saai - saaier - saaist
dinsdag 17 augustus 2010 om 19:13
ikben het weekend gezellig bij een vriendin geweest en was dus niet online heb saai onder een steen gelegen afgelopen weekend.
Ik ben gisteren saai naar andere arts geweest en ik heb dus gewoon saai mijn eigen handen zwaar overbelast met verrekkingen in (gewrichts)banden tot gevolg. Niks geen reuma of slijtage dus. Heb wel een prednison-kuurtje van een weekje gekregen omdat ik er teveel last van heb (duurt op zaterdagochtend 1,5 - 2 uur voordat ik pijnvrij ben en me weer normaal kan bewegen). Ik heb inmiddels steunhandschoenen (zonder vingers) besteld (geven steun zonder dat ik mezelf een bewegingsbeperking opleg). Komen saai over 2-3 weken (moeten besteld worden in het buitenland).
Masseren is vanaf gisteren dus saai verbodenVERBODEN (deed ik al maar heel sporadig maar nu is het definitief voorbij).
Ik ben gisteren saai naar andere arts geweest en ik heb dus gewoon saai mijn eigen handen zwaar overbelast met verrekkingen in (gewrichts)banden tot gevolg. Niks geen reuma of slijtage dus. Heb wel een prednison-kuurtje van een weekje gekregen omdat ik er teveel last van heb (duurt op zaterdagochtend 1,5 - 2 uur voordat ik pijnvrij ben en me weer normaal kan bewegen). Ik heb inmiddels steunhandschoenen (zonder vingers) besteld (geven steun zonder dat ik mezelf een bewegingsbeperking opleg). Komen saai over 2-3 weken (moeten besteld worden in het buitenland).
Masseren is vanaf gisteren dus saai verbodenVERBODEN (deed ik al maar heel sporadig maar nu is het definitief voorbij).
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 17 augustus 2010 om 20:36
Snjo, je moet je ook niet overbelasten meid. Balen zeg dat zulke spullen niet voorradig is en dat het zolang duurt.
Naja, masseren bij ons zit er dus niet in.
Wel goed saai om te horen dat je niet in het weekend bij een vriendin bent geweest maar dat je saai onder een steen hebt gelegen. Echt saai zeg.
Ik ga saai een boek lezen met saaie winterthee erbij.
Naja, masseren bij ons zit er dus niet in.
Wel goed saai om te horen dat je niet in het weekend bij een vriendin bent geweest maar dat je saai onder een steen hebt gelegen. Echt saai zeg.
Ik ga saai een boek lezen met saaie winterthee erbij.
dinsdag 17 augustus 2010 om 20:43
woensdag 18 augustus 2010 om 22:06
Mmmmmm, bramen zijn ook heel saai.
Ik heb volgens mij nog wel een saai recept voor ookniegoevoordelijnnie-taart met bramen en rabarber appel (van Nigella, dan weet je het wel).
Ik heb net vanillekwark gegeten met bessen (niks geen prutje/sausje gekookt, gewoon zo). Erg saai maar wel lekker.
Ik heb volgens mij nog wel een saai recept voor ookniegoevoordelijnnie-taart met bramen en rabarber appel (van Nigella, dan weet je het wel).
Ik heb net vanillekwark gegeten met bessen (niks geen prutje/sausje gekookt, gewoon zo). Erg saai maar wel lekker.
zaterdag 21 augustus 2010 om 11:08
maandag 23 augustus 2010 om 23:11
Ik ben saai vrij deze week, heb al een paar saaie klusjes opgeknapt vandaag, heb de auto saai laten keuren (en nu mag ik weer een jaar scheuren), eindelijk de lege flessen en blikjes weggebracht (na 2 jaar ofzo), had 2 vuilniszakken vol en er moest met de hand geteld worden omdat de telmachine kapot was. Dát is pas saai.
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:09
weer lang druk dagje gehad.ook nog naar mn psych geweest.vermoeiend dus....ik moet echt een beter evenwicht kunnen vinden in mn leven (MIJN conclusie) zo veel werken met mijn mindere gezondheid gaat niet goed.baaahh daar baal ik weer van,want ut werk is zo leuk.(klaagmodus weer uit)
snjo;hopelijk viel de keuring van je auto mee.kost altijd geld zulke dingen,maar je kan (meestal) niet zonder.wel fijn zo,n weekje fijn.geniet er maar van
snjo;hopelijk viel de keuring van je auto mee.kost altijd geld zulke dingen,maar je kan (meestal) niet zonder.wel fijn zo,n weekje fijn.geniet er maar van
dinsdag 31 augustus 2010 om 21:01
dinsdag 31 augustus 2010 om 23:23
Eerst voor iedereen een saaie .
Hier gaat ook alles saai z'n gangetje, spierpijn van het werken in de tuin. Grindtegels rechtzetten maar dat doet mijn mannetje.
Dez, blijft aanwaaiman alleen nog deze week in het saaie buitenland?
Saai leven met pijn in je lijf en de ondjes die ook luieren. Echt saai.
Snjo, dat is saaaaaaaaaaaaaai om dan hierheen te komen.
Hier gaat ook alles saai z'n gangetje, spierpijn van het werken in de tuin. Grindtegels rechtzetten maar dat doet mijn mannetje.
Dez, blijft aanwaaiman alleen nog deze week in het saaie buitenland?
Saai leven met pijn in je lijf en de ondjes die ook luieren. Echt saai.
Snjo, dat is saaaaaaaaaaaaaai om dan hierheen te komen.
woensdag 1 september 2010 om 16:59
donderdag 2 september 2010 om 15:32
Snjokorn, kost maar 17,50 om te manicuren en een parafinnebad (laagje wax om de handen heen als masker, jaja saai hoor).
Gisteren die behandeling was 26 euro.
Gelukkig heb ik een saaie uitkering en een lieve vriend.
Heb vandaag de as van schoonpa opgehaald met schoonma. Kille bedoeling is dat, jemig kopje koffie kon er nog niet vanaf.
Daarna nog even bij schoonma gebleven.
Tuin saai in vriend meehelpen en 's middags saai gesport.
Vanavond saai frietjes eten pfff wat een saaie egopost.
Gisteren die behandeling was 26 euro.
Gelukkig heb ik een saaie uitkering en een lieve vriend.
Heb vandaag de as van schoonpa opgehaald met schoonma. Kille bedoeling is dat, jemig kopje koffie kon er nog niet vanaf.
Daarna nog even bij schoonma gebleven.
Tuin saai in vriend meehelpen en 's middags saai gesport.
Vanavond saai frietjes eten pfff wat een saaie egopost.
vrijdag 3 september 2010 om 22:18
zaterdag 4 september 2010 om 14:34
Saai kutweer dus Snjookie. Ik wens je wel een saai weekend.
Saaie konijenkooi een nachthok schoongemaakt, dat gebruiken ze als plee pffffffffff. Een uur purken, dat ding is natuurlijk al kapot. Een lat er tegen gezet zodat de voorkant van de lade er niet uitflikkert zodat de nijnen bij de buuf belanden. Zelfgemaakte kooi is niet alles (veel geld kwijt, veel mopperen, uren klussen gaat het nog kapot).
Saaie konijenkooi een nachthok schoongemaakt, dat gebruiken ze als plee pffffffffff. Een uur purken, dat ding is natuurlijk al kapot. Een lat er tegen gezet zodat de voorkant van de lade er niet uitflikkert zodat de nijnen bij de buuf belanden. Zelfgemaakte kooi is niet alles (veel geld kwijt, veel mopperen, uren klussen gaat het nog kapot).
zaterdag 4 september 2010 om 22:18