3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 22:38
quote:mocy schreef op 23 augustus 2010 @ 22:36:
[...]
Weer een bevestiging dat de boerderie stom is.Nietus!! Het is heus niet zo simpel heur! Ik heb blauwe blommetjes nodig voor mn wellness-center, maar daar heb ik mn 3 sterren al van, dus dat is zonde. En ik kan geen 12 uurs dingen zaaien want ik weet niet of ik binnen 24 uur kan oogsten....tsssss... is hartstikke ingewikkeld.... Dus!!
[...]
Weer een bevestiging dat de boerderie stom is.Nietus!! Het is heus niet zo simpel heur! Ik heb blauwe blommetjes nodig voor mn wellness-center, maar daar heb ik mn 3 sterren al van, dus dat is zonde. En ik kan geen 12 uurs dingen zaaien want ik weet niet of ik binnen 24 uur kan oogsten....tsssss... is hartstikke ingewikkeld.... Dus!!
maandag 23 augustus 2010 om 22:40
quote:mocy schreef op 23 augustus 2010 @ 22:39:
Duzzz Bi ga je daar de hele nacht over na liggen denken (en das nie stom?)Nee! Das nie stom nee! Sommige dingen zou nou eenmaal niet zo simpel ! En daar heb ik best een nachtje nadenken voor over hoor! Die boerderie is mijn rouw-verwerking-van-de-bovenste-plank geweest he... dus daar wil ik geen kwaad woord over horen!
Duzzz Bi ga je daar de hele nacht over na liggen denken (en das nie stom?)Nee! Das nie stom nee! Sommige dingen zou nou eenmaal niet zo simpel ! En daar heb ik best een nachtje nadenken voor over hoor! Die boerderie is mijn rouw-verwerking-van-de-bovenste-plank geweest he... dus daar wil ik geen kwaad woord over horen!
maandag 23 augustus 2010 om 22:42
quote:friezinnetje schreef op 23 augustus 2010 @ 22:41:
Nou Bi, droom jij maar over de stomme boerderie, ik heb wel iets leukers om van te dromen!
Wacht maar tot je 6 jaar getrouwd bent... dan ben je blij dat je wat te dromen hebt, ook al is het 'maar' een boerderie
Ahhhhhhhhhh daar meen ik niks van maar het klinkt zo stoer leuk!
Nou Bi, droom jij maar over de stomme boerderie, ik heb wel iets leukers om van te dromen!
Wacht maar tot je 6 jaar getrouwd bent... dan ben je blij dat je wat te dromen hebt, ook al is het 'maar' een boerderie
Ahhhhhhhhhh daar meen ik niks van maar het klinkt zo stoer leuk!
maandag 23 augustus 2010 om 22:43
maandag 23 augustus 2010 om 22:43
quote:mocy schreef op 23 augustus 2010 @ 22:43:
Nou oké Bi, ik strijk met mijn hand over mijn hart in dit geval, beetje minder stom dan.
Maar wil je bij op de boerderij blijven kan je eigenlijk je tijd hier niet zitten "verlummelen", want nu gaat je nachtrust er ook nog aan.
Komt goed... ik ben een bikkel!!
Nou oké Bi, ik strijk met mijn hand over mijn hart in dit geval, beetje minder stom dan.
Maar wil je bij op de boerderij blijven kan je eigenlijk je tijd hier niet zitten "verlummelen", want nu gaat je nachtrust er ook nog aan.
Komt goed... ik ben een bikkel!!