Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Thx 5 eneh, draai maar dubbel op slot hoor.
Beste Angel5,

Dank!

groet,

Helaholalalala
Tjonge jonge..... LS je bent wel een erg hardnekkige en een beetje domme StalkerT.

Neem dan een nick die we nog niet kennen, dan zit er tenminste nog een beetje uitdaging in.
Beetje mag weg hoor FF

Bah, blij als die IP ban komt. Zorgt telkens voor onrust.
quote:Viva Angel5 schreef op 23 augustus 2010 @ 23:39:

Hmja, die smoes heb ik eerder gelezen. Een ban is al geregeld, IPban komt er naar alle waarschijnlijkheid achteraan. Die geldt dus voor ál je nicks.Nu ben ik wel nieuwsgierig trouwens. Wie was ze nog meer eigenlijk. Het is toch niet zo dat heel 3000, behalve ik, eigenlijk uit LS/JM bestaat?
Shit betrapt.
Floor; nee, elders op het forum. Ga er later vandaag mee aan de slag dus je leest het wel op het blokkadetopic.
quote:Viva Angel5 schreef op 24 augustus 2010 @ 08:36:

Floor; nee, elders op het forum. Ga er later vandaag mee aan de slag dus je leest het wel op het blokkadetopic.Ik ben benieuwd.
Done.
Thnx 5. Dat ruimt aardig op.

Sjee, die had er een hoop!
Hallo,

Ik kan even het juiste topic niet vinden.

Deze account van @small_voet mag verwijderd worden.

Het werkt niet goed door bepaalde instellingen.

Met vriendelijke groet,

Small_voet.
Ik heb je op nonactief gezet Small_Voet.
Five, even een hoogblonde vraag, maar, hoe kan t dat je nu een aantal nicks linkt aan onze 3000-StalkerT (best luxe hoor, zo'n topic StalkerT, kan niet iedereen zeggen), terwijl dit eerder niet gebeurd is. CN had bijv al gisteren meteen gewipt kunnen worden ivm met dubbelnicken.

Of... komt het doordat CN geen vast ip heeft en ze daarom zo aan het klungelen was met haar verbinding van de week. Dat ze bij het uitloggen opnieuw verbinding maakt, nieuw ip-adres en daardoor niet traceerbaar. Rest de vraag: Hoe dan nu zeker weten dat je de juiste (en alle) nicks in t net hebt zitten?
Hadden jullie serieus waar een stalker?

Echt?

Hoe is het mogelijk zeg!
Eerder is het niet opgevallen Spuka. Gisteravond zag ik het, en heb eerst Naomi's goedkeuring/nachecken afgewacht alvorens ik alle nicks geblokkeerd heb. Dat doe ik altijd met zulke gevallen.
quote:Whiskers schreef op 24 augustus 2010 @ 17:46:

Hadden jullie serieus waar een stalker?

Echt?

Hoe is het mogelijk zeg!

Jaah en al sinds maart. Is dat niet verschrikkelijk COOL!

Ben je niet heftig jaloers?

En hadden, voorlopig hebben we die StalkerT nog steeds, want een IPBan blijkt niet mogelijk, dus we wachten af.
quote:Viva Angel5 schreef op 24 augustus 2010 @ 17:48:

Eerder is het niet opgevallen Spuka. Gisteravond zag ik het, en heb eerst Naomi's goedkeuring/nachecken afgewacht alvorens ik alle nicks geblokkeerd heb. Dat doe ik altijd met zulke gevallen.Kee, jullie kenne ook nie allus zien hè...
Wat hebben jullie als engeltjes het liefst als je als forummer het idee heeft dat een ander dubbelnickt/een trol is/een herrezen permabanneling? Het toverstafje of het (openbare mod-topic)?
Five, trouwens, nog dankjewel voor de grote schoonmaak en jammer dat je de deur niet dubbel op slot kan draaien. We zien wel hoelang het duurt voordat er weer iemand opduikt uit t bannelingenbos.
viefje, ook deze 3000plusserT wil je bedanken voor je speurwerk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Christiane; ik vond zelf altijd toverstaffen het makkelijkst, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit

Toverstaffen is in mijn ogen makkelijker, voor de forummers omdat het 1 klik op de knop is, en voor Angels omdat we gelijk de link naar het 'overtredende' bericht erbij krijgen

@Spuka en Rosanna; graag gedaan!
quote:Viva Angel5 schreef op 24 augustus 2010 @ 18:24:

Christiane; ik vond zelf altijd toverstaffen het makkelijkst, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit

Toverstaffen is in mijn ogen makkelijker, voor de forummers omdat het 1 klik op de knop is, en voor Angels omdat we gelijk de link naar het 'overtredende' bericht erbij krijgen

@Spuka en Rosanna; graag gedaan!In dat geval heb ik getoverstaft.
Ook hier even een van mij

En een blommetje erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven