Kletsgroepje LIIII
maandag 16 augustus 2010 om 21:59
CG zal wel trots zijn, Compu! Lekker ventje hoor
Hier is het ook erg koud, morgen schijnt de zon weer te gaan schijnen. Vandaag zijn we naar het Lago Magiore gereden in Italië (2 uur rijden), daar scheen de zon. Heerlijk gegeten en een boottocht gemaakt naar 2 eilandjes in het meer.
Hier is het ook erg koud, morgen schijnt de zon weer te gaan schijnen. Vandaag zijn we naar het Lago Magiore gereden in Italië (2 uur rijden), daar scheen de zon. Heerlijk gegeten en een boottocht gemaakt naar 2 eilandjes in het meer.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 17 augustus 2010 om 09:23
Geweldig een zoon voor Compu, nogmaals van harte. Echt een mooi ventje hoor, reuzetrots zal je zijn.
Wat leuk een vakantieverslag van Juultje
)
Voor jou nu aftellen he Luni:-) daarna ook vacation!
Wij hebben de verjaardag van de twin samen met de familie gevierd, errug gezellig altijd he. En deze zaterdag vieren ze het met vrienden. We hebben een zaaltje gehuurd en nu maar hopen dat de jongelui er in gaan passen hahahaha,
Op dit moment heel weinig op internet, want mijn familie en ik zijn echt heel veel met mijn Oma's ziekte bezig, op dit moment ligt ze in een verzorgingshuis omdat ze haar arm nog niet optimaal kan gebruiken. Deze week beginnen de bestralingen ook en maar liefs 13 keer! Helaas ook niet hier in H. maar we moeten elke x 4x op en neer naar Z. We hebben al een rooster gemaakt wie er met haar meegaan. Voor de bezoektijden hebben we ook een rooster, maar dat valt niet mee om de gaten te vullen. Iedereen is weer aan t werk of ze wonen buiten H. Dus ben ik bijna dagelijks bij haar, maar dat doe ik graag.
Ik zal proberen zoveel mogelijk "aanwezig te zijn" maar niet boos worden wanneer het niet lukt hoor
)
Wat leuk een vakantieverslag van Juultje
Voor jou nu aftellen he Luni:-) daarna ook vacation!
Wij hebben de verjaardag van de twin samen met de familie gevierd, errug gezellig altijd he. En deze zaterdag vieren ze het met vrienden. We hebben een zaaltje gehuurd en nu maar hopen dat de jongelui er in gaan passen hahahaha,
Op dit moment heel weinig op internet, want mijn familie en ik zijn echt heel veel met mijn Oma's ziekte bezig, op dit moment ligt ze in een verzorgingshuis omdat ze haar arm nog niet optimaal kan gebruiken. Deze week beginnen de bestralingen ook en maar liefs 13 keer! Helaas ook niet hier in H. maar we moeten elke x 4x op en neer naar Z. We hebben al een rooster gemaakt wie er met haar meegaan. Voor de bezoektijden hebben we ook een rooster, maar dat valt niet mee om de gaten te vullen. Iedereen is weer aan t werk of ze wonen buiten H. Dus ben ik bijna dagelijks bij haar, maar dat doe ik graag.
Ik zal proberen zoveel mogelijk "aanwezig te zijn" maar niet boos worden wanneer het niet lukt hoor
dinsdag 17 augustus 2010 om 14:48
Ja Eef,nog 2.5 week om daarna een weekje weg te mogen
Ik heb mn kerstvakantie ook al vastgezet,ik gun mn collega geen dag extra Ik weet niet hoe het zit dit jaar omdat kerst in het weekend valt,normaal gesproken is het bedrijf dicht rond kerst maar nu is het niet bekend.Ik had nog genoeg dagen om 2 hele weken op te kunnen nemen in elk geval
Sterkte met alles,het zal je niet in de koude kleren gaan zitten
Ik heb mn kerstvakantie ook al vastgezet,ik gun mn collega geen dag extra Ik weet niet hoe het zit dit jaar omdat kerst in het weekend valt,normaal gesproken is het bedrijf dicht rond kerst maar nu is het niet bekend.Ik had nog genoeg dagen om 2 hele weken op te kunnen nemen in elk geval
Sterkte met alles,het zal je niet in de koude kleren gaan zitten
woensdag 18 augustus 2010 om 13:12
We zijn nog niet weg hoor Nog 2 weken en een beetje
Ik lig ziek op bed gisteren heel erg diarree gehad en vanmorgen deed alles zeer,hoofd schouders knie en teen zeg maar!
Ook koortsig en de hele ochtend geslapen,ben zo slap als een vaatdoek
Is het daar beter weer Juultje? Waren jullie niet plaatsgebonden? Lekker
Ik lig ziek op bed gisteren heel erg diarree gehad en vanmorgen deed alles zeer,hoofd schouders knie en teen zeg maar!
Ook koortsig en de hele ochtend geslapen,ben zo slap als een vaatdoek
Is het daar beter weer Juultje? Waren jullie niet plaatsgebonden? Lekker
donderdag 19 augustus 2010 om 22:00
Luni gaat naar D als ik het goed heb, op h staat een link van het huisje.
Nog 2 weken dus, dan was ik er vroeg bij!
Hoe voel je je vandaag? Beterschap!
We waren in die zin plaatsgebonden dat we alles al betaald hadden, krijgen we ook niet terug, maar dat vind ik niet gek. De vakantie valt dus flink duurder uit, maar goed, dat is een keuze die we op dit moment (gelukkig) kunnen maken.
Je bent lekker vlot weer online, Compu, loopt alles lekker? Bv gaat goed? Kraamhulp is inmiddels weer weg denk ik, hij is nu een week toch? Bedankt voor het verhaal, blijft mooi om te lezen (vind ik dan).
Nog 2 weken dus, dan was ik er vroeg bij!
Hoe voel je je vandaag? Beterschap!
We waren in die zin plaatsgebonden dat we alles al betaald hadden, krijgen we ook niet terug, maar dat vind ik niet gek. De vakantie valt dus flink duurder uit, maar goed, dat is een keuze die we op dit moment (gelukkig) kunnen maken.
Je bent lekker vlot weer online, Compu, loopt alles lekker? Bv gaat goed? Kraamhulp is inmiddels weer weg denk ik, hij is nu een week toch? Bedankt voor het verhaal, blijft mooi om te lezen (vind ik dan).
zaterdag 21 augustus 2010 om 00:05
Ja klopt Juultje! We hebben er zin in ook
Vandaag weer aan het werk gegaan,best druk nog maar ik was op tijd klaar..moest ook wel want we hadden een bruiloft van een collega van J.Het was echt een superleuke dag,lekker buiten allemaal op het feest na.
Er was een bbq met prima vlees en allerlei lekkers
De band viel erg tegen bij ons dus het geplande dansje ging niet door...nou ja,niet heel erg.
Ik heb gebobt dus J weer veilig thuisgebracht.
Nu wel even een wijntje drinken,lekker!
Compu,niks erg hoor,ik was alleen benieuwd of het wel het juiste adres was
Dat ie niet bij nicht Jannie op de mat geploft zou zijn
Vandaag weer aan het werk gegaan,best druk nog maar ik was op tijd klaar..moest ook wel want we hadden een bruiloft van een collega van J.Het was echt een superleuke dag,lekker buiten allemaal op het feest na.
Er was een bbq met prima vlees en allerlei lekkers
De band viel erg tegen bij ons dus het geplande dansje ging niet door...nou ja,niet heel erg.
Ik heb gebobt dus J weer veilig thuisgebracht.
Nu wel even een wijntje drinken,lekker!
Compu,niks erg hoor,ik was alleen benieuwd of het wel het juiste adres was
Dat ie niet bij nicht Jannie op de mat geploft zou zijn
zondag 22 augustus 2010 om 16:26
Hello ladies
Compu, zo te horen gaat het erg goed met je. Fijn!!!
Ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal, als je wilt mag je het ook wel naar mij mailen.
Eef, hoe gaat het met je oma. Zware tijden
Was de band een beetje suf Luni? Of gewoon niet jullie muziek.
Juultje, zijn jullie nog steeds op vakantie? Of inmiddels weer thuis?
MB is afgelopen week begonnen in groep 3 en hij vindt het HELEMAAL fantastisch. Voor zijn doen heeft ie ook veel verteld en alles met veel enthousiasme. Heerlijk om te zien, toch spannend weer zo'n nieuwe fase.
En hij gaat op voetbal, woensdag gaat hij beginnen.
Compu, zo te horen gaat het erg goed met je. Fijn!!!
Ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal, als je wilt mag je het ook wel naar mij mailen.
Eef, hoe gaat het met je oma. Zware tijden
Was de band een beetje suf Luni? Of gewoon niet jullie muziek.
Juultje, zijn jullie nog steeds op vakantie? Of inmiddels weer thuis?
MB is afgelopen week begonnen in groep 3 en hij vindt het HELEMAAL fantastisch. Voor zijn doen heeft ie ook veel verteld en alles met veel enthousiasme. Heerlijk om te zien, toch spannend weer zo'n nieuwe fase.
En hij gaat op voetbal, woensdag gaat hij beginnen.
zondag 22 augustus 2010 om 17:36
Gaat lekker hier idd, Juultje! Ik rust nog wel onder de middag en ben nog niet buiten geweest. Komt nog deze week. Morgen gaan de kids weer naar school he!
BV prima. Geen stuwing en hij drinkt goed.
Ben jij al thuis of nog niet?
Mokkie, ik zal het mailen. Wat leuk van MB zeg! Weer nieuwe stappen.
Haha, Luni, jij met je nicht! Ik zal haar eens aanspreken, dacht haar laatst gezien te hebben.
BV prima. Geen stuwing en hij drinkt goed.
Ben jij al thuis of nog niet?
Mokkie, ik zal het mailen. Wat leuk van MB zeg! Weer nieuwe stappen.
Haha, Luni, jij met je nicht! Ik zal haar eens aanspreken, dacht haar laatst gezien te hebben.
zondag 22 augustus 2010 om 18:46
zondag 22 augustus 2010 om 19:19
Lekker Juultje,weer thuis,maar toch wel erg leuk geweest denk ik?
De band was suf idd,beetje raar ook..steeds verkleedpartijen met een nep-elvis,een nep buddy holly etc,erg goedkoop.
Het liep niet.
Lekker van MB Mok,goed gevoel zeker? Leuk van het voetballen ook,echt een jongenssport he
Compu,word je niet kriegelig dat je nog niet naar buiten bent geweest? Heb je veel bezoek gehad?
Die *ehum* vriendin van mij is rond dezelfde tijd bevallen,ik heb via Greetz een kaart gestuurd,erg onpersoonlijk.
Mn hele hyves opstartpagina stond vol met haar foto's,nog net de navelstreng niet kunnen ontwaren Zij ging ook met blote buik en uitpuilende navel op de foto voor 300 nog wat 'echte'(voel de ironie) h-vrienden.
Er is best veel voorgevallen waardoor ik niet meer zo op 'kennis-schap' met hen zit te wachten maar ik wacht even tot de ergste zwangerschapshormonen eruit zijn met dat vertellen.Anders is het ook zo cru
Maar misschien snappen ze het zo ook (kaartje)
Nicht Jannie gezien,echt! Joh,wat apart
Ohja,ohja ohja,we hebben een WII!!! Zo leuk!
J heeft m,alvast, voor zn verjaardag gekregen,het balanceboard heb ik mezelf kado gedaan.
We zijn dus,buiten alle activiteiten om,vooral aan het WII-en T is nog dat we gedouched hebben en een ander huis-outfitje aan hebben getrokken maar anders zaten we nu nog in pyama Het opruimen is even snel met zn 2en tussendoor gegaan
We hebben alles ingesteld en ik heb mn bmi met bijna 2 punten verbeterd,nu nog 26 nog wat ipv 28 wat het was bij de laatste keer meten.
Lekker!
De band was suf idd,beetje raar ook..steeds verkleedpartijen met een nep-elvis,een nep buddy holly etc,erg goedkoop.
Het liep niet.
Lekker van MB Mok,goed gevoel zeker? Leuk van het voetballen ook,echt een jongenssport he
Compu,word je niet kriegelig dat je nog niet naar buiten bent geweest? Heb je veel bezoek gehad?
Die *ehum* vriendin van mij is rond dezelfde tijd bevallen,ik heb via Greetz een kaart gestuurd,erg onpersoonlijk.
Mn hele hyves opstartpagina stond vol met haar foto's,nog net de navelstreng niet kunnen ontwaren Zij ging ook met blote buik en uitpuilende navel op de foto voor 300 nog wat 'echte'(voel de ironie) h-vrienden.
Er is best veel voorgevallen waardoor ik niet meer zo op 'kennis-schap' met hen zit te wachten maar ik wacht even tot de ergste zwangerschapshormonen eruit zijn met dat vertellen.Anders is het ook zo cru
Maar misschien snappen ze het zo ook (kaartje)
Nicht Jannie gezien,echt! Joh,wat apart
Ohja,ohja ohja,we hebben een WII!!! Zo leuk!
J heeft m,alvast, voor zn verjaardag gekregen,het balanceboard heb ik mezelf kado gedaan.
We zijn dus,buiten alle activiteiten om,vooral aan het WII-en T is nog dat we gedouched hebben en een ander huis-outfitje aan hebben getrokken maar anders zaten we nu nog in pyama Het opruimen is even snel met zn 2en tussendoor gegaan
We hebben alles ingesteld en ik heb mn bmi met bijna 2 punten verbeterd,nu nog 26 nog wat ipv 28 wat het was bij de laatste keer meten.
Lekker!
zondag 22 augustus 2010 om 20:17
Ja, op zich was de vakantie leuk. Wel jammer is dat het weer een vakantie erg kan beïnvloeden, voor volgend jaar hebben we dan ook Zuid-Frankrijk op de planning staan. We denken dat we daar een goede kans maken op mooi weer. Verder wat strubbelingen met JD de laatste 2 dagen, hopelijk krijgen we die de komende weken weer wat in het gareel (voor de school weer begint).
Lekker Luni, een Wii! Wij hebben ook zo'n ding, maar ik kom er niet aan toe (en kan me er niet toe zetten). Die band klinkt niet echt leuk nee.
Lekker Luni, een Wii! Wij hebben ook zo'n ding, maar ik kom er niet aan toe (en kan me er niet toe zetten). Die band klinkt niet echt leuk nee.
zondag 22 augustus 2010 om 20:24
Zulk weer hebben wij 2x gehad,1x in Zuid-Frankrijk en in iets mindere mate in Bretagne...Frankrijk is bij ons even van de lijst af gehaald
Ik ben vooral aan het steppen op de Wii,echt leuk:-]
Maar eens zien of het over een jaar nog zo leuk is,ik denk het wel,zal wel meer voor de winter zijn dan voor de zomer.
We denken eraan om m op zolder te zetten,hebben we goed de ruimte enzo.
Ik ben vooral aan het steppen op de Wii,echt leuk:-]
Maar eens zien of het over een jaar nog zo leuk is,ik denk het wel,zal wel meer voor de winter zijn dan voor de zomer.
We denken eraan om m op zolder te zetten,hebben we goed de ruimte enzo.
zondag 22 augustus 2010 om 20:34
Jij begon toch heel goed destijds op de Wii, Juultje?
Vertel even van JD en haar buien, dan kan ik het herkennen. Hier soms ook bal, negatieve aandacht vragen (niet gek na komst CBoy). Maar ik kan er slecht mee omgaan. Gisteren sloeg ze op mijn onderbuik. Nu heb je daar van binnen een wond dus dat was pijnlijk. Grrrr... We zijn echt een foute aflevering van EHBO van tv.
Luni, ik ga gelijk zoeken op je Hyves, wil die foto's wel eens zien. Alles goed met je kat?
Vertel even van JD en haar buien, dan kan ik het herkennen. Hier soms ook bal, negatieve aandacht vragen (niet gek na komst CBoy). Maar ik kan er slecht mee omgaan. Gisteren sloeg ze op mijn onderbuik. Nu heb je daar van binnen een wond dus dat was pijnlijk. Grrrr... We zijn echt een foute aflevering van EHBO van tv.
Luni, ik ga gelijk zoeken op je Hyves, wil die foto's wel eens zien. Alles goed met je kat?
zondag 22 augustus 2010 om 20:52
quote:compu schreef op 22 augustus 2010 @ 20:34:
Ja,Jim doet het buitengewoon! We verdenken alleen buren,weten niet welke,dat ze hem schoppen oid.Doet ons verdriet hoor,het is zo'n ontzettend lieve kat,die doet niemand kwaad.
Hij komt nog naar binnen voor zn behoefte,klimt dan braaf naar zolder,doet wat ie moet doen en gaat weer naar buiten.Niets in de tuin ofzo
Nu heeft ie een bloeduitstorting onder zn oog
Ze staan bij haar op haar hyves,compu,en dan bij je buzz-es staan
de meest bekeken geloof ik
Het is wel veel baby-gedoe daar,ik heb het nu ook geblokkeerd,zie het niet meer dus kan me er ook niet aan storen
Ja,Jim doet het buitengewoon! We verdenken alleen buren,weten niet welke,dat ze hem schoppen oid.Doet ons verdriet hoor,het is zo'n ontzettend lieve kat,die doet niemand kwaad.
Hij komt nog naar binnen voor zn behoefte,klimt dan braaf naar zolder,doet wat ie moet doen en gaat weer naar buiten.Niets in de tuin ofzo
Nu heeft ie een bloeduitstorting onder zn oog
Ze staan bij haar op haar hyves,compu,en dan bij je buzz-es staan
de meest bekeken geloof ik
Het is wel veel baby-gedoe daar,ik heb het nu ook geblokkeerd,zie het niet meer dus kan me er ook niet aan storen
zondag 22 augustus 2010 om 21:20
Luni, wat erg dat Jim ergens geschopt oid wordt. Heeft ie al eerder wat gehad? Heb je een vermoeden wie het zou kunnen zijn?
Juultje, het weer kan een vakantie idd erg beinvloeden.
Compu, dank voor het verhaal
Morgen moet ik ook weer vol aan de bak, vorige week al wel begonnen maar morgen komen alle ll weer, het echte werk dus.
Juultje, het weer kan een vakantie idd erg beinvloeden.
Compu, dank voor het verhaal
Morgen moet ik ook weer vol aan de bak, vorige week al wel begonnen maar morgen komen alle ll weer, het echte werk dus.
zondag 22 augustus 2010 om 21:28
Ja,hij heeft wel eerder plekken gehad,maar we dachten dat ie gevochten had.Nu zien we dat het allemaal ronde plekken zijn,misschien dat iemand met een buks op de beesten schiet,ik zal ook eens informeren bij de andere 'poezenouders'
He jak,nu voel ik me buitengesloten wb het bevallingsverhaal haha.
J kijkt een film dus ik kan niet met de(zijn ) Wii,balen!
He jak,nu voel ik me buitengesloten wb het bevallingsverhaal haha.
J kijkt een film dus ik kan niet met de(zijn ) Wii,balen!
maandag 23 augustus 2010 om 21:38
Wat rottig zeg van Jim. Voel je je niet relaxt als hij buiten is. Blijft hij soms ook een dag buiten of niet?
Weet even niet hoe ik je vriendin (ahum) moet zoeken.. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Zag je er tegenop om te beginnen, Mokkie?
Juultje, lekker he dat ze weer naar school zijn! CG was vandaag met de bus!!! CV reed er achteraan. Wel drama, op school ging het goed. Zelfs slaapje overgeslagen.
Over slapen gesproken; welterusten!
En oja, CB lacht al!!!
Weet even niet hoe ik je vriendin (ahum) moet zoeken.. Of heb ik het verkeerd begrepen?
Zag je er tegenop om te beginnen, Mokkie?
Juultje, lekker he dat ze weer naar school zijn! CG was vandaag met de bus!!! CV reed er achteraan. Wel drama, op school ging het goed. Zelfs slaapje overgeslagen.
Over slapen gesproken; welterusten!
En oja, CB lacht al!!!
maandag 23 augustus 2010 om 22:41
Hier nog geen school, Compu, nog 2 weken vakantie. Vandaag wel een leuke dag gehad, ik heb met JD en JZ gezwommen. JM is alweer aan het werk.
JD blijft moeilijk, zodra ze niet wordt beziggehouden gaat het mis. Niet naar bed willen, blijven roepen, vragen, huilen. Het is niet enkel jaloers gedrag naar JZ.
Moeilijk he, om met dat jaloerse gedrag om te gaan? Lijkt me inderdaad erg pijnlijk als ze je op je buik slaat! Wat een vlotte CB zeg, nu al lachen
Wat naar van Jim, Luni. Zeker als je niet weet wie het doet.
Mokkie, goede eerste werkdag gehad?
JD blijft moeilijk, zodra ze niet wordt beziggehouden gaat het mis. Niet naar bed willen, blijven roepen, vragen, huilen. Het is niet enkel jaloers gedrag naar JZ.
Moeilijk he, om met dat jaloerse gedrag om te gaan? Lijkt me inderdaad erg pijnlijk als ze je op je buik slaat! Wat een vlotte CB zeg, nu al lachen
Wat naar van Jim, Luni. Zeker als je niet weet wie het doet.
Mokkie, goede eerste werkdag gehad?
dinsdag 24 augustus 2010 om 09:05
Hoi!
Nee,Jim blijft gewoon binnen als we weg zijn hoor,' smorgens gaat ie altijd even zn wandeling maken...de eerste die uit bed gaat laat 'm eruit en meestal als diegene de deur uitgaat staat ie weer op de stoep
Als we overdag thuis zijn staat de deur open bij mooi weer,dan kan ie in en uit lopen.Verder spelen we portier
Auw auw Compu,op je buik slaan! Wat doe je dan in zo'n geval? Moeilijk! Gaat het met CG en CB wel goed samen?
Lekker Juultje,zwemmen maar idd,wel druk met 2.
Ik had gisteren vergadering,vanavond komt de Ziggo-installateur(we hebben nu alles daar ipv telefoon en internet bij KPN) en morgen weer sporten,lekker.
De Wii blijft populair,we zijn er elke dag om aan het vechten
Nee,Jim blijft gewoon binnen als we weg zijn hoor,' smorgens gaat ie altijd even zn wandeling maken...de eerste die uit bed gaat laat 'm eruit en meestal als diegene de deur uitgaat staat ie weer op de stoep
Als we overdag thuis zijn staat de deur open bij mooi weer,dan kan ie in en uit lopen.Verder spelen we portier
Auw auw Compu,op je buik slaan! Wat doe je dan in zo'n geval? Moeilijk! Gaat het met CG en CB wel goed samen?
Lekker Juultje,zwemmen maar idd,wel druk met 2.
Ik had gisteren vergadering,vanavond komt de Ziggo-installateur(we hebben nu alles daar ipv telefoon en internet bij KPN) en morgen weer sporten,lekker.
De Wii blijft populair,we zijn er elke dag om aan het vechten
woensdag 25 augustus 2010 om 11:19
Goeiemorgen!
Vandaag weer met frisse moed aan het werk, kindjes naar opvang. Ging beter dan ik had verwacht, beiden hadden vrijwel meteen geen oog meer voor me. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met JZ, hij gaat vanaf dan naar een ander kinderdagverblijf (zelfde als waar JD ook ging).
Vandaag weer met frisse moed aan het werk, kindjes naar opvang. Ging beter dan ik had verwacht, beiden hadden vrijwel meteen geen oog meer voor me. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met JZ, hij gaat vanaf dan naar een ander kinderdagverblijf (zelfde als waar JD ook ging).