3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 23:37
maandag 23 augustus 2010 om 23:40
Soms ben ik bang, dat ik op een dag op wil staan en er niet meer ben. Soms ben ik bang, dat ik op een dag opsta en mezelf kwijt ben. Soms ben ik bang, dat ik op een dag opsta en de weg kwijt ben. Soms ben ik bang dat ik op een dag opsta en het niet meer kan zien. En soms, soms ben ik bang, dat ik opsta en ik mijn leven moet gaan leven. Dat ik beter ben.
maandag 23 augustus 2010 om 23:45
quote:spuka schreef op 23 augustus 2010 @ 23:40:
Soms ben ik bang, dat ik op een dag op wil staan en er niet meer ben. Soms ben ik bang, dat ik op een dag opsta en mezelf kwijt ben. Soms ben ik bang, dat ik op een dag opsta en de weg kwijt ben. Soms ben ik bang dat ik op een dag opsta en het niet meer kan zien. En soms, soms ben ik bang, dat ik opsta en ik mijn leven moet gaan leven. Dat ik beter ben. veel
Soms ben ik bang, dat ik op een dag op wil staan en er niet meer ben. Soms ben ik bang, dat ik op een dag opsta en mezelf kwijt ben. Soms ben ik bang, dat ik op een dag opsta en de weg kwijt ben. Soms ben ik bang dat ik op een dag opsta en het niet meer kan zien. En soms, soms ben ik bang, dat ik opsta en ik mijn leven moet gaan leven. Dat ik beter ben. veel
maandag 23 augustus 2010 om 23:46
Wow Spuk heftig.
Ik zat laatst een programma over een vrouw te kijken waarin dat ook speelde. Die was tegen alle verwachtingen in beter geworden en viel toen in een diep dal. Ze had alles al voorbereid en wist niet hoe het nu dan moest. Was erg aangrijpend en begrijpelijk.
Vader van de kinderen heeft zoiets ook eens tegen me gezegd.
Dikke
Ik zat laatst een programma over een vrouw te kijken waarin dat ook speelde. Die was tegen alle verwachtingen in beter geworden en viel toen in een diep dal. Ze had alles al voorbereid en wist niet hoe het nu dan moest. Was erg aangrijpend en begrijpelijk.
Vader van de kinderen heeft zoiets ook eens tegen me gezegd.
Dikke