Wat combineert met deze stoelen?

22-08-2010 20:32 120 berichten
Nu we wss een ander huis gaan krijgen/kopen, zitten we al een beetje over de inrichting na te denken.

Man wil graag dit soort stoeltjes hebben

Ik hou meer van wat moderners, zoals bijv dit

Wie heeft tips hoe we dit leuk kunnen combineren?
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je van deze bank? Even niet op de kleur letten, maar op het model. Bij zoiets, zie ik namelijk dat stoeltje prima erbij staan.

Hebben jullie niet iets wat jij graag wilt maar hij niet??

Dan strepen jullie dat tegen elkaar af. Hij de stoeltjes niet, jij dat andere niet.. en allebei naar wat anders kijken dus...

Ik vind vriend heeeeel erg lief... maar zulke stoeltjes komen er bij mij dus echt niet in
quote:Erine schreef op 22 augustus 2010 @ 21:37:

Hai Gw, .

Wat fijn dat jullie een huis krijgen..

terug voor rientje!

Ja ben ook erg blij! Maar ga pas juichen als we echt getekend hebben, tot nu toe is de opleveringsdatum nog steeds erg vaag en dat is wel een belangrijk punt voor ons, maar dromen doen we wel alvast.
Honingvogel, ik vind die bank een beetje lomp (en zo groot wordt onze woonkamer ook niet dat die bank er makkelijk in past..... jeetje wat een grote bank....).
Ik heb ooit in A'dam een hele gave koeienhuid bank gezien! Zat heerlijk, was iets meer richting TO d'r stijl maar zou toch ook prima combineren met die stoeltjes van TO man.
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 21:44:

[...]

terug voor rientje!

Ja ben ook erg blij! Maar ga pas juichen als we echt getekend hebben, tot nu toe is de opleveringsdatum nog steeds erg vaag en dat is wel een belangrijk punt voor ons, maar dromen doen we wel alvast.Spannend!! Ja opleveringsdatum is natuurlijk wel handig om te weten hé? Linkje op hyves ??
Koeienhuid bank Waarom dan niet meteen een zebrabank?
Ik gooi zo even het linkje op de haives
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 21:50:

Ik gooi zo even het linkje op de haivesIk was al gaan kijken maar kon niks vinden, , zal zo nog even spieken..
Oh, die zebrabank vind ik wel gaaf (en die gaat man lelijk vinden.... kan ik mooi zeggen ik mijn bank niet, jij je stoeltjes niets )
hij staat er op, had even tijd nodig hem weer op te zoeken
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 21:53:

Oh, die zebrabank vind ik wel gaaf (en die gaat man lelijk vinden.... kan ik mooi zeggen ik mijn bank niet, jij je stoeltjes niets )

Nou dan moet je ook maar even plaatjes google-en op "koeienhuid bank"! Zie je nog veel meer moois wat je in de strijd kan gooien als hij de zebrabank afkeurt
Ik kan nog even geen plaatje van een huiskamer vinden, maar wel een plaatje gevonden op de historsite, waarop je kunt zien hoe je bruin- en grijstinten mooi kunt combineren. Plaatje laat ook mooie combi zien van stoer en strak met lief en klassiek/antiek.

Wat vind je van zoiets in combinatie met de stoelen?

een verbindingskleur? Wow ik leer iedere dag weer wat nieuws hier op Viva

Btw ik vind de stoeltjes echt wanstaltig. Cheap-ass hotel stoeltjes
doe mij die barcelona stoeltjes maar
Kwinky, ik vind het nadeel aan dat soort banken de losse kussen, dat gaat voor mijn gevoel altijd "hangen" en verschuiven.
Ik vind trouwens die stoel die je vriend mooi vindt, meer iets voor in zo'n oude bibliotheek met bruin hout.
rebbel, dat vind ik wel mooi, moet alleen nog even denken hoe je dat naar een woonkamer kunt omzetten.
quote:germanwings schreef op 22 augustus 2010 @ 22:00:

Kwinky, ik vind het nadeel aan dat soort banken de losse kussen, dat gaat voor mijn gevoel altijd "hangen" en verschuiven.Ja dat denk ik ook. Ik vind banken die uit één gedeelte bestaan ook veel mooier. Maar deze past weer wat beter bij de stoel vind ik
quote:Kwinky schreef op 22 augustus 2010 @ 22:02:

Ik vind trouwens die stoel die je vriend mooi vindt, meer iets voor in zo'n oude bibliotheek met bruin hout.Als we de ruimte zouden hebben zou hij dat ook erg graag willen.
En zoiets dan, ik heb het idee dat je hierbij wat minder het gevoel hebt dat het wat minder gaat hangen en verschuiven?!!?

Ik geloof dat ik gewoon toch meer van strakkere banken hou vind deze niet heel lelijk, maar kan me wel mooiere voorstellen.
En gelijk heb je!!!

Gewoon tegen je vent zeggen dat de stoel er niet in komt
Hebben jullie straks geen extra kamer of zolder over die je als bibliotheek/studeerkamer (uiteraard met stoeltjes) voor man kunt inrichten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven