Twee prangende vragen!
maandag 23 augustus 2010 om 23:04
Ik twijfel al lange tijd of ik hier een topic over zou openen, aangezien het dan vast zo gaat als het 'probleem' wat ik hier beschrijf.
Maar ik moet het even kwijt, mijn twee prangende forumvragen:
Waarom wordt er altijd nadat ik op een topic gereageerd heb niet meer gereageerd? Altijd is overigens overtrokken, maar vaak wel.
Zit ik in spanning te wachten op een volgende post, komt er niks meer
Is het gewoon niet meer interessant nadat ik gereageerd heb?
Tweede vraag: waarom loopt een topic wat ik open nooit, of maar heel even?
Wie heeft het verlossende antwoord? Ik denk dat ik beter slaap als ik weet waar het aan ligt en dan kan ik er ook van leren en in de praktijk iets mee doen enzo.
Alvast bedankt.
groetjes van een forumverslaafdester
Maar ik moet het even kwijt, mijn twee prangende forumvragen:
Waarom wordt er altijd nadat ik op een topic gereageerd heb niet meer gereageerd? Altijd is overigens overtrokken, maar vaak wel.
Zit ik in spanning te wachten op een volgende post, komt er niks meer
Is het gewoon niet meer interessant nadat ik gereageerd heb?
Tweede vraag: waarom loopt een topic wat ik open nooit, of maar heel even?
Wie heeft het verlossende antwoord? Ik denk dat ik beter slaap als ik weet waar het aan ligt en dan kan ik er ook van leren en in de praktijk iets mee doen enzo.
Alvast bedankt.
groetjes van een forumverslaafdester
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:02
quote:dangeensuus schreef op 23 augustus 2010 @ 23:50:
Nou bij deze ben je dus herkend, en geen flauw idee waarom je topics het niet doen.
heb je er al eens iets vies in gegooid? Matrasje van de sloop ofzo? Of vriend die zichzelf in zijn slaap anaal ligt te poeren?Of iets met rectale bloedingen? Die doen het ook goed op de lange termijn.
Nou bij deze ben je dus herkend, en geen flauw idee waarom je topics het niet doen.
heb je er al eens iets vies in gegooid? Matrasje van de sloop ofzo? Of vriend die zichzelf in zijn slaap anaal ligt te poeren?Of iets met rectale bloedingen? Die doen het ook goed op de lange termijn.
The time is now
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:05
quote:Banba schreef op 24 augustus 2010 @ 00:02:
[...]
Of iets met rectale bloedingen? Die doen het ook goed op de lange termijn.
Hmmzz, ik heb wel vaginale bloedingen, iedere maand. Maar das vast niet interessant genoeg.
@DGS: ieuw, een matras van de sloop!
En mijn vriend doet zoiets gelukkig niet en als hij het wel zou doen ben ik nog niet zo desperate dat ik er een topic over zou openen.
[...]
Of iets met rectale bloedingen? Die doen het ook goed op de lange termijn.
Hmmzz, ik heb wel vaginale bloedingen, iedere maand. Maar das vast niet interessant genoeg.
@DGS: ieuw, een matras van de sloop!
En mijn vriend doet zoiets gelukkig niet en als hij het wel zou doen ben ik nog niet zo desperate dat ik er een topic over zou openen.
dinsdag 24 augustus 2010 om 13:22
Lieve ANIB
Mail me voortaan ff als je gereageerd hebt, of als je een topic hebt geopend. Dan kan ik reageren en ben je niet de laatste...
Misschien spreek je wel altijd heel wijze woorden, waardoor niemand nog iets toe te voegen heeft.
Je speelgoedtopic liep toch?
En nu een vraag aan jou: waarom heb je een nieuwe nick?
Mail me voortaan ff als je gereageerd hebt, of als je een topic hebt geopend. Dan kan ik reageren en ben je niet de laatste...
Misschien spreek je wel altijd heel wijze woorden, waardoor niemand nog iets toe te voegen heeft.
Je speelgoedtopic liep toch?
En nu een vraag aan jou: waarom heb je een nieuwe nick?
woensdag 25 augustus 2010 om 17:30