tetterettes tetteren augustus uit
dinsdag 24 augustus 2010 om 17:44

dinsdag 24 augustus 2010 om 19:01
quote:NymphadoraTonks schreef op 24 augustus 2010 @ 18:40:
Laten we Pan dan ook maar gelijk meenemen
Jij biedt gewoon je kat te koop aan
Zou je geen oppascentrale kunnen beginnen Slof?
Neeeeeee, ik leen hem gewoon uit tegen een goed uurtarief!! Mijn poezenbeessies wegdoen???? NOOIT. Vreet nog liever zelf droog brood of muizen Mmmmm gestampte muisjes.....
Fran: zou graag komen oppassen of voeren maar volgens mij wonen wij erg ver uit elkaar
Laten we Pan dan ook maar gelijk meenemen
Jij biedt gewoon je kat te koop aan
Zou je geen oppascentrale kunnen beginnen Slof?
Neeeeeee, ik leen hem gewoon uit tegen een goed uurtarief!! Mijn poezenbeessies wegdoen???? NOOIT. Vreet nog liever zelf droog brood of muizen Mmmmm gestampte muisjes.....
Fran: zou graag komen oppassen of voeren maar volgens mij wonen wij erg ver uit elkaar

dinsdag 24 augustus 2010 om 19:19
Ja, het fijnste is dat je iemand in huis hebt of die 1 of 2 keer per dag langskomt.
Lijkt me best leuk hoor, voor dieren zorgen als mensen op vakantie zijn, ziekenhuisopname etc. Maar om dat nu op te starten is geen optie. Mweeeeeeeh ik wil gewoon een vent die geld binnenbrengt haha en dan ga ik lekker een oppascentrale starten. Met extra service zoals plantjes wateren, post weghalen, vuilcontainers buiten zetten.
Lijkt me best leuk hoor, voor dieren zorgen als mensen op vakantie zijn, ziekenhuisopname etc. Maar om dat nu op te starten is geen optie. Mweeeeeeeh ik wil gewoon een vent die geld binnenbrengt haha en dan ga ik lekker een oppascentrale starten. Met extra service zoals plantjes wateren, post weghalen, vuilcontainers buiten zetten.

dinsdag 24 augustus 2010 om 20:28
Crisis hé, net telefoontje van Oliefs vader: ze hebben in Oostenrijk in een tunnel een auto-ongeluk gehad. Gelukkig met hen wel alles redelijk ok, zijn moeder heeft wel een gebroken neus en moet een nachtje in het zkh blijven. Terug in NL moet ze wel nog geopereerd worden aan haar neusschotje. Auto is total loss.
Pfff...we zitten hier nu even flink te bibberen. Zo zie je maar, het kan zo bijna gebeurd zijn. Wat een schrik.
Pfff...we zitten hier nu even flink te bibberen. Zo zie je maar, het kan zo bijna gebeurd zijn. Wat een schrik.
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 24 augustus 2010 om 20:46
Olief was net ff flink in tranen van de schrik. Het zit me helemaal niet lekker dat zijn ouders morgenochtend, als zijn moeder uit het zkh, is toch zelf naar huis willen rijden (vervangend vervoer). We zitten nu even te dimdammen of wij ze op zullen halen.
Eerst maar ff eten, dat geeft misschien goede ideeën. Wat zouden jullie doen?
Eerst maar ff eten, dat geeft misschien goede ideeën. Wat zouden jullie doen?
Ik ben mijn eigen bananenschil

dinsdag 24 augustus 2010 om 20:50
ligt eraan hoe Oliefpapa zich voelt.
Hij zal vast wel spierpijn enzo krijgen maar als hij geen nekpijn oid heeft/krijgt is het misschien wel goed voor verwerking dat ze weer zelf hun weg vervolgen.
Het zijn volwassen mensen he aanbieden te halen en ze zelf de keuze laten zou ik doen.
Maar snap het heel goed dat Olief dat wil doen,lief
Hij zal vast wel spierpijn enzo krijgen maar als hij geen nekpijn oid heeft/krijgt is het misschien wel goed voor verwerking dat ze weer zelf hun weg vervolgen.
Het zijn volwassen mensen he aanbieden te halen en ze zelf de keuze laten zou ik doen.
Maar snap het heel goed dat Olief dat wil doen,lief