3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:21
Nee idd Spuk, ik bedoelde ermee te zeggen, ik kan tegen je zeggen ik begrijp je. Maar dat doe ik natuurlijk niet. Want ik maak het niet zelf mee. Dus ik kan nooit weten hoe jouw gevoelens en angsten zijn, hoe ze voelen. Kan je ook niet echt helpen, slechts meeleven en proberen (virtueel) te steunen.
En dat het eruit moet, logisch. Hadden we het vanavond hier nog over. Praten helpt toch een beetje, de één meer als de ander.
Ex zit een zelfde situatie als jij, maak het wel mee en zie de strijd en pijn. Ook voor de omgeving.
En dat het eruit moet, logisch. Hadden we het vanavond hier nog over. Praten helpt toch een beetje, de één meer als de ander.
Ex zit een zelfde situatie als jij, maak het wel mee en zie de strijd en pijn. Ook voor de omgeving.
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:43
dinsdag 24 augustus 2010 om 00:57
Petra, als het dan te heftig is en te persoonlijk, waarom post je dan wel met een soort van noodkreten (zo noem ik het maar ff, weet zo snel geen ander minder heftig woord)? Inmiddels moet je toch weten dat er hier mensen zijn die je dan een hart onder de riem willen steken. Je moed willen inspreken etc.
Sorry, niet rot bedoeld, maar dat snap ik dan niet.
Sorry, niet rot bedoeld, maar dat snap ik dan niet.