Gezondheid alle pijlers

misselijk en buikpijn

23-08-2010 22:00 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
De hele middag heb ik al last van wat buikpijn,

en toen ik vanavond thuis was. had ik ook geen zin in eten, omdat ik zo misselijk was en buikpijn had. Vorige week ben ik ongesteld geweest. Dus dat kan het niet zijn ;)
Hoe oud ben je eigenlijk?
nu heb je ineens nooit sex gehad,nee dan begrijp ik waarom je niet zwanger bent nee
parisslovee: hoe oud ben je?
quote:parisslovee schreef op 23 augustus 2010 @ 22:10:

Nou het doet echt wel pijn. Heb al drie aspirines genomen en heb net ook twee uur geslapen maar het helpt niks..

Dat klinkt niet goed, kan je een dokter bellen?

Mijn excuus voor mijn lolbroekerij als je je echt ellendig voelt trouwens. Als je echt pijn hebt dan kan je het beste bellen naar de HP.
quote:annemie800 schreef op 23 augustus 2010 @ 22:13:

parisslovee: hoe oud ben je?
Als je aspirines kunt binnenhouden, ben je in elk geval niet heel misselijk.

Scheet die dwars zit? Niet om flAuw te doen, maar daar kun je ongelooflijk buikpijn van hebben. (zelf nooit gehad, maar stoere mannen bleek zien wegtrekken van de pijn. Eerlijk.)
Tja....
Ben je alleen thuis?

Heb je koorts?
Leg een kruik of verwarmd kersenpittenkussen op je buik. (Of een lege colafles oid gevuld met warm water als je geen kruik hebt).
als je echt zoveel pijn hebt ga je toch geen topic openen met een knipoog erachter...roep je moeder gewoon
quote:parisslovee schreef op 23 augustus 2010 @ 22:07:

En zwanger echt niet, wat ik heb nog nooit sex gehad!

Dus weten jullie wat het kan zijn?Mijn les heeft gewerkt! Jee!
quote:parisslovee schreef op 23 augustus 2010 @ 22:00:

De hele middag heb ik al last van wat buikpijn,

en toen ik vanavond thuis was. had ik ook geen zin in eten, omdat ik zo misselijk was en buikpijn had. Vorige week ben ik ongesteld geweest. Dus dat kan het niet zijn ;)Als je aan je rechter kleine teen trekt... doet het dan pijn aan je linker oorlel?
Whaha, lachen dit......

T.O zit zich waarschijnlijk ook te bescheuren nu
ik denk dat er een flinke scheet dwars zit...
Dames, dames, niet zo bagatelliseren hoor.

Toevallig zat ik van de week een docu te kijken op National Geographic en ik weet wat het is!

Het is een heel eng wormpje wat via ongewassen sla in de buikwand terecht komt

Daar legt de worm honderden eitjes en als die uitkomen gaan ze op strooptocht...

Op weg naar je hersens..

Ik denk dat de eitjes uitgekomen zijn en dat er zich een file heeft gevormd voor je slokdarm...en ja....dat kan last geven hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
O, dat kan ook. Net als in de eerste aflevering van House, met die lintworm in de hersens.
Ieuwwwwwwwww......een lintworm in je hersens....

Maar das nie echt hè.....National Geographic wel!
quote:Summerdance schreef op 23 augustus 2010 @ 22:41:

Dames, dames, niet zo bagatelliseren hoor.

Toevallig zat ik van de week een docu te kijken op National Geographic en ik weet wat het is!

Het is een heel eng wormpje wat via ongewassen sla in de buikwand terecht komt

Daar legt de worm honderden eitjes en als die uitkomen gaan ze op strooptocht...

Op weg naar je hersens..

Ik denk dat de eitjes uitgekomen zijn en dat er zich een file heeft gevormd voor je slokdarm...en ja....dat kan last geven hoor!
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
ik ben zestien jaar. en ben alleen thuis, mijn ouders komen tegen twaalf uur weer. als ik op mijn buik druk, dan doet dat best wel zeer :(
Niet meer op drukken dan

Summer
Nah jongens....ik heb helemaal niet het gevoel dat jullie me serieus nemen...zo jammer dit weer...

TO morgen even naar de dokter en zo aan mama even vragen of ze een bakkie thee met melk voor je wil maken...
16 al? Tsjonge. Ik zou niet meer op je buik drukken.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Als je wilt weten of je blindedarmontsteking hebt, ga dan als je ouders thuisgekomen zijn even een eindje met ze rijden in de auto (als ze een auto hebben tenminste). Laat pa of ma een paar verkeersheuvels nemen en als je het besterft van de pijn, dan zou ik contact opnemen met de HA.

Maar vervelend, je niet lekker voelen en alleen thuis zijn. Weet alleen niet of dit het juiste forum voor je is. Veel van ons zijn al lang volwassen en al veel vaker alleen thuis geweest en zich niet lekker gevoeld. Vandaar de wat botte en suffe opmerkingen. Da´s levenservaring
oeioeioei....whahahaha. zit me werkelijk te bescheuren hier
hanke :-) :-) :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven