Twee prangende vragen!

23-08-2010 23:04 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel al lange tijd of ik hier een topic over zou openen, aangezien het dan vast zo gaat als het 'probleem' wat ik hier beschrijf.

Maar ik moet het even kwijt, mijn twee prangende forumvragen:



Waarom wordt er altijd nadat ik op een topic gereageerd heb niet meer gereageerd? Altijd is overigens overtrokken, maar vaak wel.

Zit ik in spanning te wachten op een volgende post, komt er niks meer

Is het gewoon niet meer interessant nadat ik gereageerd heb?



Tweede vraag: waarom loopt een topic wat ik open nooit, of maar heel even?



Wie heeft het verlossende antwoord? Ik denk dat ik beter slaap als ik weet waar het aan ligt en dan kan ik er ook van leren en in de praktijk iets mee doen enzo.



Alvast bedankt.

groetjes van een forumverslaafdester
Nou bij deze ben je dus herkend, en geen flauw idee waarom je topics het niet doen.



heb je er al eens iets vies in gegooid? Matrasje van de sloop ofzo? Of vriend die zichzelf in zijn slaap anaal ligt te poeren?
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 23 augustus 2010 @ 23:50:

Nou bij deze ben je dus herkend, en geen flauw idee waarom je topics het niet doen.



heb je er al eens iets vies in gegooid? Matrasje van de sloop ofzo? Of vriend die zichzelf in zijn slaap anaal ligt te poeren?Of iets met rectale bloedingen? Die doen het ook goed op de lange termijn.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 24 augustus 2010 @ 00:02:

[...]





Of iets met rectale bloedingen? Die doen het ook goed op de lange termijn.



Hmmzz, ik heb wel vaginale bloedingen, iedere maand. Maar das vast niet interessant genoeg.

@DGS: ieuw, een matras van de sloop!

En mijn vriend doet zoiets gelukkig niet en als hij het wel zou doen ben ik nog niet zo desperate dat ik er een topic over zou openen.
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_born schreef op 23 augustus 2010 @ 23:39:

[...]





Emmmm, ik snap het niet Leg eens in de zin 'ik heb moeite met op tijd komen' de nadruk op het woord 'komen' ipv 'tijd'.
Alle reacties Link kopieren
Hey C. ben je op zoek naar een nieuwe forumindentiteit?
Nu ik je toch tref: wat had je vorige avatar (met een rijtje dansende mensen) in hemelsnaam met deze avatar te maken? Je schreef dat het een hint was.



Laat je verder maar niet gek maken, want met een beetje geluk sla ik dit topic dood .
Alle reacties Link kopieren
Mijn avatar 'is' Joop ter Heul

Het rijtje mensen uit de andere avatar komt ook uit de voorstelling Joop ter Heul.
Aha, ik snap hem. Leuk boek!



Nu niet meer antwoorden hè .
Alle reacties Link kopieren
Lieve ANIB



Mail me voortaan ff als je gereageerd hebt, of als je een topic hebt geopend. Dan kan ik reageren en ben je niet de laatste...



Misschien spreek je wel altijd heel wijze woorden, waardoor niemand nog iets toe te voegen heeft.



Je speelgoedtopic liep toch?



En nu een vraag aan jou: waarom heb je een nieuwe nick?
Alle reacties Link kopieren
hoppa..een reactie om er voor te zorgen dat dit topic weer een dagje langer loopt!

(en hopelijk ben ik niet de laatste..)
Zal ik dan de laatste zijn?



Wat betreft je tweede vraag: Sommige mensen zijn heel erg goed in het verzinnen van geinige goedlopende topics zoals bijv. BGB, maar lang niet iedereen is zo vindingrijk en dat geeft allemaal niets toch? Dan ben je maar niet zo opvallende forummer, ook goed toch?
Alle reacties Link kopieren
ANIB, ik heb net een topic geopend. Wil je ff NIET reageren, dan slaat het meteen zo dood...

)



Hoe gaat het? Weer fijn begonnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven