Gezondheid alle pijlers

misselijk en buikpijn

23-08-2010 22:00 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
De hele middag heb ik al last van wat buikpijn,

en toen ik vanavond thuis was. had ik ook geen zin in eten, omdat ik zo misselijk was en buikpijn had. Vorige week ben ik ongesteld geweest. Dus dat kan het niet zijn ;)
ik ook maar is lastig over te brengen via mobiel
Net aangemeld alleen maar om hier te kunnen vragen wat je buikpijn kan zijn? Denk dat als je echt 16 jaar was geweest en de pijn werkelijk niet om te harden was dat je je ouders wel had gebeld.

Dus wat is dit?....een tr....!!!
Neehee Kikkerr.....een WORM! dat zeg ik al de hele tijd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik meende het wel echt, als zij dat wil weten zijn vluchtheuvels in de auto een prima indicator. Maar het klinkt wel grappig.

TO voelt zich echt niet lekker. Ik kan me niet herinneren dat ik op mijn 16e voor mijn lol om 7 uur ´s avonds ging slapen. Dat was minstens 23.00 uur. En na 2 uur weer wakker worden omdat de pijnstillers niet helpen... het is al met al best sielug.

Beterschap TO!
Een trol met een hele dikke vette worm...die dalijk naar beneden kruipt, zijn koppie naar buiten steekt en kiekeboe roept
ik wel hoor hanke en nu op mn34e ook vaak al om 19 uur
Ik denk dat je navelpiepverzwiebeling hebt.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Quinty schreef op 23 augustus 2010 @ 22:17:

Leg een kruik of verwarmd kersenpittenkussen op je buik. (Of een lege colafles oid gevuld met warm water als je geen kruik hebt).Nee dat mag je niet doen hoor,want als je een beginnende blinde darm ontsteking hebt,kan ie barsten....Nooit iets warms op een ontsteking leggen,maar koelen..............
quote:Kikkerrr schreef op 23 augustus 2010 @ 23:02:

Net aangemeld alleen maar om hier te kunnen vragen wat je buikpijn kan zijn? Denk dat als je echt 16 jaar was geweest en de pijn werkelijk niet om te harden was dat je je ouders wel had gebeld.

Dus wat is dit?....een tr....!!!Als je echt ziek was,ging je niet zitten internetten......
'jeetje zeg! Niemand kan toch oordelen over de pijn die TO heeft? Ik kan me voorstellen dat je niet zo snel de huisarts belt als je buikpijn hebt en toch kan het wel noodzakelijk zijn.

Ik ken mensen die een hartaanval hebben en er een rennietje tegen nemen, dus mensen wachten soms echt te lang..

Nu ben ik geen arts, maar mij is ooit verteld dat je bij blinde darm ontsteking vooral loslaat pijn hebt dus wanneer je op de pijnlijke plek drukt en loslaat.

Het zit rechtsonderin..Maar je hebt het over pijn als je op je buik drukt en dat heb ik zelf als mijn spastische darm opspeelt, dan zit er een verstopping.

Als de pijn te erg word en na drie pijnstillers niet minder zou ik zeker even de dokter bellen, want een blinde darm ontsteking is inderdaad gevaarlijk.

Sterkte en laat een weten hoe het verder gaat!
Misschien moet je wel een enorme drol leggen..:)
Dit topic is gesloten wegens:OnzinGeen idee wat de TO wil met haar OPHengelenUhhh, kruis aan waarvan jij denkt dat van toepassing is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven