3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 23:49
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:00
Ik wil niet dapper zijn en indruk maken. Ik wil gewoon zijn. Een gek wijf. Iemand die je mag of die je verschrikkelijk vindt. Ik wil geen cadeautjes omdat ...
Ik wil gewoon verjaardagskaartjes op mijn verjaardag. En bezoek. En niet allemaal mensen die zich geen raad weten.
Ik ben t ziek zijn zat. Ben ziekenhuizen, dokters, psychologen, prikkers, apotheken, koppijn, angst, pillen, ik ben t ff allemaal zat. Had dood moeten zijn, maar ik leef. En dat is zo verschrikkelijk lastig soms. En met het keven wil ik niet alleen dapper zijn, soms wil ik als een klein kind weg kunnen kruipen. Schuilen. Tot de storm gaat liggen.
Kut dexa.
T is beter dat ik ga slapen.
Ik wil gewoon verjaardagskaartjes op mijn verjaardag. En bezoek. En niet allemaal mensen die zich geen raad weten.
Ik ben t ziek zijn zat. Ben ziekenhuizen, dokters, psychologen, prikkers, apotheken, koppijn, angst, pillen, ik ben t ff allemaal zat. Had dood moeten zijn, maar ik leef. En dat is zo verschrikkelijk lastig soms. En met het keven wil ik niet alleen dapper zijn, soms wil ik als een klein kind weg kunnen kruipen. Schuilen. Tot de storm gaat liggen.
Kut dexa.
T is beter dat ik ga slapen.
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:06
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:08
Spuk je mag alles zijn wat je wilt zijn. Je voelt wat je voelt en je mag dat delen. Maar dat het lastig is, moeilijk, pijnlijk en wat al niet meer, dat kan ik me voorstellen maar voel het zelf niet.
Ik kan alleen maar zeggen (en dan ook nog alleen maar virtueel) dat ook ik je bewonder om je moed en je humor en hoop dat er (snel) veel betere tijden voor je komen.
Ik kan alleen maar zeggen (en dan ook nog alleen maar virtueel) dat ook ik je bewonder om je moed en je humor en hoop dat er (snel) veel betere tijden voor je komen.