Paragnoste...

23-08-2010 14:25 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik denk dat die mensen ook heel goed op je gevoel kunnen inspelen en je vertellen wat je wilt horen. Vaak heb je de informatie zelf al gegeven zonder dat je het door hebt
Ik denk dat die mensen ook heel goed op je gevoel kunnen inspelen en je vertellen wat je wilt horen. Vaak heb je de informatie zelf al gegeven zonder dat je het door hebt
Die hulplijnen/tools hebben niks met het paranormale te maken. Ze kunnen je goed aanvoelen en spelen daar op in. Een psycholoog/maatschappelijkwerker had je precies hetzelfde kunnen vertellen.
cold reading, ben ik ook erg goed in. Heb ooit eens een vriendin laten zien hoe makkelijk het is aan de hand van die astrologenlijn op tv, ik kon voorspellen wat de "paragnoste"ging zeggen
Ok begrijp jullie meningen maar ik was benieuwd naar ervaringen...
Ik denk dat we je willen waarschuwen hiervoor. Het kost een berg geld, en is niet wat het claimt te zijn.
quote:Zwup schreef op 23 augustus 2010 @ 15:08:

Ik denk dat we je willen waarschuwen hiervoor. Het kost een berg geld, en is niet wat het claimt te zijn.

Zwup, 90 eurocent per minuut is toch niet duur.

Voor een kijkje in je toekomst, door een deskundige, die er niet alleen voor heeft gestudeerd, maar ook nog eens zwaar hoog begaafd is (!)
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Binkie, heb jij toevallig een geldboom in je tuin staan?

Misschien heel onbeleefd, maar mag ik daar dan een stekje van?
Dit zijn onze ervaringen,ben zo vaak naar n paranormale beurs geweest,t leek wel n verslaving. Nu ik er op terugkijk is dit mijn ervaring. K geloof wel in astrologie,maar vind de meeste van die mensen oplichters
De toekomst voorspellen kan niet, hij ligt open, je kunt er zelf mee doen wat je wilt.
quote:Zwup schreef op 23 augustus 2010 @ 15:23:

Binkie, heb jij toevallig een geldboom in je tuin staan?

Misschien heel onbeleefd, maar mag ik daar dan een stekje van?

Zwup, ben je ook hoogbegaafd.

Hoe weet je dat?

Had het liever voor mij gehouden, maar okay.

Stekjes zijn gratis af te halen voor 80 plussers, in het bijzijn van hun ouders.

Geldige legitimatie meenemen alsjeblieft.

Ik ben zeer hoogbegaafd Binkie Anders had ik dit natuurlijk nooit kunnen weten toch!

Wat nou als ik vertel dat ik inderdaad 80 en 2 dagen ben en nou levende ouder heb, van jawel 96 en 97 ??
Geen enkele paragnost c.q. medium heeft mij ooit iets concreets over mijn kinderen weten te vertellen.

Ik geloof er niet meer in.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
ok topic mag dicht!
quote:Zwup schreef op 23 augustus 2010 @ 16:47:

Ik ben zeer hoogbegaafd Binkie Anders had ik dit natuurlijk nooit kunnen weten toch!

Wat nou als ik vertel dat ik inderdaad 80 en 2 dagen ben en nou levende ouder heb, van jawel 96 en 97 ??Nou kom dan maar lekker plukken hoor, het is je gegund
quote:Elmervrouw schreef op 23 augustus 2010 @ 17:57:

Geen enkele paragnost c.q. medium heeft mij ooit iets concreets over mijn kinderen weten te vertellen.

Ik geloof er niet meer in. Elmervrouw.
Nou dan hier nog een positieve reaktie.

Ik ben wel een paar keer bij een medium geweest die mij dingen heeft voorspeld die ook daadwerkelijk zijn uitgekomen.

Neee geen standaard dingen, maar hele specifieke zaken waar zij niets vanaf wist. Ook heeft ze meerdere malen (kenmerkende) dingen uit mijn huis getekend en ook aangegeven waar deze stonden terwijl ze nog nooit hier is geweest. Best apart vind ik.

Natuuuuurlijk zijn er een heleboel neppers bij maar ik denk dat er ook daadwerkelijk mensen zijn die ons bepaalde dingen kunnen vertellen over situaties/gebeurtenissen die nog staan te gebeuren.
quote:binkie14 schreef op 23 augustus 2010 @ 19:14:

[...]

Nou kom dan maar lekker plukken hoor, het is je gegund

Dankje Binkie Ik kom morgen even bij je langs. Ik weet dankzij mijn "krachten" toch waar je woont

Elmervrouw

Chantal, wat voor persoon was dat dan?
Zwup ze is medium, spreekt met jouw gidsen die je bij je hebt en legt ook tarot-kaarten.

Een hele nuchtere vrouw totaal niet zweverig om het zo maar te noemen en ook een type waarmee ik in de kroeg wat zou kunnen drinken (als ik een kroeg type zou zijn haha)
.
Naar mijn mening zijn er zeker mensen die echt paranormaal begaafd zijn. Dat weet ik omdat ik zelf een aantal keer bij een paar hele goede geweest ben. Die me dingen konden vertellen die ze nooit hadden kunnen weten, die ik ook niet verteld had en ook geen hints had gegeven.

Ik loop al vanaf jonge leeftijd bij aura healers, mediums en paragnosten dus ik pik de oplichters er snel uit.

Ben ook wel eens op een paranormale beurs geweest en ben daar een keer opgelicht door een man die ik een foto van mijn dode vader liet zien en hij zou daar dan contact mee maken.

Volgens mijn vader was ik een wiskundewonder die heel dol op tennis was. Ik haat tennis en wiskunde was mijn slechtste vak op school. Ik was dus snel weg bij die vent.

Maar er zijn ook een paar echt goeie paragnosten hoor, dat is tenminste mijn ervaring.
Ik heb er zelf geen ervaring met paragnosten maar wel met astrologie, wat vaak een beetje in hetzelfde hokje wordt geduwd. En nee, met astrologie kun je ook niet de toekomst voorspellen maar met een geboorte horoscoop kun je wel dingen 'zien' waar je moeite mee kan hebben in het leven. Ondanks dat de astroloog me helemaal niets verteld heeft wat ik nog niet wist, werd ik me wel bewuster van een aantal dingen. En het verklaarde ook wel het een en ander.

Maar ik moet zeggen... ik moet het echt voor mezelf 'zien'. Als ik naar zo'n geboortehoroscoop kijk, dan is dat visueel. Naar een paragnost gaan... denk dat ik daar te cynisch voor ben.

Ben wel ooit es iemand tegengekomen die aan hand lezen deed. Heeft hij bij mij gedaan. Moest er hartelijk om lachen destijds. Maar achteraf klopte het wel. Na ja, niet alles dan. Hij 'zag' dat ik 2 kinderen zou krijgen. Dat lijkt me vreemd aangezien ik bewust kinderloos ben.
.
Eh, is dat niet wat we hier ook gezegd hebben?

Heel veel sterkte met loskomen van je ex. Kan me voorstellen dat dat erg moeilijk is. Zeker als zo'n muts je er van overtuigd dat het wel weer goed komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven