3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.

Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.

You can check out any time... but you can never leave!!
Ach ja, mezelf kennende zit ik met moordneigingen naar het UWV en CWI in Turkjije. Vorig jaar ging het ook al helemaal mis en na een beroep en bezwaar kreeg ik toch gelijk, maar een energie dat dat kost.

Heb afgelopen vrijdag 4 gesprekken gehad met het CWI en 4 verschillende verhalen aan moeten horen. Na mijn antwoord dat ik er niks meer van snap en dat ik 4 verschillende antwoorden kreeg, kreeg ik het antwoord dat alles goed zou komen..................yeah right, echt ik krijg er een trauma van, maar zal jullie er verder niet mee lastig vallen, ik ga het wel uitzoeken.
Wanneer leren de mensen eens om zich met hun eigen zaken te bemoeien . Ik kreeg via een omweg weer commentaar, persoon die het vertelde aan mij bedoelde het goed en heeft goed gereageerd door er niet op in te gaan, maar ze verteld het wel tegen mij en dat kan ik haar niet duidelijk maken dat ik die dingen liever niet meer hoor
So dan... Bankje is boos en dat heb ik nog niet eerder gezien hiero! Is het altijd dezelfde persoon die dit doet Bankje? Dan zou je het misschien tegen diegene kunnen zeggen?

boe
quote:miss_understood schreef op 22 augustus 2010 @ 19:52:

Floor

Supergeilleuk!
quote:LizzySamantha32 schreef op 22 augustus 2010 @ 19:58:

boe

Schrik!

*wie ben jij?*
Het is een verwijt over een situatie waar ik het al moeilijk genoeg mee heb

boeBen jij niet ook JM?
En weet die persoon dat? Ach ja... ik weet dat er inderdaad mensen zijn die het dan toch nodig vinden om jou te vertellen wat ze er van denken of wat ze er over gehoord hebben. Zo niet nodig!!
Niks van aantrekken bankje. Je weet zelf hoe het zit en dat is toch goed. De mening van anderen doet er helemaal niet toe joh in dit geval. Lekker laten kletsen.
Vind trouwens de reactie van Bi grandioos tegenover JM
quote:Petra65 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:02:

Vind trouwens de reactie van Bi grandioos tegenover JM

Duhhhh (even lenen van Freaky)... ik BEN grandioos

Toch??
Neehoor Peet, das gekheid, maar ik moet wel zeggen dat ik altijd open sta (niet letterlijk ) voor tweede kansen.
quote:Bianca40 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:03:

[...]

Duhhhh (even lenen van Freaky)... ik BEN grandioos

Toch??

Ja hoor, jij bent grandioos!

*is in een milde bui vandaag*
Ja volmondig ja, en ik vond het ergens wel een beetje zielig t.o. JM
Ik weet dat ik me er niks van aan moet trekken maar soms is dat moeilijk vooral als je er toch mee bezig bent en je eigenlijk een beetje schuldig voelt.
Onze administratie:

Alle papieren kris kros door elkaar in een heule grote la en die keer dat we wat nodig hebben gooien we de la om en vissen het goede papier eruit.

Administratie is de taak van vriend en die maakt er een zooitje van en mag zelf de papieren zoeken die we nog hebben.
quote:FlorisFlorijn schreef op 22 augustus 2010 @ 20:04:

[...]

Ja hoor, jij bent grandioos!

*is in een milde bui vandaag*

Watje!!

Haaai Appel

Ik ga even een tonijnsalade creeren (lees: vanuit blik op bord pleuren).
Apppel!
Heuj Bi en pop!
* genoeg gezeurd * ga zo naar grenzeloos verliefd kijken maar blijf hier meelezen

boe
quote:Petra65 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:05:

Ja volmondig ja, en ik vond het ergens wel een beetje zielig t.o. JMZielig? Ze heeft niet voor niets een permaban!

boeWie is U???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven