Pakketje terug zien te krijgen....
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:15
Door een hele stomme fout van mijn vriend (hij heeft het verkeerde huisnummer doorgegeven bij het plaatsen van een bestelling ) is ons pakketje bij iemand anders afgeleverd.
Het is hier in de buurt en ik ben al een aantal keer langsgeweest, maar mevrouw is totaal niet te bereiken.
Bij de buren gevraagd, maar zij weten alleen dat ze thuis is (niet op vakantie bijv.) en verder niks (geen telefoonummer o.i.d.).
Ik ben al dagen bezig om haar te spreken te krijgen, maar er wordt gewoon niet opengedaan.
Iemand suggesties?
Het is hier in de buurt en ik ben al een aantal keer langsgeweest, maar mevrouw is totaal niet te bereiken.
Bij de buren gevraagd, maar zij weten alleen dat ze thuis is (niet op vakantie bijv.) en verder niks (geen telefoonummer o.i.d.).
Ik ben al dagen bezig om haar te spreken te krijgen, maar er wordt gewoon niet opengedaan.
Iemand suggesties?
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:29
Dankjuliewel voor de reactie. Ik ben op alle tijden al eens langsgeweest (ook etenstijd). Ze is niet op vakantie volgens de buren.
Ik ga het inderdaad maar eens met een briefje proberen.
@milo: ik denk niet dat ze gevallen is . Ik ben nu al zo vaak aan de deur geweest en in het halletje kan ik zien dat er de hele tijd iets verandert (dan staan er schoenen, dan een tas etc.)
Die ruit ingooien is wel erg verleidelijk!
Ik ga het inderdaad maar eens met een briefje proberen.
@milo: ik denk niet dat ze gevallen is . Ik ben nu al zo vaak aan de deur geweest en in het halletje kan ik zien dat er de hele tijd iets verandert (dan staan er schoenen, dan een tas etc.)
Die ruit ingooien is wel erg verleidelijk!
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:37
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:42
dinsdag 24 augustus 2010 om 14:46
quote:troetelbeertje30 schreef op 24 augustus 2010 @ 14:41:
Ik vind het nogal bijdehand dat zij zelf het pakketje niet bij jullie heeft langsgebracht. Ook al klopt het nummer niet, je naam staat er toch op?
Weet jij hoe iedereen in de straat heet? (ik weet namelijk de achternaam van mijn buurvrouw geen eens)
Is er een mogelijkheid dat het geweigerd is?
Telefoonnummer in het telefoonboek opzoeken? En anders inderdaad een briefje in de bus doen.
Ik vind het nogal bijdehand dat zij zelf het pakketje niet bij jullie heeft langsgebracht. Ook al klopt het nummer niet, je naam staat er toch op?
Weet jij hoe iedereen in de straat heet? (ik weet namelijk de achternaam van mijn buurvrouw geen eens)
Is er een mogelijkheid dat het geweigerd is?
Telefoonnummer in het telefoonboek opzoeken? En anders inderdaad een briefje in de bus doen.