ik heb anders ook gestaft en wel, omdat een banneling uit het bannelingenbos was ontsnapt. En ik geen zin had in gedoe. Zeggen dat je me niets kwalijk neemt is dus klink klare onzin, want afbranden is geen neutrale term.

Maar je ging naar bed...
Peet, ik weet niet meer precies hoe het toen gegaan is... of jawel ik weet wel hoe het gegaan is maar ik weet niet meer wie er toen direct bij betrokken waren/werden.

Ik weet nog dat Spuka wel persoonlijk aangevallen werd met allerlei beschuldigingen dus ik begrijp goed dat zij daar geen zin in heeft.

Ikzelf was er niet direct bij maar heb het volgens mij later gelezen (of het heeft geen indruk gemaakt, dat kan ook )

Kortom... we komen er niet uit dus moeten we dat ook niet proberen denk ik.

Mischien moet ze een Boerderie nemen

Oja goeienavond allemaal, ik heb 622 sgeppies, en ik ben aan het afkicken..!
Petra, was je überhaupt online toen we de kruiwagen stront over ons heen kregen?
quote:lunaan schreef op 22 augustus 2010 @ 20:49:

Mischien moet ze een Boerderie nemen

Oja goeienavond allemaal, ik heb 622 sgeppies, en ik ben aan het afkicken..!

Ik zag het... pfffff belachelijk veel zeg! Maar ik ben de sgeppies nu ook al zat, en ik heb er geloof ik 240 ofzow.

Even voor de outsiders: Scheppen kun je sparen om cadeautjes mee te kopen en een ondergronds opslag-kelder mee uit te breiden.
okee spuuk got the message en ik ben weg he
En ik moest de hele avond op wacht staan van Spuka
@Bi dat was kort na het overlijden van je mams, denk dat je toen ff wat anders aan je hoofd had meis.
quote:spuka schreef op 22 augustus 2010 @ 20:51:

@Bi dat was kort na het overlijden van je mams, denk dat je toen ff wat anders aan je hoofd had meis.

En is dat dan lang of is dat dan kort geleden, daar ben ik nog niet uit met mezelf!

Heb je trouwens de mail van mn broer gelezen Spuka??
quote:lunaan schreef op 22 augustus 2010 @ 20:51:

En ik moest de hele avond op wacht staan van Spuka Wat een slavendrijfster he!!!
Ja, wij konden rustig gaan en jij bleef op wacht @luun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven